Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kevyt kalsarikänni, pirun tylsä keskiviikko-ilta. Kysy mitä vaan, vastaan rehellisesti.

Vierailija
31.07.2019 |

No otsikossahan se itse asiassa kokonaisuudessaan tulikin. Kaikkia vastauksia arvostetaan, kiitos vauvakansa <3

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsaei83 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalsari83 kirjoitti:

Perus ilta täälläpäin, kotiin klo 18 ja eväänä 18-pack Alea.. Kohta 9 juotu ja sauna päälle, saunassa loput + iltapala.. Aamulla töihin 8-9, miten jaksaa herätä. Samalla kaavalla mennyt 6vuotta, kalsarit on ihan parhautta

Eikö sua ollenkaan pelota maksasi puolesta? Diabetes, korkea verenpaine?

Ei pelota, verenpainelääkettä syönyt jo 10v muutenkin, ei ylipainoa tms. Maksa-arvot lähes ok ja ei diabetes oireita

Ok, eipä vaikuta hyvältä sun kannalta, mutta mä tiedän, ettet sä dokaamista lopeta. Sillä sähän et oo sillain alkoholisti, niinkuin sairauden kannalta. Muuten vaan, sillain omasta tahdosta.

Vierailija
62/70 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä alkoholia joit?

Lopetin viikko sitten suht pitkäaikaisen työsuhteen, jossa olin ihanan arvostettu työntekijä. Kun tulin viimeiseen työvuoroon, notkui toimiston pöytä vaikka mitä läksiäistavaraa pomolta. Olin niin otettu, voi että. Siellä oli kaiken muun seassa skumppapullo ja pieniä pulloja vahvempia, kuten jekkua. Ne kaikki on tässä tänään menossa ilmeisesti. 

Mä vihaan sua, senkin suosikki-possu.

:((( tiedän. Niin moni mun työkaverikin, ihan varmasti!! Enkä tavallaan ihmettelis. Mut voi jumankauta olin kyllä asemani ansainnut, sen eteen tein töitä. Mutta ymmärrän sen muiden katkeruuden silti - kukaan muu meiltä lähtevä (heitä oli paljon!!) ei saanut mitään muuta kuin työtodistuksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalsaei83 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalsari83 kirjoitti:

Perus ilta täälläpäin, kotiin klo 18 ja eväänä 18-pack Alea.. Kohta 9 juotu ja sauna päälle, saunassa loput + iltapala.. Aamulla töihin 8-9, miten jaksaa herätä. Samalla kaavalla mennyt 6vuotta, kalsarit on ihan parhautta

Ei pelota, verenpainelääkettä syönyt jo 10v muutenkin, ei ylipainoa tms. Maksa-arvot lähes ok ja ei diabetes oireita

Ok, eipä vaikuta hyvältä sun kannalta, mutta mä tiedän, ettet sä dokaamista lopeta. Sillä sähän et oo sillain alkoholisti, niinkuin sairauden kannalta. Muuten vaan, sillain omasta tahdosta.

Juu, ihminen saattaa valaistua vasta kun jotain on oikeasti vialla terveyden kanssa. Ja silloinkin vasta, kun se oikeasti käytännössä vaikuttaa johonkin. -ap

Vierailija
64/70 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskiviikko. Eiks sulla oo töitä?

Vierailija
65/70 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keskiviikko. Eiks sulla oo töitä?

Ei oo, koulu jatkuu vasta parin viikon päästä. Suoritan kesäopintoja, mutta ne on vaan verkossa ja suht helppoja, joten ne tekee hetkessä. Työt lopetin viikko sitten. 

Vierailija
66/70 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalsaei83 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalsari83 kirjoitti:

Juu, ihminen saattaa valaistua vasta kun jotain on oikeasti vialla terveyden kanssa. Ja silloinkin vasta, kun se oikeasti käytännössä vaikuttaa johonkin. -ap

Etenkin päihdeongelmaiset. Toivottavasti sulla pysyy hanskassa jatkossakin, ettei muutu pakoksi tylsyyteen, vitutukseen, masennukseen, iloon, suruun jne jne!

Vierailija
67/70 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalsaei83 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalsari83 kirjoitti:

No mä olen kyllä ihan saanut diagnoosin "alkoholin liika käyttö" työterveydestä ja olen avoimesti kertonut mun ongelmasta/harrastuksesta kaikille.. Mutta siinä olet oikeassa että en aio lopettaa juomistani (sairaudesta huolimatta) sillä se oikeasti on parasta elämässä.. Jos haluaisin lopettaa tai edes tukea siihen niin työnantajani on kyllä luvannut maksaa Minnesotan tai minkä tahansa muun hoidon

Vierailija
68/70 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinun suurin seksuaalinen fantasiasi? 

Mihin mun vastaus tähän katosi? Edelleen, muut naiset varmaan. 

Vierailija
69/70 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos?

Vierailija
70/70 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos?

Mitäs siitä? Ikävä homma, toivottavasti saadaan ihmisten toiminnalla loppujen lopuksi kuriin. Kuitenkin muovipillien kieltäminen täällä Euroopassa ei ole kärpäsenpaskaakaan verrattuna siihen, mitä tapahtuu esim. Aasiassa. Siellä päin on todellinen ongelma. Sellaiset kun saatas ratkaistua niin hienoa