Kevyt kalsarikänni, pirun tylsä keskiviikko-ilta. Kysy mitä vaan, vastaan rehellisesti.
No otsikossahan se itse asiassa kokonaisuudessaan tulikin. Kaikkia vastauksia arvostetaan, kiitos vauvakansa <3
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisella sovitteella junanvaunun pyörä tulee akseliinsa? Onko tavara- ja jatkustajavaunuissa samanlaiset toleranssit?
En osaa sanoa, en ole perehtynyt aiheeseen. Pyöräkerta on ilmeisesti se rautatiepyörien ja niitä yhdistävien akselien yhdistelmän nimitys. Tämän verran nyt ehdin juomiseltani selvittämään asiaa, yllättävän mielenkiintoista tämmöinenkin. En usko että toleranssit ovat samat - veikkaisin, että tavarajuna vaatii kovemmat toleranssit massansa vuoksi. Tai siis voisin veikata, että tavarajunan massa on lastattuna suurempi. Saa valaista!
Vierailija kirjoitti:
Teetkö lasagnen minkälaiseen jauhenlihaan?
En ole koskaan tehnyt lasagnea. Opiskelijana vastaan että tekisin halvimpaan. Laiskana kokkaajana vastaan että ostaisin valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan sinulla suunnilleen yleensä kestää tulla humalaan tai edes hirpakka kun juomisen aloitat?
Riippuu kuinka nopeasti juon. Aika paljon saa nykyään kitata että tuntuu ihan aito humala. Jos juon nopeasti vaikkapa kaljan niin kyllä se jo olotilaa muuttaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa kääntyä jo laskuhumalan puolelle. Vielä saisi kaupasta juotavaa, mutta ei enää jaksa lähteä.
Mietin myös että pitänee siirtyä kaupan puolelle, parisataa metriä ois lähimpään. Vielä ehtii
Vierailija kirjoitti:
Pelaatko videopelejä? Jos kyllä, niin millaisia?
Pidätkö saunomisesta?
En pelaa. Paitsi! Pienenä rakastin Crash Bandicootia! :D Voi että kun sitä kolmosta pääsisi vielä hakkaamaan jossain. Aivan paras. Olin myös pienenä ihastunut siihen kettuun. Onhan se nyt kieltämättä hottis, pelkät piukat housutkin jalassa. Nautin siitä hetkestä kun pääsen lämpimään saunaan, mutta sauna saa olla enintään 60-asteinen ja kestän siellä noin viisi minuuttia. Sitten pois :D Kerrostaloon omilleni muutettuani en ole kaivannut saunaa. Ihan kiva on mennä joulusaunaan viideksi minuutiksi porukoilla, mutta that's it.
Perus ilta täälläpäin, kotiin klo 18 ja eväänä 18-pack Alea.. Kohta 9 juotu ja sauna päälle, saunassa loput + iltapala.. Aamulla töihin 8-9, miten jaksaa herätä. Samalla kaavalla mennyt 6vuotta, kalsarit on ihan parhautta
rotissööri kirjoitti:
Sama juttu. Pöydällä litran kossu ja kauppa, tyhjäksi ruoasta. Ok..miksi aina silloin kun alat vaivihkaa itsekseen kalsarikännäilemään kotona rauhassa, niin joku kaveri soittaa just silloin, et nyt olis iso porukka lähdössä maalle ..ryyppää, tuu mukaa?
Miksi litra kossu ( jos juot sen 12 tunnin aikana)aiheuttaa seuraavana päivänä sellasen olon,että on pakko käydä ostamassa tasottavia? ainakin se 12 nelosta tai keskarii..ihan varmuuden vuoksi?
eipä mulla muuta..
En oikeen osaa sanoa, koska en ole ikinä ottanut tasottavia. En juurikaan kärsi krapulasta - mun pitää juoda ihan hirveä määrä että tulee paha olo. Muutoin herään ehkä kuivan suun kanssa lähinnä. Silloin viimeinen ajatus on alkoholi, hyi kamala. Toki en tiedä miten hyvin toimii koska en ole kokeillut. En myöskään osaa sanoa että miksi kaverit soittaa, koska minulle eivät soita :D Juuri laitoin kaveriryhmään viestiä että oisko kukaan vailla tekemistä, kaikki lukeneet, kukaan ei vastaa
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaudun myös kalsarikännääjäksi. Korkki aukeaa ysiltä.
Tervetuloa joukkoomme! Olin just ulkomaanreissulla, ja siellä tarjoilijat olivat aidosti kummissaan siitä, kuinka paljon joimme. He siis ääneen kommentoivat asiaa. Ilmoitimme olevamme Suomesta. Hienoo porukkaa!
Kalsari83 kirjoitti:
Perus ilta täälläpäin, kotiin klo 18 ja eväänä 18-pack Alea.. Kohta 9 juotu ja sauna päälle, saunassa loput + iltapala.. Aamulla töihin 8-9, miten jaksaa herätä. Samalla kaavalla mennyt 6vuotta, kalsarit on ihan parhautta
Juu kalsarit on parasta! Kun olin au pairina mun host-perhe huolestui parista tyhjästä viinipullosta huoneessani. Kysyivät, onko kaikki okei. Nauroin ja selitin heille käsitteen "kalsarikännit". Olin toki aina lähdössä ulos aloittelun jälkeen, en ihan vaan dokaillut muiden nurkissa :D
Tykkäätkö koskaan lenkkeillä pururadoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan sinulla suunnilleen yleensä kestää tulla humalaan tai edes hirpakka kun juomisen aloitat?
Riippuu kuinka nopeasti juon. Aika paljon saa nykyään kitata että tuntuu ihan aito humala. Jos juon nopeasti vaikkapa kaljan niin kyllä se jo olotilaa muuttaa
Tuplakossu mehulla ja vedellä nopeasti..vähän olotilaa muuttaa sitten yksi..ja myöhemmin neljäs..alkaa sopivasti tepsii.. mutta huohh kun se yksi kalja tepsis noin niin maksa tykkäis..
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö koskaan lenkkeillä pururadoilla?
Juu! Harrastan juoksemista. Seuraava etappi ois maratoni, puolikkaan juoksin joitain vuosia sitten. Toki paremmassa kunnossa olin, mutta kyllä siihen taas pääsee pistämällä jalkaa toisen eteen!
rotissööri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuplakossu mehulla ja vedellä nopeasti..vähän olotilaa muuttaa sitten yksi..ja myöhemmin neljäs..alkaa sopivasti tepsii.. mutta huohh kun se yksi kalja tepsis noin niin maksa tykkäis..
Juu se yksi toimii kun sen vetää ykkösellä! Kestää siis hetken. Täytyy jatkaa jos haluaa sen olon säilyvän. Olin tässä hetki sitten ulkona kavereiden kanssa. Join puolikkaan Bailey's-pullon, neljä olutta, kaksi lasia viiniä, ja baarin puolella vielä kaksi puolen litran oluttuoppia ja viinilasin. Olin humalassa toki mutten missään sammumiskunnossa/entajuamistäänmitään-kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Lempileffa?
Forrest Gump on tietty kova. The theory of everything oli myös mahtava, Stephen Hawking on/oli suuri ihailuni kohde.
Seisooko munasi koskaan kun juot?
Kalsari83 kirjoitti:
Eikö sua ollenkaan pelota maksasi puolesta? Diabetes, korkea verenpaine?
Vierailija kirjoitti:
Seisooko munasi koskaan kun juot?
Olen nainen - toki vuonna 2019 tämä ei tarkoita etteikö minulla olisi penistä, mutta ei ole - joten ei.
Vierailija kirjoitti:
Kalsari83 kirjoitti:
Eikö sua ollenkaan pelota maksasi puolesta? Diabetes, korkea verenpaine?
Tuo alkuperäinen viesti ei ollut mun (ap) mutta vastaan koska edelleen tylsää. Diabetes ei varsinaisesti pelota, tai verenpaine. Maksan kunto joo, mutta maksakokeet parin viikon päästä onneksi. Alkuperäinen kommentoija, vastaa myös!
Ilmoittaudun myös kalsarikännääjäksi. Korkki aukeaa ysiltä.