Miks kalapuikot mielletään epäterveelliseksi?
Syön about joka toinen päivä halpoja fileekalapuikkoja & pakastevihanneksia/salaatti/kasviksia.
Tää on siis mun ateria, ja mielestäni aika terveellinen ja lompakkoystävällinen.
Kommentit (30)
Maistuuko herkulliselle ja tuoreelle?
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä väliä mitä muut mieltää.
Ei sillä ole. Ja varmaan 80% kommentoijista on läskejä, jotka vetää kolesterolilääkkeitä ja insuliinia 2 tyypin diabetekseen.
Mä en.
Vierailija kirjoitti:
Maistuuko herkulliselle ja tuoreelle?
Joo, ainakin salaatin kanssa. Joka toinen päivä kasvissosekeitto tai kansalaatti. Ainakin mitat kunnossa ja terveys hyvä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole. Ja varmaan 80% kommentoijista on läskejä, jotka vetää kolesterolilääkkeitä ja insuliinia 2 tyypin diabetekseen.
Mä en.
Jaa ja hirveästi kiinnostaa sun elämäntavat. Syö vaikka paskaa.
Pari kaveria on ollut joskus Norjassa kalapuikkotehtaalla duunissa (hyvä liksa), ja kertoivat että kalapuikkoihin jauhetaan kaikki. Siis ei pelkästään päät, ruodot ja pyrstöt, vaan kalassa sisällä olevat loisetkin. Kerran kuulemma ämpäriin, johon kalapuikkoihin menevä perkuujäte kerättiin (varsinaiset fileet siis menevät fileiksi, loppuosa kalasta nakataan ämpäreihin ja ne viedään jauhettavaksi) eksyi myös yhden työntekijän purukumi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en.Jaa ja hirveästi kiinnostaa sun elämäntavat. Syö vaikka paskaa.
Miks provosoidu noin paljon? Menikö vähän arkaan paikkaan? V*tun ihraperse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en.Jaa ja hirveästi kiinnostaa sun elämäntavat. Syö vaikka paskaa.
Miks provosoidu noin paljon? Menikö vähän arkaan paikkaan? V*tun ihraperse.
Temper temper kukkakeppi.😂
Vierailija kirjoitti:
Kai se on se leivite ja "pakasteruuan" maine. Mutta eiväthän ne epäterveellisiä ole. Makaronilaatikkokin on epäterveellisempää.
Meillä tehdään kerran viikossa, koska lapset tykkäävät. Ja onhan se kiva välillä tehdä jotain tosi helppoa ja halpaa.
Kalastetaan Norjan vesiltä, lähetetään prosessoitavaksi kiinaan, sitten taas pakasteena takaisin Eurooppaan.
Halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Noissa oli 65% kalaa. Ap
Noilla leivitetyillä vehnäjauhopötköillä ei ole mitään tekemistä kalan kanssa. Käsittämätöntä, että kukaan niitä ostaa.