Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehelliset tunteesi miehesi existä?

Vierailija
31.07.2019 |

Tajusin että vaikka yritän olla hyvä ihminen enkä kadehtia tai vihata ketään sydämessäni, niin miehen elämän entiset tärkeät naiset tuntuvat kilpailijoilta. Jos kuulen että he ovat jotenkin mokanneet niin olen tunnen suurta mielihyvää. Sivistyksen pintakiilto sanoo ettei saisi toivoa kenellekään vaikeuksia, mutta en voi mitään että tunne on tämä. Teiniaikaisen poikaystävän exä on parhaita ystäviäni, mutta nyt kun muistelen niin teininä taisin toivoa että hänkin tekisi jotain tyhmää tai rumentuisi. Kun tunteet miestä kohtaan katosivat niin tämä sisäinen kilpailuasetelmakin katosi. Onko kukaan tässä pohjimmiltaan toisenlainen?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä on fiksu nainen.

Vierailija
2/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi tunne eika mies ole heihin enaa yhteydessa, eika heita olekaan kuin kaksi. 

Kuvat olen nahnyt kun ruinasin ja mies etsi ne somesta, sekin oli jo virhe :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehen exät kilpailijoilta tuntuu. Ärsyttää kun toinen pitkäaikainen tyttöystävä oli juristi ja toinen jonkun sortin johtava mikrobiologi. Molempien perheillä oli rahaa ja mies on aikoinaan mm. reissanut toisen kanssa balilla, käynyt teatterissa säännöllisesti ja viettäneet rapujuhlia. Itse olen lastenhoitaja ammatiltani, eikä mikään "hienostelu" ole koskaan kuulunut elämääni.

Kyllä mulla välillä rehellisesti sanottuna on fiilis, että joutuiko mies nyt "tyytymään" minuun.

Vierailija
4/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välitä existä, enkä oikein muustakaan. Jos en riitä en sitten riitä. M34

Vierailija
5/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ja fiksuja naisia. Toinen pieni ja söpö japanilainen ja toinen kaunis kanadalainen. 

Molemmat niin erinlaisia kuin minä, ettei ole tullut edes mieleen verrata itseäni heihin. 

Vierailija
6/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä tämä joidenkin obsessio existä. Minua ei kiinnosta eikä koskaan ole kiinnostanut. En myöskään ala tekemään tiliä omistani.

Vierailija
7/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä miehen exää kohtaan tunnen kilpailullista asennetta.

Johtuu siitä ettei mies ollut päässyt yli tästä exältään kun aloitettiin tapailu. Mä tosin jätin miehen heti kun kuulin että tunteita exää kohtaan vielä on. Palattiin yhteen 3kk päästä kuitenkin ja mies silloin vakuutti päässeensä yli exästä ja kaivanneensa mua koko eromme ajan.

Mutta edelleenkään en siedä mitään tähän exään liittyvää silmissäni.

Vierailija
8/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja ja mukavia kaikki ovat. - Ei miehellä heitä montaa ole. Joitain kertoja olen ihmetellyt ja ajatellut, että mikä heidät oikeasti sai eroamaan... 

Vierailija
9/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä outo. En ole koskaan kadehtinut yhdenkään mieheni exää ja sitten kun itse olen ollut exä niin olen hyvin suopeasti suhtautunut heidän alemmuuskompleksiinsa ja katkeruuteensa suhteessa minuun. Heikko itsetunto on noloa ja rumaa. Me ollaan kaikki erillaisia koska niin pitääkin olla. Ei ole keneltäkään pois tai toiselle extraa. Tietysti minusta on kiva kuulla että toinen pitää minua niin ylettömän upeana että jaksaa surra ettei ole minä, mutta toisaaltaan se on surullista, koska tiedän exieni metsästävän juuri itsetunto ongelmaisia ja kelpaamattomuutta kokevia naisia. Eikä se tietenkään lohduta sanoa että puhui se minullekin rumasti kun sitten vasta ne miettiikin kuinka rumana exäni oikein niitä pitää jos minuakin haukkui.

Vierailija
10/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Tai oikeastaan en pidä miehen asenteesta exäänsä. Miehellä on takana vain yksi pitkä suhde ja tuli sen lopuksi vielä yllättäin jätetyksi. Olin ok asian kanssa, kunnes mies kerran avautui miten rakasti exäänsä yli kaiken ja haluaisi vielä kaveerata tämän kanssa. Siitä asti on ollut sellainen pieni tunne, että mies vaan tyytyy minuun, kun satuin olemaan eron jälkeen se ensimmäinen jonka kanssa synkkasi. Hieman epäilen, että tämä exävihani tulee lopulta kaatamaan suhteen.

Vierailija
11/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole heitä kohtaan mitään tunteita, on vain faktoja. Ensimmäinen on tyhmääkin tyhmempi palikka, ja toinen mieleltään sairas. 

Vierailija
12/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä tunteen, mutta tässäKIN aika parantaa haavat. Mitä pidempään on miehen kanssayhdessä, sitä vähemmän exät merkitsevät. Ja tietty miehen puheet existään vaikuttaa.

Vierailija
13/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä. Tai oikeastaan en pidä miehen asenteesta exäänsä. Miehellä on takana vain yksi pitkä suhde ja tuli sen lopuksi vielä yllättäin jätetyksi. Olin ok asian kanssa, kunnes mies kerran avautui miten rakasti exäänsä yli kaiken ja haluaisi vielä kaveerata tämän kanssa. Siitä asti on ollut sellainen pieni tunne, että mies vaan tyytyy minuun, kun satuin olemaan eron jälkeen se ensimmäinen jonka kanssa synkkasi. Hieman epäilen, että tämä exävihani tulee lopulta kaatamaan suhteen.

No mä jo kertaalleen jätin mieheni tuosta syystä (kun suhtautuminen exään selvisi). Mullakin se viha enemmän liittyy miehen asenteeseen. Musta hän on typerys kun haikaili naisen perään, joka oli pettänyt ja jättänyt. No munkin perään haikailu alkoi kun jätin.

Vierailija
14/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä jo kertaalleen jätin mieheni tuosta syystä (kun suhtautuminen exään selvisi). Mullakin se viha enemmän liittyy miehen asenteeseen. Musta hän on typerys kun haikaili naisen perään, joka oli pettänyt ja jättänyt. No munkin perään haikailu alkoi kun jätin.

Miehelle (mutta varmasti myös naiselle) on haastava puhua avoimesti olleista tai menneistä tunteistaan exää kohtaan. - Itse (olen mies) koin hyvin vaivaannutttavana kun nainen hakkui avoimesti ja suorastaan halveksi ex-kumppanian. - Olivat kuitenkin olleet yhdessä useamman vuoden.

Vierailija
15/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää miehen ex-avovaimo niin paljon, että jätän miehen varmaan kohta tämän takia. Ollaan oltu pari vuotta yhdessä, ja mies ei vaan saa eroaan hoidettua loppuun. Avovaimo ei suostu myymään yhteistä asuntoa, jossa asuu edelleen. Ja mies ei voi kuulemma tehdä asialle mitään, kun toinen ei halua myydä, eikä ostaa miestä ulos. Ei tietenkään, tottakai asuu siinä miehen siivellä ilmaiseksi niin kauan kun vaan pystyy! Lievästi ottaa päähän >:-(  !

Vierailija
16/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon monesti haaveillu siitä et joku näistä existä tulis ja veis miehen mennessään

ihan huikea helmi

Vierailija
17/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle (mutta varmasti myös naiselle) on haastava puhua avoimesti olleista tai menneistä tunteistaan exää kohtaan. - Itse (olen mies) koin hyvin vaivaannutttavana kun nainen hakkui avoimesti ja suorastaan halveksi ex-kumppanian. - Olivat kuitenkin olleet yhdessä useamman vuoden.

No mulle olleet tai menneet ei olleet ongelma. Siinä vaiheessa kun mies paljasti että tunteita vielä oli, kilahdin. Jos olisin tiennyt sen alusta asti meille ei olisi koskaan edes muodostunut suhdetta . Tunsin tavallaan että mut oli huijattu rakastamaan.

Vierailija
18/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen exä on nykyään hyvä ystäväni ja lapsemme kummi. Heidän eroon ei liittynyt draamaa vaan erosivat, koska olivat enemmän ystäviä.

Vierailija
19/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraali.

En tiedä edes sukunimeä, niin en voi stalkata.

Ei olla koskaan törmätty, asuu toisella puolen suomea. Aika vähän mies on heidän yhteisestä elämästäkään kertonut, pääpiirteet tiedän.

Vierailija
20/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon monesti haaveillu siitä et joku näistä existä tulis ja veis miehen mennessään

ihan huikea helmi

Tiedän tunteen. Olin aivan varma että joka ikinen miesteni ex on nauranut minulle jos saivat tietää että sillä on uusi hölmö kierroksessa. Sitten kun itse on päässyt tähän haluttuun rooliin niin on miettinyt onko korrektia vain itkeä uuden ihmisparan vuoksi vaikko nauraa. Joo ei niitä kukaan takaisin halua eikä pois hae. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän