Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 40 vuotias nainen löytää vaatteita?

Vierailija
31.07.2019 |

Oikeasti, en ole vuosiin löytänyt peruskaupoista mitään. Pakko kai siirtyä nettikauppoihin.
Mistä sinä löydät vaatteita?
Haussa olisi mahdollisimman luonnonkuituisia, ajattomia vaatteita. En tarkoita kuitenkaan mitään pellavakaapuja. Tykkään että vaatteessa on vähän persoonallisuutta, ei mummokuoseja.

Järkytyn joka kerta kun kierrän läpi perinteiset hennesit sun muut, ei siellä ole yhtään mitään. Tekokuituisia jo valmiiksi saumat revenneitä oudon mallisia paitoja.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että päältään.

Vierailija
2/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole loppujen lopuksi mitään merkitystä, koska nelikymppiseen naiseen ei enää kukaan muu kiinnitä huomiota kuin hän itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varustelekasta voi löytyä sopivia https://www.varusteleka.fi/fi/group/teltat/153

Vierailija
4/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
5/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkikauppani on Your Face.

Vierailija
6/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole loppujen lopuksi mitään merkitystä, koska nelikymppiseen naiseen ei enää kukaan muu kiinnitä huomiota kuin hän itse.

Yksi nelikymppinen nainen on painanut alapeukkua.

Vierailija
7/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolme nelikymppistä.

Vierailija
8/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monta katkeraa nelikymppistä.

Vierailija
9/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando, Asos jne. Olen ostanut tänäkin kesänä HM:n verkkokaupasta pellavapaidan. Tuli vaan mieleen tuosta tekokuitumaininnasta.

Vierailija
10/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapset, lapset:)

Vierailija
11/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andiatalla on laadukkaita aikuisen naisen vaatteita, kannaattaa käydä myös Ritva Fallan liikkeessä. Sieltä olen tehnyt löytöjä.

Vierailija
12/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniqlo

Vierailija
13/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andiatalla on laadukkaita aikuisen naisen vaatteita, kannaattaa käydä myös Ritva Fallan liikkeessä. Sieltä olen tehnyt löytöjä.

Aivan liian mummohenkisiä ainakin tälle nelikymppiselle

Vierailija
14/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Käytän samoja vanhoja vaatteita, joilla voi olla ikää kymmenen tai viisitoista vuotta, enemmänkin. Pitääkö nelikymppisen ostaa erikseen jotain nelikymppisten vaatteita, ja kuka niin sanoo? Totta kyllä on, että keskihintaisten merkkien tarjonta on sukeltanut tässä välissä.

Vierailija
15/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias ja nettikaupoista tilaan nykyään lähes kaiken. Boozt on mun suosikki, siellä on nytkin hyvät alet.

Vierailija
16/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boozt.fi. Täällä hyvä valikoima ja helppo palautus, jos ei olekaan sopiva. Sokokselta ( Helsinki) olen myös löytänyt hyviä vaatteita. Stokkalta taas en ole löytänyt mitään aikoihin.

Vierailija
17/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta voi tehdä löytöjä!

Vierailija
18/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen ei ole välttämättä mikään plörähtänyt suomursu tai täti. Toisaalta taas jo 28-vuotias voi olla turvonnut ja elähtäneen näköinen. Pelkästään iän perusteella ei voi siis sanoa, miten juuri nelikymppiset pukeutuvat.

Onneksi on takavuosina tullut hankittua sen verran klassisen tavallisia ja oman näköisiä ja tyylisiä vaatteita, että oikeastaan ei ole mitään "tarvinnut" ostaa vuosikausiin. Ompelen itse paljon ja täydennän vaatekaappia alennusmyynneistä silloin tällöin. Olen kropaltani suhteellisen siro ja hoikka ja pystyn muuntamaan itseäni monenlaiseen tyyliin tilanteen mukaan - sekä nuorekkaampaan että tarvittaessa konservatiivimaisempaan tätityyliin.

En missään nimessä olisi valmis laittamaan satasia vaatekauppaan. Vaatteet ovat osaksi kovin ylihintaisia ottaen huomioon keskimääräisen "duunaritulotason".

Vierailija
19/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä varta vasten etsi 40 vuotiaan vaatteita, mainitsin iän sillä ettei kukaan ehdottele mitään teinikauppoja.

En tykkää shoppailla joten kierrän vaateliikkeitä korkeintaan pari kertaa vuodessa. Yleensä en löydä mitään ostettavaa. Viimeksi löysin farkut 3 vuotta sitten, kivan paidan löysin toissa keväänä. Onneksi olen ennenkin ostanut kestäviä vaatteita, muutoin olisin ihan pulassa jo.

Onneksi töissä on työvaatteet, kotona kotivaatteet. Mutta vaatteita ihmisten ilmoille minulla ei kohta enää ole kun niitä ei vain löydy.

Täällä maalla kun asuu, ei myöskään liikkeitä ole kuin nuo perustusinakaupat.

En mielestäni älyttömiä vaatteilta vaadi. Osaan tuunata tarvittaessa itsekkin. Huono laatu tökkii jo kaupoissa, siihen päälle oudot kuosit jotka ei edusta minkään sortin ajattomuutta.

En tiedä onko oma tyyli ja maku muuttunut vai kaupan valikoimat. Ei vaatteiden osto vielä 10 vuotta sitten ollut näin vaikeaa ja samat kriteerit oli silloinkin.

Vierailija
20/50 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketista, Prismasta, Sokokselta, kirpparilta, olen löytänyt, kuten aiemminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi