Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työntekijä kyselee koko ajan

Vierailija
31.07.2019 |

Meillä on ollut jokusen kk ajan uusi, erittäin pätevä ja mukava työntekijä. Siis selvästi fiksu ja taitava tyyppi. Osaa tehdä vaikeitakin asioita ja kertoa mielipiteensä. Jostain kumman syystä kuitenkin kyselee pikkuasioista ihan jatkuvasti. Olen moneen kertaan sanonut, että voi suuren osan hommista hoitaa ihan itsenäisesti, ei tarvitse kysyä mitään. Silti kysyy. Ja kyselyt ovat luokkaa voinko hakea varastosta itselleni kynän? Voinko hakea yliviivaustussinkin? Entä paperia? Voinko kopioida siellä tai täällä? Voiko käyttää silppuria. Saanko tulla töihin 8.15 (liukuva työaika)? Pitääkö ilmoittaa miksi en tullut kello 8.00. Käytänkö tätä vai tätä selainta? Jne. Siis ihan turhanpäiväisiä kysymyksiä. Itse työn hoitaa oikein hyvin.

Pitääkö kohta sanoa että älä kysy, mieti itse voitko ottaa varastosta myös terottimen. Onko epävarma vai haluaako tehdä hyvän (?) vaikutuksen, että ei luvatta tee mitään? Miksi ihmeessä kyselee?
Aina sanon että totta kai, ei tuollaista tarvitse kysyä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan syy siihen ylenpalttiseen kyselyyn on.

Esimerkikisi joku psykologinen juttu, ihmisen piirre, tunnollisuus ja se, että haluaa tehdä kaiken mahdollisimman hyvin ja oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän