Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Some sairastuttaa ja vieraannuttaa ihmisen todellisuudesta

Vierailija
01.08.2019 |

Suosittelen luopumaan somen käytöstä. Ryhti paranee ja mielenterveysongelmatkin katoavat.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tossa pari kuukautta ilman facea.

Alkoi heti ahdistaa kun laitoin takasin, ei mua kiinnosta vastailla puolitutuille johonkin tyhjänpäiväisiin "mmmmoroo, miten menee"-kyselyihin. Muutenkin meni nopeaan siihen aivottomaan scrollaukseen ja aina muka joku ryhmä mikä pitää tarkistaa vielä.

Saan kuitenkin siellä myytyä kirpparirompetta paljon paremmin kuin torissa jne, muuten poistuisin pysyvästi.

Jotenkin surullista sekin, että jos mä Whatsappin poistaisin, niin tuskin kukaan muu kuin oma lapsuuden perhe alkais soittelemaan perään jossain vaiheessa.

Äidin lisäksi yksi kaveri kysäs aiemmin ihan puhelimitse viestien, että miksi on face pois 😒

"ei mua kiinnosta vastailla puolitutuille johonkin tyhjänpäiväisiin "mmmmoroo, miten menee"-kyselyihin. Muutenkin meni nopeaan siihen aivottomaan scrollaukseen ja aina muka joku ryhmä mikä pitää tarkistaa vielä."

😅 Just näin, tuon takia lähdin. 

Vierailija
22/23 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Itse olen myös lakannut lukemasta uutisia, ei jaksa niitä joka päiväisiä r-aiskaus ja t-appouutisia ja sotajuttuja. Voin kertoa että helpotti ahdistusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Itse olen myös lakannut lukemasta uutisia, ei jaksa niitä joka päiväisiä r-aiskaus ja t-appouutisia ja sotajuttuja. Voin kertoa että helpotti ahdistusta!

Mutta kun lukee niillä mässäilyt täältä. Pois ei pääse. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä