Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temperamenttiset ihmiset

Vierailija
31.07.2019 |

Minua mietityttää millaisia ovat nämä itseään temperamenttiseksi mainostavat ihmiset? Meistä ihmisistä kun jokaisella on temperamentti. Osalla temperamentti on rauhallisuutta, toisilla arkuutta ja kolmas voi olla nopeasti kiivastuva.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsevarma ja sellainen ku haluaa ja sanoo suoraan

Vierailija
2/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat muijat on temperamentti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan temperamenttisesta luonteesta, koskaan ei tarkoiteta rauhallista, arkaa, joten päättele vaikka siitä.

Vierailija
4/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat ne keski-ikäiset Tinder treffeillä viihtyvät pubiruusut, joiden läsnäolo kuuluu jo kaukaa...

Vierailija
5/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä.

Sellaisia päällepäsmäreitä jotka kiihtyvät nollasta sataan.

Vierailija
6/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon temperamenttinen, mut joissain tilanteissa ujo ja ne jotka ei tunne mua, jotkut vois luulla ujoks ja araks 😂

Vierailija
7/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon temperamentti ndn ja sen huomaa

Vierailija
8/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temperamenttiset on niitä joilla ei ole itsehillintää, ja jotka meuhkaavat joka asiasta. Jos mekkalointia ihmettelee, vastaus on "minä olen niin temperamenttinen".

Eli se on vain tekosyy.

Vierailija
9/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama asia kuin se, että jollakulla on "luonnetta". Kaikillahan on luonne, mutta jos "on luonnetta", niin on henkilö on jotenkin tulinen, räikeä, voimakastahtoinen tms.

Vierailija
10/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temperamenttiset on niitä joilla ei ole itsehillintää, ja jotka meuhkaavat joka asiasta. Jos mekkalointia ihmettelee, vastaus on "minä olen niin temperamenttinen".

Eli se on vain tekosyy.

Poikani on kait tällainen tempperamenttinen, itsehillintä on heikko, tunteet voivat pienessä ajassa muuttua laidasta toiseen, eikä kukaan tajua, että miksi. Hän ei kyllä meuhkaa tai puolustele itseään.

Vierailija
11/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan temperamenttisesta luonteesta, koskaan ei tarkoiteta rauhallista, arkaa, joten päättele vaikka siitä.

Olen useimpien seurassa juurikin rauhallinen ja arka, mutta äitini tapasi sanoa temperamenttiseksi. En ottanut kohteliaisuutena, vaan pidin sitä kiertoilmauksena jollekin muulle. Ehkä olin hänestä hankala kiukkupussi? Mysteeriksi jää. Äitini ei osannut sanoa kenellekään suoraan päin naamaa mitä heistä ajatteli.

Vierailija
12/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää Millainen temperamentti näillä sitten on?

Vierailija
13/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Tunnetaan työelämässä myös nimellä ’persoona’ = äänekäs, itsekeskeinen ja dominoiva tyyppi, joka on omasta mielestään ihanan ”aito” ja ”epäsuomalainen”, muiden mielestä ihan vaan hankala ja huonokäytöksinen.

Vierailija
14/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailee. Ukkomaalaisia

Vierailija
15/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulssikontrollin puute aikuisella ihmisellä näyttäytyy tällaiselle lehmänhermoiselle lähinnä kehitysvammaisuutena. Nämä ihmiset käyttäytyvät samoin kuin itse käyttäydyin päiväkoti-ikäisenä. Ikään kuin he olisivat jääneet jumiin pikkulapsen tasolle.

Tuollaiseen törmääminen tuntuu aina erittäin kummalliselta tilanteelta. Ei aikuista oikein voi kesken kiukkukohtauksen syliinkään kaapata lohdutettavaksi.

Vierailija
16/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikuttelevia kiukkupusseja. Kannattaa pysyä helvetin kaukana.

Vierailija
17/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempperamentti tulee esille ihmisillä eri tavalla.Joku voi olla perus rauhallinen,mutta hänestä löytyy sitten tarvittaessa se tulinenkin puoli.Kynnysmatoksi ei kannata kumminkaan alkaa.Turha ja pienistä asioista raivoaminen on lapsellista.

Vierailija
18/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😖

Vierailija
19/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N40___ kirjoitti:

Impulssikontrollin puute aikuisella ihmisellä näyttäytyy tällaiselle lehmänhermoiselle lähinnä kehitysvammaisuutena. Nämä ihmiset käyttäytyvät samoin kuin itse käyttäydyin päiväkoti-ikäisenä. Ikään kuin he olisivat jääneet jumiin pikkulapsen tasolle.

Tuollaiseen törmääminen tuntuu aina erittäin kummalliselta tilanteelta. Ei aikuista oikein voi kesken kiukkukohtauksen syliinkään kaapata lohdutettavaksi.

Ihan paras kommentti 😂😂😂

T. Toinen lehmänhermoinen

Vierailija
20/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on räväkkyyttä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi