Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ENE/VLC-dieetin kanssa!!! (Nutrilet jne)

Vierailija
31.07.2019 |

Lääkäri käski dieetille ja tässä sitä ollaan. Ainakin kymmenen viikkoa pitäisi jaksaa vetää Nutrilettia. Ekat viisi päivää on takana ja kamalin olo on jo pois, mutta voi HERRAMUNJEE ne maistuu aivan hirveältä!!!!! En ole syöny mitään muuta. Vain viisi pussillista Allevoa, Nutrilettia tai Naturdietiä päivässä.

Ekat päivät söin - tai siis join - pelkkää Nutrilet suklaapirtelöä, mutta nyt en enää pysty. Kanakeitto oli ihan hyvää, mutta helvetti mikä jälkimaku! Noi marjaversiot on kaikista pahimpia, se haju on niin kuvottava öklöttävä esanssimakea.... Hyi saatana suoraan sanoen.

Okei, itse olen syöny itseni tähän kuntoon ja nyt sitten kärsitään. Todellakin kärsitään.

Onko mitään keinoa saada edes sitä hajua niistä vähemmälle? Tekisi melkein mieli olla kokonaan syömättä mitään ennen kuin vetää noita. Apuaaaaaaaa.....................

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele sitä makua ollenkaan, ja tosiaan, ota mieluummin niitä ruokamakuja kuin suklaita tms.

Vierailija
22/25 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos neuvoista!!!!! Mullekin sanottiin, että mitään muuta ei sais syödä, pienen palan porkkanaa joskus muttei vihanneksiakaan enempää. 

Pysynpä nyt sitten näissä pusseissa. Onneksi on vielä monta makua kokeilematta. Osa on vaan niin hirveitä, että menee väkisinkin haaskuuseen.

ap

Höpö höpö, syöt ne puoli kiloa sallittuja vihanneksia ja sillä siisti! Unohda porkkana! Fineli näyttää sinulle vähäghiilihydraattisimmat kasvikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa Nutraajat, kauanko pudonneet kilot pysyivät poissa?!

20 vuotta.

Vierailija
24/25 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join 4 kk sitä pelkkää suklaapirtelöä. Maku oli lähinnä pahvi, ei oikein minkäänlainen. Mikä

Oli hyvä. Ajattelin että se on lääkettä eikä ruokaa ja nielin äkkiä ja makua miettimättä.

Vierailija
25/25 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos neuvoista!!!!! Mullekin sanottiin, että mitään muuta ei sais syödä, pienen palan porkkanaa joskus muttei vihanneksiakaan enempää. 

Pysynpä nyt sitten näissä pusseissa. Onneksi on vielä monta makua kokeilematta. Osa on vaan niin hirveitä, että menee väkisinkin haaskuuseen.

ap

Höpö höpö, syöt ne puoli kiloa sallittuja vihanneksia ja sillä siisti! Unohda porkkana! Fineli näyttää sinulle vähäghiilihydraattisimmat kasvikset.

Itse jätin ne rehut välistä koska pureskelu teki heti ruokahimon ja nälän. Lääkärin mukaan tästä ei ole muuta haittaa kuin mahdollinen ummetus. Mutta mulla oli maha löysällä koko kuurin ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme