Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehelliset tunteesi miehesi existä?

Vierailija
31.07.2019 |

Tajusin että vaikka yritän olla hyvä ihminen enkä kadehtia tai vihata ketään sydämessäni, niin miehen elämän entiset tärkeät naiset tuntuvat kilpailijoilta. Jos kuulen että he ovat jotenkin mokanneet niin olen tunnen suurta mielihyvää. Sivistyksen pintakiilto sanoo ettei saisi toivoa kenellekään vaikeuksia, mutta en voi mitään että tunne on tämä. Teiniaikaisen poikaystävän exä on parhaita ystäviäni, mutta nyt kun muistelen niin teininä taisin toivoa että hänkin tekisi jotain tyhmää tai rumentuisi. Kun tunteet miestä kohtaan katosivat niin tämä sisäinen kilpailuasetelmakin katosi. Onko kukaan tässä pohjimmiltaan toisenlainen?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti vihaan mieheni eksää. Tuntuu ettei hänestä pääse mitenkään eroon ja hän on niiiin mahtava. Ymmärrän että hän on miehen lapsien äiti, mutta silti. 

Mies ei ikinä puhu rumasti eksästä vaikka lapset eivät ole paikalla. Joskus toivoisin että voisi edes vähän haukkua sitä ä mmää. Lapsetkin puhuvat vähän väliä äidistään ja miten hän on maailman paras yms. Ei tosiaan jaksaisi kokoajan kuunnella eksästä. 

Eksä on muutenkin sottainen ja homssuinen rastojensa ja hippi aatteensa kanssa. Ärsyttää kun käy leikkaamassa MINUN anoppini hiuksia edelleen. Mitähän sekään tietää parturoinnista kun itellään on rastat. Hän on kuulemma niiin maanläheinen ja empaattinen ja rauhallinen. Rauhallinen on kyllä ja vaikuttaa siltä että olisi jottain pilvessä kokoajan, mitä varmaan onkin. Oon käynyt hänen kotonaan ja voi luoja. Jotain kirpparikamaa jostain 60 tai 80 luvulta nurkat täynnä ja kasveja joka paikassa. Ihan kun ois käyny jossain antiikki viidakossa. Kädet täynnä rumia tatskoja ja ajaa jollain vanhalla pakulla vielä. Taino ei taida olla hipillä rahaa parempaakaan. 

En tajua mitä mies on nähnyt eksässä. Hän on kuitenkin rikas, komea, pukeutuu siististi ja fiksu. No onneksi kuitenkin erosivat ja pian on heillä ero selvä ja voidaan alkaa suunnittelee meidän häitä ja omaa perhettä pikkuhiljaa. Ei tarvi katella häntä enää. Mutta kateellinen en ole naiselle mistään todellakaan. En missään tapauksessa haluaisi olla samanlainen haiseva hippi kuin hän.

Sori, mutta miehesi exä todellakin kuulostaa sinua paljon viehättävämmältä ja mukavammalta. Samoin paku ja viherkasvit....mahtavan kuuloinen pakkaus .

-mies

Vierailija
42/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti vihaan mieheni eksää. Tuntuu ettei hänestä pääse mitenkään eroon ja hän on niiiin mahtava. Ymmärrän että hän on miehen lapsien äiti, mutta silti. 

Mies ei ikinä puhu rumasti eksästä vaikka lapset eivät ole paikalla. Joskus toivoisin että voisi edes vähän haukkua sitä ä mmää. Lapsetkin puhuvat vähän väliä äidistään ja miten hän on maailman paras yms. Ei tosiaan jaksaisi kokoajan kuunnella eksästä. 

Eksä on muutenkin sottainen ja homssuinen rastojensa ja hippi aatteensa kanssa. Ärsyttää kun käy leikkaamassa MINUN anoppini hiuksia edelleen. Mitähän sekään tietää parturoinnista kun itellään on rastat. Hän on kuulemma niiin maanläheinen ja empaattinen ja rauhallinen. Rauhallinen on kyllä ja vaikuttaa siltä että olisi jottain pilvessä kokoajan, mitä varmaan onkin. Oon käynyt hänen kotonaan ja voi luoja. Jotain kirpparikamaa jostain 60 tai 80 luvulta nurkat täynnä ja kasveja joka paikassa. Ihan kun ois käyny jossain antiikki viidakossa. Kädet täynnä rumia tatskoja ja ajaa jollain vanhalla pakulla vielä. Taino ei taida olla hipillä rahaa parempaakaan. 

En tajua mitä mies on nähnyt eksässä. Hän on kuitenkin rikas, komea, pukeutuu siististi ja fiksu. No onneksi kuitenkin erosivat ja pian on heillä ero selvä ja voidaan alkaa suunnittelee meidän häitä ja omaa perhettä pikkuhiljaa. Ei tarvi katella häntä enää. Mutta kateellinen en ole naiselle mistään todellakaan. En missään tapauksessa haluaisi olla samanlainen haiseva hippi kuin hän.

Sori, mutta miehesi exä todellakin kuulostaa sinua paljon viehättävämmältä ja mukavammalta. Samoin paku ja viherkasvit....mahtavan kuuloinen pakkaus .

-mies

Samaa mieltä, eksä vaikuttaa loistotyypiltä (todistajanlausuntojakin löytyy), nyksä nirppanokkaiselta katkeralta lyttääjältä. Mitähän hittoa se rikas komea miehesi sussakin näkee... ja jo se että erikseen korostat RIKAS, yyyh... vastenmielistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

Samaa mieltä, eksä vaikuttaa loistotyypiltä (todistajanlausuntojakin löytyy), nyksä nirppanokkaiselta katkeralta lyttääjältä. Mitähän hittoa se rikas komea miehesi sussakin näkee... ja jo se että erikseen korostat RIKAS, yyyh... vastenmielistä.

Samaa mieltä. Exälle pisteet ja miehelle pahoittelut downgradeemisesta.

Vierailija
44/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex oli 16 vuotta minua vanhempi (mies minua 10v vanhempi). Moni ehkä ajattelee, että mies vaihtoi nuorempaan ja vielä aloimme seurustella saman tien kun mies erosi, mutta itse en usko, että iällä oli tässä merkitystä.

En ole tuota exää tavannut enkä koe mitään erityisiä tunnereaktioita heidän suhdettaan ajatellessa. Ex on edelleen yli 10v heidän erostaan yksin eikä tiettävästi ole ketään edes tapaillut, en tiedä miksi. Ehkä vaan viihtyy yksikseen?

Vierailija
45/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä. Tai oikeastaan en pidä miehen asenteesta exäänsä. Miehellä on takana vain yksi pitkä suhde ja tuli sen lopuksi vielä yllättäin jätetyksi. Olin ok asian kanssa, kunnes mies kerran avautui miten rakasti exäänsä yli kaiken ja haluaisi vielä kaveerata tämän kanssa. Siitä asti on ollut sellainen pieni tunne, että mies vaan tyytyy minuun, kun satuin olemaan eron jälkeen se ensimmäinen jonka kanssa synkkasi. Hieman epäilen, että tämä exävihani tulee lopulta kaatamaan suhteen.

No mä jo kertaalleen jätin mieheni tuosta syystä (kun suhtautuminen exään selvisi). Mullakin se viha enemmän liittyy miehen asenteeseen. Musta hän on typerys kun haikaili naisen perään, joka oli pettänyt ja jättänyt. No munkin perään haikailu alkoi kun jätin.

Miehelle (mutta varmasti myös naiselle) on haastava puhua avoimesti olleista tai menneistä tunteistaan exää kohtaan. - Itse (olen mies) koin hyvin vaivaannutttavana kun nainen hakkui avoimesti ja suorastaan halveksi ex-kumppanian. - Olivat kuitenkin olleet yhdessä useamman vuoden.

Tuollaiset naiset (varmasti myös miehet) saa hälyytyskellot soimaan. Tämä on sama työnhaussa, jos työnhakija haukkuu haastattelussa entisen työpaikkansa, jätän hänet palkkaamatta.

...Minä taas ihmettelen, että onko todella niin, että mies ei ole ollut ennen minua lainkaan parisuhteessa; hänessä kun on useita hyviä puolia ja piirteitä. - Miehellä on kyllä kavereina ja ystävinä naisia joista hän tuntuu välittävän ja arvostavan.

Tuollaisia miehiä on vaikka kuinka paljon, eivätkä läheskään kaikki saa edes parisuhteen mahdollisuutta. Valkkaamisesta on todella harvoin kyse. He eivät osaa olla luontevia vierairaiden naisten seurassa ja kaipaavat alituista rohkaisua tutustumisvaiheessa. Sitten kun tuntevat olonsa turvalliseksi ovatkon hyviä ja mukavia miehiä. Varmasti näitä naisiakin on.

No. Minusta outous, tai erikoisuus tuossa miehessäni on juuri se, että hän (mies) on hyvin monessa tilanteessa ja paikassa kuin paikassa luonteva, samoin muita ihmisiä sukupuoleen ukupuoleen katsomatta. Hallitsee niin kevyen rupattelun (small talkin) kuin "vakavan" keskustelun, melkein aiheesta kuin aiheesta. Arvostan myös sitä, että hän osaa myös kuunnella, vaikka olisi asiasta itse eri mieltä.

Ei hän silti mikään tossukka ole. Ja kuten edellä kerroin hänellä on kavereina että ystävinä naisia, toki myös miehiä. Vanhempiensa ja sisaruksiensa kanssa hänellä on mutkattomat välit. 

En koe tai tunne, että mies olisi tarvinnut mitään erityistä rohkaisua tutustumisvaiheessa. En itse halunnut päästä harrastamaan seksiä pian, eiä miekänn pitänyt asian suhteen kiirettä. - Joten jos olisin halunnut, niin voi olla, että mies olisi tarvinnut "rohkaisua" sen osalta. - Ihmetyttää vain miksei hän ole aiemmin ollut parisuhteessa. Toki hän var,asti ymmärtää oman arvonsa niin hyvin, että ei ole tai ole ollut valmis parisuhteeseen kenen hyvänsä kanssa; sen verran ikää hänellä kuitenkin jo on, että varmaan hänellä on joskus saattanut tilaisuus olla, ainakin lähellä. - Itse hän joskus sanoi, että ne naiset joita kohtaan hän itse on kokenut tai tuntenut, että olisi halunnut parisuhteeeen, niin eivät sitten ole lämmeeneet hänelle. 

Vierailija
46/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä miehen eksästä lainkaan, pidän häntä melko itsekkäänä ja pahantahtoisena ihmisenä koska hän on käyttänyt heidän lasta todella rumin keinoin pelinappulana sen jälkeen, kun mies tapasi minut. Viranomaisetkin joutuivat puuttumaan tilanteeseen. Aiemmista eksistä minulla ei ole mitään mielipidettä eikä mitään väliä, niistä on jo todella pitkä aika eivätkä vaikuta meidän elämään millään tavalla.

Vierailija
47/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua ollenkaan kiinnostaisi mieheni entiset? :D

En ikinä,  koskaan ajattele heitä.

Vierailija
48/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minua ollenkaan kiinnostaisi mieheni entiset? :D

En ikinä,  koskaan ajattele heitä.

Ei minuakaan kiinnosta erityisesti kumppanini (naisen) exät (tai muut "säädöt"). Enemmän minusta on merkittävämåå se miten tai kuinka hän elää oman historiansa kanssa... Toki minusta on ja on ollut ilahduttavaa se, ettei hänellä ole juuri ole ollut pahaa sanottavaa aiemmista kumppaneistaan. - Enkä ole juuri potenut suorituspaineita siitä, että minun tulisi olla nyt jotenkin (paljossa) parempi kuin hänen exänsä. - Tiedän itsekin, että jos hän toivoo tai toivoisi minun olevan erityisen osaava perinteisissä miesten hommissa, niin varmasti löytää paremman tekijän ja niiden osaajan, jostain toisesta. - Uskon että tasa-arvo on tässä suhteessa meille molemmille hyvä juttu. Eikä "miehisyyteni" saa tai koe kolausta siksi, että joihinkin "miesten töihin" ostetaan ja palkataan joku ulkopuolinen tekemään ne. Sen sijaan, että minä (tai kumppanini) tekisi niitä vain siksi, että perinteisesti mies tai miehet on/ ovat ne tehneet.    

Vierailija
49/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei tunteita suuntaan tai toiseen koska mies ei ikinä puhu sanallakaan eksistään. En tiedä edes heidän nimiään. Olen koittanut häntä saada vähän avaamaan historiaansa, eksät ovat aika iso osa syytä miksi suhteissa toimii tietyllä tavalla. Mua ei haittaisi kuulla entisissä suhteissa tapahtuneista asioista.

Vierailija
50/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota exien kadehtimista tai vihaamista; nehän on entisiä heiloja, sinä olet nykyinen! Ex-mieheni uusi vaimo vei tuon vihaamisen niin pitkälle, että stalkkasi ja vakoili minua ihan kirjaimellisesti, hiipi ikkunan takana kyttäämässä, ketä luonani kävi jne, puhui pskaa minusta kaikille, jotka vaan halusivat kuunnella ja soitteli jopa työpaikalleni saadakseen selville, että varmasti olin töissä. Oli sairaan mustasukkainen minusta, vaikka hänen takiaan erosimme, mieheni ihastui häneen ja jätti minut. Kuulin kaiken tekosistaan tältä samaiselta exältäni, kun he vuorostaan erosivat.

Vierailija
51/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä miehen eksästä lainkaan, pidän häntä melko itsekkäänä ja pahantahtoisena ihmisenä koska hän on käyttänyt heidän lasta todella rumin keinoin pelinappulana sen jälkeen, kun mies tapasi minut. Viranomaisetkin joutuivat puuttumaan tilanteeseen. Aiemmista eksistä minulla ei ole mitään mielipidettä eikä mitään väliä, niistä on jo todella pitkä aika eivätkä vaikuta meidän elämään millään tavalla.

Sama. Itse olisin ollut valmis olemaan lasten takia hyvissä/asiallisissa väleissä. Mutta turhaa. Ei hän kyennyt asiallisesti toimimaan miehenkään kanssa, en vaan kaikkea tiennyt, kun alettiin olla yhdessä.

Vierailija
52/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen eksä on fiksu nainen, itsestään huolehtiva ja sivistynyt. Kuten minäkin. Kiva tietää että mies ei ole ollut edellistä avioliittoaan jonkun pölön kanssa.

Vierailija
53/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessani oli pakko kommentoida näin miesten exänä.Me exät olemme syystä eronneet.Se elämä ei ole ollu meitä varten.Minusta olisi kauheeta,jos joku kokisi minut uhkana.En ottaisi exiäni takasin.Eron syyt:alkoholinkäyttö,laiskuus kotitöissä,riippuvuus vanhemmista ja seksiaddiktio.(3 exälläni,ei yhdellä kaikki)Jos joku noita ongelmia haluaa elämäänsä,niin kiva :).Mä voin olla kahden exän kaa tekemisissä,niin et nuo ongelmat ei tuu enää mun elämään.

Vierailija
54/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessani oli pakko kommentoida näin miesten exänä.Me exät olemme syystä eronneet.Se elämä ei ole ollu meitä varten.Minusta olisi kauheeta,jos joku kokisi minut uhkana.En ottaisi exiäni takasin.Eron syyt:alkoholinkäyttö,laiskuus kotitöissä,riippuvuus vanhemmista ja seksiaddiktio.(3 exälläni,ei yhdellä kaikki)Jos joku noita ongelmia haluaa elämäänsä,niin kiva :).Mä voin olla kahden exän kaa tekemisissä,niin et nuo ongelmat ei tuu enää mun elämään.

Eiköhän aika moni muukin täällä ole myös jonkun ex. :D Nyt vaan aiheena oli suhtautuminen miehen exiin, ei siihen mitä mieltä itse on omista existään.

Vierailija
55/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ensimmäinen avo-ex ja nuoruudenrakkaus on fiksulta vaikuttava kivannäköinen perhekeskeinen nainen. Toinen avo-ex sen sijaan on toista maata. Luonnetta kuvastaa parhaiten "trophy wife ilman riittävää ulkonäköä". Raha, materia ja se, miltä asiat näyttävät ulospäin hänelle tärkeintä. Kuvittelee olevansa kaunotar, mutta todellisuudessa on tavallinen nätti nainen, jota hyvällä luonteella voisi rakastunut pitää kauniina. Nyt ruman luonteen tuntien huomio kiinnittyy myös ulkoisiin vikoihin: piirteet ovat nyt hänen laihduttua melko miehekkäät ja meikkaustyyli tuo siksi mieleen transun. Käytti miestäni aika rumasti taloudellisesti ja henkisesti hyväkseen. Mies jätti monen vuoden kipuilun jälkeen ja ex yritti kaikin keinoin saada miestä takaisin, vaikka samalla mustamaalasi miestä yhteisille kavereille. Nämä asiat olen kuullut miehen perheeltä ja muilta läheisiltä.

Minä tulin kuvioihin yli vuosi erosta. Ex yritti puuttua hänen ja miehen yhteisten kavereiden kautta suhteeseemme. Lähetti mm. viestiä erään kaverin kautta, että voisi tulla väliimme, mutta on niin hieno ihminen, että ei tekisi sitä. Välit oli pakko lopulta laittaa poikki muutamaan näistä sanansaattajista, kun ei nyt suhteen ensihuumassa jaksanut kuulla jauhantaa jostain exästä. Noita virheavoliittoja on itsellänikin pari, sellaista sattuu, kun etsii oikeaa. Ihmettelen vieläkin sitä vouhotusta. Eivät olleet edes kihloissa eikä lapsiakaan ole. Meillä takana pian jo lähes vuosikymmen yhdessä ja siitä valtaosa aviossa.

Vierailija
56/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän aika moni muukin täällä ole myös jonkun ex. :D Nyt vaan aiheena oli suhtautuminen miehen exiin, ei siihen mitä mieltä itse on omista existään.

Miksi suhtautua miehen exiin ikävästi jos on ottanut vaikka tuollaisia ongelmatapauksia taakakseen? Tosin alkoholistipiireissä onkin tapana roikkua siinä yhdessä juopossa koko lähikapakan tenuterttujen toimesta ja kierrättää pientä piiriä niin että kaikki saa välillä olla nyx ja ex. Sivustakatsojalle ei aivan avaudu mikä siinä Kaljakeijossa on niin seksikästä, että kaikilla se pitää olla vuorotellen. Sama on näiden lusmujen, mammanpoikien ja kylän polkupyörien kanssa. Joku kulahtanut paljon ajettu polkupyörä ei ole mikään saalis joten turha katsella exää katkerana, muuta kuin siitä syystä, että äijä ei ole enää sen ongelma.

Vierailija
57/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kolme exää joista kahden kanssa vähän pidempi suhde.

Kahdesta ensimmäisestä exästä tiedän vain, miten suhde on päättynyt. En tiedä nimiä eivätkä he minua kiinnosta. Näistä suhteista on jo paljon aikaa.

Viimeisimmästä tiedän enemmän, ja kyllä, olen myös stalkannut häntä vähän (somessa). Mies oli eronnut 1,5 vuotta aiemmin exästään ennen kuin tapasimme ja on yhä ihan hyvä kaveri tämän kanssa. Ero oli tapahtunut yhteisestä päätöksestä, mutta kumpikin selvästi välitti vielä toisesta. Mies on myös puhunut exästään kauniisti, vaikkakaan ei ihaillen (mistä olen huojentunut).

Vaikka tiedän, ettei mies todellakaan halua exää takaisin, minussa elää pieni vertailija ja kilpailija, sekä pieni pelko myös siitä, että mies vertaa jatkuvasti minua tuohon exäänsä. Tuntuu ihan kauhealta kirjoittaa tätä, enkä kehtaisi minnekään muualle tätä myöntää, mutta olen mielestäni tätä naista paremman näköinen, hoikempi (tosin mistä minä tiedän mistä vartalotyypistä MIES pitää) ja paremmin koulutettu. Ja kun mietin mitä mies on exästä kertonut, ajattelen että olen myös joustavampi, "kiltimpi" ja ymmärtäväisempi. Silti olemme olleet miehen kanssa yhdessä nyt paljon vähemmän aikaa kuin mitä hän oli exänsä kanssa, joten aina välillä saan itseni kiinni miettimästä, millaista seksiä heillä oli, tyytyykö mies kehen tahansa (minuun), olisiko exällä kuitenkin jotain enemmän, mitä minulla ei ole. Kauheaa, enkä todellakaan puhu miehelleni näistä ajatuksista, koska järjetöntähän tämä on.

Ex oli hyvin mustasukkainen jo suhteessa mutta jonkinlainen mustasukkaisuus jatkui eron jälkeen vaikka ex löysi uuden kumppanin. Mustasukkaisuus oli sellaista "minusta olisi kauheaa jos löytäisit jonkun toisen naisen" -tyyppistä settiä. Olemme kaikki osittain samoissa vapaa-ajan kuvioissa, ja olen huomannut exän mulkoilevan minua välillä hyvin kylmästi, kun olemme olleet esim. samassa tapahtumassa. Luulen siis, ettei meistä ainakaan kovin hyviä kavereita tule ja kyllä, niin kauan kun koen itse epävarmuutta itsestäni ja riittämättömyydestäni, tulen todennäköisesti "kilpailemaan" päässäni tuon naisen kanssa.

Vierailija
58/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suhtautua miehen exiin ikävästi jos on ottanut vaikka tuollaisia ongelmatapauksia taakakseen? Tosin alkoholistipiireissä onkin tapana roikkua siinä yhdessä juopossa koko lähikapakan tenuterttujen toimesta ja kierrättää pientä piiriä niin että kaikki saa välillä olla nyx ja ex. Sivustakatsojalle ei aivan avaudu mikä siinä Kaljakeijossa on niin seksikästä, että kaikilla se pitää olla vuorotellen. Sama on näiden lusmujen, mammanpoikien ja kylän polkupyörien kanssa. Joku kulahtanut paljon ajettu polkupyörä ei ole mikään saalis joten turha katsella exää katkerana, muuta kuin siitä syystä, että äijä ei ole enää sen ongelma.

Kerroitko omasta kokemuksestasi mainitsemassasi alkoholikerhossa?    

Vierailija
59/66 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole heitä kohtaan mitään tunteita, on vain faktoja. Ensimmäinen on tyhmääkin tyhmempi palikka, ja toinen mieleltään sairas. 

Kertooko tämä jotain miehestäsi?

Sen että ei ole tutustunut ihmiseen kunnolla ennen  seurustelun aloitusta, ja että on ns. uskonut ensivaikutelmaa naiivisti, kun olisi pitänyt katsella pitempään eikä yrittää itseltään peittää niitä toisen huonoja puolia. Kyllä, tämän se kertoo. Existä tuo kertoo myös, että ovat olleet tuollaisia kuin ovat.

Vierailija
60/66 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole heitä kohtaan mitään tunteita, on vain faktoja. Ensimmäinen on tyhmääkin tyhmempi palikka, ja toinen mieleltään sairas. 

Eli miehesi naismaku on selkeä. Kumpi olet itse? Yleensä hullun kanssa seurustellut toistaa saamaansa traumaa myöhemmissä suhteissaan eli veikkan jälkimmäistä.

Meinaat että toinen existä pystyi jotain sairastumiselleen? Hän on mieleltään sairas _oikeasti_ eikä se aiheuta minussa mitään tunteita. Miksi pitäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän