Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehelliset tunteesi miehesi existä?

Vierailija
31.07.2019 |

Tajusin että vaikka yritän olla hyvä ihminen enkä kadehtia tai vihata ketään sydämessäni, niin miehen elämän entiset tärkeät naiset tuntuvat kilpailijoilta. Jos kuulen että he ovat jotenkin mokanneet niin olen tunnen suurta mielihyvää. Sivistyksen pintakiilto sanoo ettei saisi toivoa kenellekään vaikeuksia, mutta en voi mitään että tunne on tämä. Teiniaikaisen poikaystävän exä on parhaita ystäviäni, mutta nyt kun muistelen niin teininä taisin toivoa että hänkin tekisi jotain tyhmää tai rumentuisi. Kun tunteet miestä kohtaan katosivat niin tämä sisäinen kilpailuasetelmakin katosi. Onko kukaan tässä pohjimmiltaan toisenlainen?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni eksään suhtaudun aika välinpitämättömästi. Olivat yhdessä n 3 vuotta, mies on ollut minun kanssa 20 vuotta. 

Vierailija
62/66 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessani oli pakko kommentoida näin miesten exänä.Me exät olemme syystä eronneet.Se elämä ei ole ollu meitä varten.Minusta olisi kauheeta,jos joku kokisi minut uhkana.En ottaisi exiäni takasin.Eron syyt:alkoholinkäyttö,laiskuus kotitöissä,riippuvuus vanhemmista ja seksiaddiktio.(3 exälläni,ei yhdellä kaikki)Jos joku noita ongelmia haluaa elämäänsä,niin kiva :).Mä voin olla kahden exän kaa tekemisissä,niin et nuo ongelmat ei tuu enää mun elämään.

Eiköhän aika moni muukin täällä ole myös jonkun ex. :D Nyt vaan aiheena oli suhtautuminen miehen exiin, ei siihen mitä mieltä itse on omista existään.

Miksi suhtautua miehen exiin ikävästi jos on ottanut vaikka tuollaisia ongelmatapauksia taakakseen? Tosin alkoholistipiireissä onkin tapana roikkua siinä yhdessä juopossa koko lähikapakan tenuterttujen toimesta ja kierrättää pientä piiriä niin että kaikki saa välillä olla nyx ja ex. Sivustakatsojalle ei aivan avaudu mikä siinä Kaljakeijossa on niin seksikästä, että kaikilla se pitää olla vuorotellen. Sama on näiden lusmujen, mammanpoikien ja kylän polkupyörien kanssa. Joku kulahtanut paljon ajettu polkupyörä ei ole mikään saalis joten turha katsella exää katkerana, muuta kuin siitä syystä, että äijä ei ole enää sen ongelma.

Kerroitko omasta kokemuksestasi mainitsemassasi alkoholikerhossa?    

Eräällä tapaa kyllä. Ennen kuin opin mitä on alkoholismi, niin oli tällainen tapaus jonka palautin suhteellisen nopeasti kiertoon. Itse olen perheestä jossa ei ole alkoholia käytetty eikä myöskään aiemmissa parisuhteissani eikä myöskään ystävyyssuhteissani alkoholi ole kuulunut mitenkään elämään, joten en tunnistanut kuviota enkä tiennyt mikä on liikakäyttöä. Olin myös täysin tietämätön alkoholistien elämäntavasta ja sosiaalisista kuvioista. No nytpä tiedän ja osaan välttää kaikin tavoin kaikkia päihdeongelmaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen ex on häikäilemätön ihminen. Haukkuu minua lapselle ja miehelle. Varastaa. Kieroilee. Uhkailee. Pitää lasta pelinappulana. En koskaan tuntenut näin syvää inhoa ketään kohtaan. Itse tulen hyvin toimeen exäni nykyisen kanssa.

Vierailija
64/66 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä yksi kunnollinen exä. Suhtautuminen on ollut omalta osaltani melko helppoa ehkä siksi, että ex sekosi itse täysin, kun hänelle valkeni meidän suhteemme. Minulla ei ole ollut edes tilaa kokea minkäänlaisia mustasukkaisuuden tunteita, kun tuo ex on tavallaan hoitanut sen puolestani raivoamalla ja haukkumalla, ja itse olen onnistunut pysyttäytymään koko asian yläpuolella. Reaktio kesti noin vuoden.

Vierailija
65/66 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tietoa miehen existä joten ei paljon haittaa. Läheiset naispuoliset ystävät häiritsee, koska selkeästi miehellä on jotain haikailua heidän suhteen ainakin aiemmin ollut.

Sen sijaan tuossa aiemmin sinkkuna ollessa törmäsin tinderissä mieheen jonka exä oli yksi näistä temptation island sinkuista...ajattelin että miten voi niin fiksunoloisella miehellä olla niin pohjattoman huono maku naisten suhteen. En jatkanut tapailua.

Vierailija
66/66 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tunteita. Aikuisilla on usein menneisyys. Yhdessä oltu onnellisesti 21 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän