Jatkuvaa fantasiointia -- onko normaalia?
Olen ollut nyt sinkkuna kolme vuotta ja selibaatissa melkein viisi vuotta. Fantasioin päivittäin yhdestä ihmisestä, johon olen ihastunut ja jonka olen arjessani kohdannut. Siis kun aamulla herään, ajattelen häntä ja kun illalla nukahdan, ajattelen häntä. Kesken työpäivien ajattelen häntä, matkalla töihin/kotiin ajattelen häntä. Piirrän hänestä kuvia ja mietin, miltä tuntuisi koskettaa tai olla hänen vieressään. Muutama mies on tullut "iskemään", mutta en kiinnostunut heistä ja vertailin vain mielessäni salaa siihen ihastukseeni. En siis ole vielä valmis seurusteluun kenenkään kanssa, sillä olen liian ihastunut siihen fantasioitteni kohteeseen. Onko tämä normaalia ja mikä tähän auttaisi?
T. Nainen Helsingistä
Kommentit (8)
Kakkahattutäti kirjoitti:
Mun mielestä tuo on sellaista päiväunelmointia ja vertautuu vähän joidenkin teinien tapaan ihastua johonkin fanittamisen kohteeseen.
Olet varmasti jollain tapaa aika yksinäinen ja seksuaalisesti turhautunut, ja se näyttäytyy noin.
Sinulle voisi tehdä ihan hyvää deittailla ihan oikeassa elämässä oikeita ihmisiä. Tai ehkä et vaan ole valmis?
Myönnän, että tunteeni alkavat muistuttaa vähän sitä, kun teinit fanittavat joitain pop-tähtiä ym. Olen tosiaan ihmissuhteiden osalta yksinäinen ja turhautunutkin, vaikka muuten ihan aktiviinen ihminen elämässä. Deittaileminen tuntuu entistäkin vieraammalta ajatukselta jotenkin; sen ihastukseni ajatteleminen tuntuu paljon turvallisemmalta. Hän on jotenkin täydellisempi kuin kukaan "todellinen" ihminen voi olla. Tiedän senkin, että hänen täydellisyytensä karisisi ehkä, jos oikeasti saisin tapailla häntä. Oon jossain ihme limbossa tämön tilanteeni kanssa melkein jo. :/
Mitä sillä on väliä onko "normaalia". Itse fantasioin aina kun ei ole pakko olla töissä tai tehdä jotain muuta ja se on ihan parasta mitä elämässä onkaan. Ihan sama kuinka normaalia tai epätavallista se on ihmisillä yleensä.
Ymmärrän tunteesi.Olen ollu kohta vuoden sinkkuna.Olen ollu ihastunut muutaman kuukaudenMulla on omia juttuja ja ystäviä.Ajattelen ihastustani päivittäin.Haaveilen,että voisin pussailla ja halia hänen kanssa.Tähän ei kukaan mies pääsisi väliin :D.Toivottavasti mulla ei jatku tää yhtä kauan,kun sulla.
Ainakin se toimii jos syystä tai toisesta haluaa pysyä sinkkuna. Jos et halua, niin silloin tuo kyllä aiheuttaa ongelmia. Täydellistä kuvitelmaa ei kukaan epätäydellinen voi voittaa.
Sun pitää lopettaa selibaatti ja saaha munaa !!
Mun mielestä tuo on sellaista päiväunelmointia ja vertautuu vähän joidenkin teinien tapaan ihastua johonkin fanittamisen kohteeseen.
Olet varmasti jollain tapaa aika yksinäinen ja seksuaalisesti turhautunut, ja se näyttäytyy noin.
Sinulle voisi tehdä ihan hyvää deittailla ihan oikeassa elämässä oikeita ihmisiä. Tai ehkä et vaan ole valmis?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua