Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovinistinen kysymys rinnoista ja lihavuudesta.

Vierailija
31.07.2019 |

Jos 170cm ja 80 kiloisella on B kupin rinnat niin onko 70kg painavana A ja 90kg painavana C ja 100kg noin D? siis jos on normaalit rinnat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene ihan noin yksinkertaisesti. Se on naisesta kiinni, mihin läskit kertyy, kaikilla ei mene rintoihin paljonkaan. Joillakin leviää peffa je reidet, toisilla naama ja kaula, joillekin kasvaa mahakumpare.

Sitten lihoessa kasvaa kropan ympärysmitta liivien kohdalta myös, jolloin pitää ostaa isomman ympärysmitan liivit, eli kuppikoko ei kasva niin paljon. Esim. 80D- ja 90C -koon liiveissä voi olla samankokoinen kuppi, vaikka on eri kirjain. Kirjain siis tarkoittaa kupin kokoa suhteessa ympärysmittaan pikemmin kuin kokoa absoluuttisesti.

Oma kuppikokoni on kyllä jonkin verran vaihdellut painon mukaan, mutta ei noin paljon kuin esimerkissäsi.

Vierailija
2/16 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene suoraviivaisesti noin, koska yleensä painon myötä myös liivien ympärysmitta kasvaa ja isomman ympärysmitan kuppi on isompi kuin pienemmän vaikka kirjain on sama. 80B on siis kupiltaan merkittävästi isompi kuin

70B. Voi hyvin olla että kuppikoko pysyy samanakin vaikka paino muuttuu. Riippuu perintötekijöistä paljonko rasvaa kertyy juuri rintoihin jos lihoo. Osalla paljon, sitten on epäonnekkaita kuten minä joilla isonee vain vatsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rinnat eivät ole samanlaisia. Yhdellä ne koostuvat enemmän rasvasta, toisella rauhaskudoksesta. Laihtuessa rasvakudoksinen rinta todennäköisesti pienenee, rauhakudos ei katoa. Lihoessa molemmat voivat kerätä rasvaa.

Vierailija
4/16 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit ap odottaa närkästymistä, mutta kysymyksesi ei ainakaan minun mielestäni ole sovinistinen vaan ihan asiallinen. Vai loukkaantuiko joku kanssasisar?

Vierailija
5/16 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit ap odottaa närkästymistä, mutta kysymyksesi ei ainakaan minun mielestäni ole sovinistinen vaan ihan asiallinen. Vai loukkaantuiko joku kanssasisar?

Ei vaan halusin oikeasti tietää ja koitin välttää kaiken huutelun sanomalla , että olen sovinisti. en pystynyt googlaamaan mitään tietoa.

ap

Vierailija
6/16 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene noin. minä olen 65 kg ja kupit F-kokoa. liivikaupan kokoa siis.

Vierailija
7/16 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan halusin oikeasti tietää ja koitin välttää kaiken huutelun sanomalla , että olen sovinisti. en pystynyt googlaamaan mitään tietoa.

ap

Ainahan saa kysyä! Etkä ole ainakaan tämän kyssärin perusteella sovinisti, toivottavasti et muutenkaan! 😁

Vierailija
8/16 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla se menee just noin. Poislukien raskaus- ja imetysaika.

Jos ymmärsin kysymyksesi oikein. Eli koskien rintojen kokoa. Rinnat ovat kasvaneet lihotessa. 

Todellisuudessa olen koko ajan käyttänyt samankuppisia rintaliivejä eli 70D ja 80D, koska rintojen lisäksi rasvaa on kertynyt vyötärönympärykseen ja liiveissä kuppikoko määräytyy vyötärönympäryksen ja liivinympäryksen välisestä erotuksesta. 

Vierailija
9/16 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ymmärsin kysymyksesi oikein. Eli koskien rintojen kokoa. Rinnat ovat kasvaneet lihotessa. 

Todellisuudessa olen koko ajan käyttänyt samankuppisia rintaliivejä eli 70D ja 80D, koska rintojen lisäksi rasvaa on kertynyt vyötärönympärykseen ja liiveissä kuppikoko määräytyy vyötärönympäryksen ja liivinympäryksen välisestä erotuksesta. 

korvaa sana vyötärönympärys sanalla vartalonympärys. Tuli ajatusvirhe.

Vierailija
10/16 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis  tuo oli esimerkkinainen . Teoriani mukaan  olisit  75kg painavana G kuppi. toki minun teoriani jo tyrmättiin.

ap

Vierailija
11/16 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin geeneistä ja vähän kaikesta muustakin. Itse olen 170 ja painan vähän yli 60kg ja olen luustoltani siro. Mulla koostuu rinnat enemmän kudoksesta kuin rasvasta vaikka sitä rasvaakin niissä toki varmasti on. Koossa liikutaan jossain b kupin paikkeilla.

Vierailija
12/16 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paino noussut nuoruusvuosista 65 kg -> 90 kg ja samalla kuppikoko kasvanut B -> E.

Ympärysmitan kasvamisesta en osaa oikein sanoa, koska ilmeisesti käytin nuorena ympärysmitaltaan liian väljiä liivejä (80 tai jopa 85?!?!), sitten jossain vaiheessa 75 (tuolloin kuppikoko oli D) ja nyt 80. Eli viime vuosina on ympärysmitta vähän kasvanut, mutta en tiedä mikä mulla olisi ollut oikea koko tuolloin 65 kg painavana.

Vierailija
13/16 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu niin geeneistä ja vähän kaikesta muustakin. Itse olen 170 ja painan vähän yli 60kg ja olen luustoltani siro. Mulla koostuu rinnat enemmän kudoksesta kuin rasvasta vaikka sitä rasvaakin niissä toki varmasti on. Koossa liikutaan jossain b kupin paikkeilla.

Kudosta se rasvakin on...

Vierailija
14/16 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, muuten se menisi noin mutta tosiaan esim. 70B ja 85B ovat ihan erilaisia kuppikooltaan, vaikka toisin voisi luulla. Näin naisena olisi kyllä paljon helpompaa rintsikkaostoksilla, jos kupin tilavuus olisi jotenkin "absoluuttinen" :D

Vierailija
15/16 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut miehellesi!

Vierailija
16/16 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

korvaa sana vyötärönympärys sanalla vartalonympärys. Tuli ajatusvirhe.

Koko siis määräytyy siitä erotuksesta joka saadaan kun otetaan mitta heti rintojen alta sekä korkeimmasta kohtaa rintoja. Liivinympärys määräytyy sen rinnanalusmitan mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi