Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temperamenttiset ihmiset

Vierailija
31.07.2019 |

Minua mietityttää millaisia ovat nämä itseään temperamenttiseksi mainostavat ihmiset? Meistä ihmisistä kun jokaisella on temperamentti. Osalla temperamentti on rauhallisuutta, toisilla arkuutta ja kolmas voi olla nopeasti kiivastuva.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌚

Vierailija
22/26 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

imppulssiivisia, räväköitä ja itsenvarmoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tenperamenttinen ja se näkyy. Kaikki ei tykkää mutta ei tarvitse... olen aika..rohkea ja ronski

Vierailija
24/26 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temper, temper!

Vierailija
25/26 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N40___ kirjoitti:

Impulssikontrollin puute aikuisella ihmisellä näyttäytyy tällaiselle lehmänhermoiselle lähinnä kehitysvammaisuutena. Nämä ihmiset käyttäytyvät samoin kuin itse käyttäydyin päiväkoti-ikäisenä. Ikään kuin he olisivat jääneet jumiin pikkulapsen tasolle.

Tuollaiseen törmääminen tuntuu aina erittäin kummalliselta tilanteelta. Ei aikuista oikein voi kesken kiukkukohtauksen syliinkään kaapata lohdutettavaksi.

Minäkin olin lehmänhermoinen aikoinaan, mutta tuntuu että aina vaan hermot lyhenee ja pimahtelee pienistä. Minkäs teet, ehkä joku (mielen) sairaus takana?

Vierailija
26/26 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N40___ kirjoitti:

Impulssikontrollin puute aikuisella ihmisellä näyttäytyy tällaiselle lehmänhermoiselle lähinnä kehitysvammaisuutena. Nämä ihmiset käyttäytyvät samoin kuin itse käyttäydyin päiväkoti-ikäisenä. Ikään kuin he olisivat jääneet jumiin pikkulapsen tasolle.

Tuollaiseen törmääminen tuntuu aina erittäin kummalliselta tilanteelta. Ei aikuista oikein voi kesken kiukkukohtauksen syliinkään kaapata lohdutettavaksi.

Vastaavasti se, että joku ei hermostu mistään, vaikuttaa näiden "temperamentikkaiden" mielestä epänormaalilta tunteettomuudelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä