Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehelliset tunteesi miehesi existä?

Vierailija
31.07.2019 |

Tajusin että vaikka yritän olla hyvä ihminen enkä kadehtia tai vihata ketään sydämessäni, niin miehen elämän entiset tärkeät naiset tuntuvat kilpailijoilta. Jos kuulen että he ovat jotenkin mokanneet niin olen tunnen suurta mielihyvää. Sivistyksen pintakiilto sanoo ettei saisi toivoa kenellekään vaikeuksia, mutta en voi mitään että tunne on tämä. Teiniaikaisen poikaystävän exä on parhaita ystäviäni, mutta nyt kun muistelen niin teininä taisin toivoa että hänkin tekisi jotain tyhmää tai rumentuisi. Kun tunteet miestä kohtaan katosivat niin tämä sisäinen kilpailuasetelmakin katosi. Onko kukaan tässä pohjimmiltaan toisenlainen?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuja ja mukavia kaikki ovat. - Ei miehellä heitä montaa ole. Joitain kertoja olen ihmetellyt ja ajatellut, että mikä heidät oikeasti sai eroamaan... 

Sama. Kolme vuotta jo ihmetellyt samaa, fiksu komea ja hyvin toimeentuleva. Silti minua jaksaa katsella. Outo mies, mutta en valita 🥰

Vierailija
22/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä. Tai oikeastaan en pidä miehen asenteesta exäänsä. Miehellä on takana vain yksi pitkä suhde ja tuli sen lopuksi vielä yllättäin jätetyksi. Olin ok asian kanssa, kunnes mies kerran avautui miten rakasti exäänsä yli kaiken ja haluaisi vielä kaveerata tämän kanssa. Siitä asti on ollut sellainen pieni tunne, että mies vaan tyytyy minuun, kun satuin olemaan eron jälkeen se ensimmäinen jonka kanssa synkkasi. Hieman epäilen, että tämä exävihani tulee lopulta kaatamaan suhteen.

No mä jo kertaalleen jätin mieheni tuosta syystä (kun suhtautuminen exään selvisi). Mullakin se viha enemmän liittyy miehen asenteeseen. Musta hän on typerys kun haikaili naisen perään, joka oli pettänyt ja jättänyt. No munkin perään haikailu alkoi kun jätin.

Miehelle (mutta varmasti myös naiselle) on haastava puhua avoimesti olleista tai menneistä tunteistaan exää kohtaan. - Itse (olen mies) koin hyvin vaivaannutttavana kun nainen hakkui avoimesti ja suorastaan halveksi ex-kumppanian. - Olivat kuitenkin olleet yhdessä useamman vuoden.

Tuollaiset naiset (varmasti myös miehet) saa hälyytyskellot soimaan. Tämä on sama työnhaussa, jos työnhakija haukkuu haastattelussa entisen työpaikkansa, jätän hänet palkkaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksuja ja mukavia kaikki ovat. - Ei miehellä heitä montaa ole. Joitain kertoja olen ihmetellyt ja ajatellut, että mikä heidät oikeasti sai eroamaan... 

Sama. Kolme vuotta jo ihmetellyt samaa, fiksu komea ja hyvin toimeentuleva. Silti minua jaksaa katsella. Outo mies, mutta en valita 🥰

Mulla oli tällainen fiksu, komea ja hyvin toimeentuleva mies. Hän kuitenkin oli työaddikti eikä se lopulta sopinut minulle, kun oli niin vähän yhteistä aikaa. Itse haluan ihan tavallisen perhearjen.  Nyt hän seurustelee uranaisen kanssa ja tuntuvat sopivan täydellisesti yhteen. 

Vierailija
24/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä. Tai oikeastaan en pidä miehen asenteesta exäänsä. Miehellä on takana vain yksi pitkä suhde ja tuli sen lopuksi vielä yllättäin jätetyksi. Olin ok asian kanssa, kunnes mies kerran avautui miten rakasti exäänsä yli kaiken ja haluaisi vielä kaveerata tämän kanssa. Siitä asti on ollut sellainen pieni tunne, että mies vaan tyytyy minuun, kun satuin olemaan eron jälkeen se ensimmäinen jonka kanssa synkkasi. Hieman epäilen, että tämä exävihani tulee lopulta kaatamaan suhteen.

No mä jo kertaalleen jätin mieheni tuosta syystä (kun suhtautuminen exään selvisi). Mullakin se viha enemmän liittyy miehen asenteeseen. Musta hän on typerys kun haikaili naisen perään, joka oli pettänyt ja jättänyt. No munkin perään haikailu alkoi kun jätin.

Miehelle (mutta varmasti myös naiselle) on haastava puhua avoimesti olleista tai menneistä tunteistaan exää kohtaan. - Itse (olen mies) koin hyvin vaivaannutttavana kun nainen hakkui avoimesti ja suorastaan halveksi ex-kumppanian. - Olivat kuitenkin olleet yhdessä useamman vuoden.

Tuollaiset naiset (varmasti myös miehet) saa hälyytyskellot soimaan. Tämä on sama työnhaussa, jos työnhakija haukkuu haastattelussa entisen työpaikkansa, jätän hänet palkkaamatta.

...Minä taas ihmettelen, että onko todella niin, että mies ei ole ollut ennen minua lainkaan parisuhteessa; hänessä kun on useita hyviä puolia ja piirteitä. - Miehellä on kyllä kavereina ja ystävinä naisia joista hän tuntuu välittävän ja arvostavan.

Vierailija
25/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole heitä kohtaan mitään tunteita, on vain faktoja. Ensimmäinen on tyhmääkin tyhmempi palikka, ja toinen mieleltään sairas. 

Kertooko tämä jotain miehestäsi?

Vierailija
26/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan mulla ei ole mitään tunteita tätä mieheni exää kohtaan jonka kanssa oli useamman vuoden.

Sitten taas välillä vituttaa että mies oli kait silloin enemmän seksuaalisesti aktiivinen kun mun kanssa nyt.

Ehkä vähän vituttaa myös se että exä oli nuorempi ja melko hyvän näköinen.

Mutta sitten taas, meillä on miehen kanssa paljon enemmän yhteistä ja mieskin on sanonut mulle että hänellä ei ole koskaan ollut tällaista yhteyttä mitä on minun kanssa, exänsä tai kenenkään muun edellisen tyttöystävän kanssa. Eli en ole kovin mustasukkainen tai muuten katkera.

Vierailija
27/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan mulla ei ole mitään tunteita tätä mieheni exää kohtaan jonka kanssa oli useamman vuoden.

Sitten taas välillä vituttaa että mies oli kait silloin enemmän seksuaalisesti aktiivinen kun mun kanssa nyt.

Ehkä vähän vituttaa myös se että exä oli nuorempi ja melko hyvän näköinen.

Mutta sitten taas, meillä on miehen kanssa paljon enemmän yhteistä ja mieskin on sanonut mulle että hänellä ei ole koskaan ollut tällaista yhteyttä mitä on minun kanssa, exänsä tai kenenkään muun edellisen tyttöystävän kanssa. Eli en ole kovin mustasukkainen tai muuten katkera.

Joo tuo suurempi seksuaalinen aktiivisuus on raivostuttavaa. Mulla mies sanoo että johtuu iästä, että nuorena halutti enemmän ja useammin. Suututtaa että exä sai kokea sen sonnin ja mulle jäi vanha vähemmän innokas ukko.

Vierailija
28/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Yhden eksän haamu leijaili suhteen alkuaikoina ihan kaikkialla. Mies muisteli mitä kaikkea kivaa olivat tehneet, missä käyneet ja niitä eksän antamia lahjoja ja muistoja lojui siellä täällä. Asiaa pahensi se, että eksä oli jäätävä nirppanokkaprinsessa ja muutoinkin aika sietämätön ihminen. Ei ollut kovin mukavaa, kun mies oletti, että pidän samoista jutuista kuin eksä ja sanoi, että eksä tykkäsi tästä ja tästä jutusta. Joskus tarjosi jotain eksältä taloon jääneitä vanhoja tavaroitakin. Oli aika iljettävää tulla verratuksi ihmiseen, joka oli ollut jo ennen suhteen alkua aika inhottava persoona, ja muutoinkin arvoiltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan täysin päinvastainen minuun verrattuna (eksä on sporttibimbo ja häpeämätön täysjuntti). En olisi alkanut suhteeseen, jos olisin tiennyt näiden olleen yhdessä. Onneksi eksän haamu aikanaan leijaili pois, mutta otti se aikansa ja pari räjähdystä, että joko minä tai se fckin eksä. Ja joo, eksä itse tuntui suhtautuvan asiaan kuin että joku olisi tullut luvatta hänen takapihalleen hyppimään, eli mieheen oli olemassa ikäänkuin jokin omistussuhde edelleen. 

Mutta hän ei ole ainoa. Miehellä on myös muita eksiä ja yhden kanssa olen ihan kavereitakin. Olen bi ja hassu yhteensattuma on, että olen tätä samaa naista koittanut kerran houkutella lähempään kanssakäyntiin.  Hyvä kysymys kyllä on, että miten tuo kauhueksä sitten on tässä sarjassa ollut. En tiedä. Ehkä jäi leijailemaan siksi, koska oli ollut suhteessakin ihan hlvtin vaikea. 

Mutta yleisesti eksistä ja päättyneistä suhteista voisin sanoa seuraavaa: ei koskaan kannata olla se ensimmäinen heti pitkän suhteen päätyttyä. Uusi aina saa osumaa tavalla tai toisella, joten melkein kannattaa katsoa sellainen, joka on ehtinyt seurustella jonkun muun kanssa lyhyesti sen pitkän suhteen jälkeen. En tiedä mikä se mekanismi on, mutta miehillä nyt tuntuu jotenkin olevan realiteetit hukassa pitkän suhteen jälkeen. Parasta on, että joku toimii välissä ns iskunvaimentimena. 

Vierailija
29/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole heitä kohtaan mitään tunteita, on vain faktoja. Ensimmäinen on tyhmääkin tyhmempi palikka, ja toinen mieleltään sairas. 

Eli miehesi naismaku on selkeä. Kumpi olet itse? Yleensä hullun kanssa seurustellut toistaa saamaansa traumaa myöhemmissä suhteissaan eli veikkan jälkimmäistä.

Vierailija
30/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä miehen exää kohtaan tunnen kilpailullista asennetta.

Johtuu siitä ettei mies ollut päässyt yli tästä exältään kun aloitettiin tapailu. Mä tosin jätin miehen heti kun kuulin että tunteita exää kohtaan vielä on. Palattiin yhteen 3kk päästä kuitenkin ja mies silloin vakuutti päässeensä yli exästä ja kaivanneensa mua koko eromme ajan.

Mutta edelleenkään en siedä mitään tähän exään liittyvää silmissäni.

Sama juttu täällä. Mieheni oli vielä tavatessamme kiinni exässään, heidän yhdessä ostettu talo täynnä tuon naisen tavaraa hääromppeet sormuksineen, kuvineen, kuivattujen kimppuineen, vaatteita, kosmetiikkaa. Nainen on erittäin kaunis, aktiivisesti urheileva tiukkaakin tiukempi pakkaus, joka puheiden perusteella oli vielä äärimmäisen etevä sängyssäkin. Koskaan aiemmin ei miesten exät ole aiheuttaneet ikäviä tuntemuksia, ne olivat exiä - syystä. Mutta tämä nykyisen roikkuminen exässään oli hieman liikaa. Emme eronneet, kai jonkinlaista laastaria kaipaisin itsekin. Jälkensä tuo, ja moni muu, ikävä seikka ja tölväisy, huono käytös yms. on kuitenkin jättänyt.

Vierailija
31/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä ettei mies ollut päässyt yli tästä exältään kun aloitettiin tapailu. Mä tosin jätin miehen heti kun kuulin että tunteita exää kohtaan vielä on. Palattiin yhteen 3kk päästä kuitenkin ja mies silloin vakuutti päässeensä yli exästä ja kaivanneensa mua koko eromme ajan.

Sama juttu täällä. Mieheni oli vielä tavatessamme kiinni exässään, heidän yhdessä ostettu talo täynnä tuon naisen tavaraa hääromppeet sormuksineen, kuvineen, kuivattujen kimppuineen, vaatteita, kosmetiikkaa. Nainen on erittäin kaunis, aktiivisesti urheileva tiukkaakin tiukempi pakkaus, joka puheiden perusteella oli vielä äärimmäisen etevä sängyssäkin. Koskaan aiemmin ei miesten exät ole aiheuttaneet ikäviä tuntemuksia, ne olivat exiä - syystä. Mutta tämä nykyisen roikkuminen exässään oli hieman liikaa. Emme eronneet, kai jonkinlaista laastaria kaipaisin itsekin. Jälkensä tuo, ja moni muu, ikävä seikka ja tölväisy, huono käytös yms. on kuitenkin jättänyt.

Ei helvetti, kaikkeen jotkut alistuukin.

'Puheiden perusteella etevä sängyssä'-miehen puheiden??

JÄTÄ

SE

EKSÄSSÄÄN ROIKKUVA

SIKA!

Vierailija
32/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy eksiä sääliksi, koska mies ei rakasta heitä enää. Tosin voi olla, etteivät kaikki eksätkään enää rakasta miestäni, ja siinä tapauksessa heitä on oikeastaan turha sääliä.

Vierailija
33/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Minä taas ihmettelen, että onko todella niin, että mies ei ole ollut ennen minua lainkaan parisuhteessa; hänessä kun on useita hyviä puolia ja piirteitä. - Miehellä on kyllä kavereina ja ystävinä naisia joista hän tuntuu välittävän ja arvostavan.

Tuollaisia miehiä on vaikka kuinka paljon, eivätkä läheskään kaikki saa edes parisuhteen mahdollisuutta. Valkkaamisesta on todella harvoin kyse. He eivät osaa olla luontevia vierairaiden naisten seurassa ja kaipaavat alituista rohkaisua tutustumisvaiheessa. Sitten kun tuntevat olonsa turvalliseksi ovatkon hyviä ja mukavia miehiä. Varmasti näitä naisiakin on.

Vierailija
34/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, kaikkeen jotkut alistuukin.

'Puheiden perusteella etevä sängyssä'-miehen puheiden??

JÄTÄ

SE

EKSÄSSÄÄN ROIKKUVA

SIKA!

Kyllä vain, intoutui kerran avautumaan aiheesta. On jopa itkeskellyt sitä, miten kamalaa on kun suhde ei edennyt perheen perustamiseen saakka, ja olivat kuulemma muidenkin ihmisten mielestä kuin luodut toisilleen. Näissä merkeissä suhteemme alkoi. Heidän erostaan oli tuolloin jo kulunut jokunen vuosi. Puolustuksekseni sanottakoon, että elin silloin äärimmäisen raskasta vaihetta elämässäni ja otin nälkäisenä silloin vastaan pienetkin onnenmurut. Mikäli tilanteeni olisi ollut toinen, en usko, että suhde olisi jatkunut. Selväähän se on, että mies vain tyytyi minuun, mutta tässä sitä nyt kuitenkin ollaan ja yritetään saada ongelmiamme ratkotuksi.

Vierailija
35/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät on exiä!

Vierailija
36/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi aivan upea ihminen

Yksi jota en tunne = ei aiheuta mitään

Yksi täysin sietämätön häirikkö

Siinä ne.

Vierailija
37/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Yhdestäkään (kouluaikaisia lukuunottamatta) en tiedä edes nimeä saati suhteesta muutakaan. Ei kiinnosta eikä häiritse

Vierailija
38/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti vihaan mieheni eksää. Tuntuu ettei hänestä pääse mitenkään eroon ja hän on niiiin mahtava. Ymmärrän että hän on miehen lapsien äiti, mutta silti. 

Mies ei ikinä puhu rumasti eksästä vaikka lapset eivät ole paikalla. Joskus toivoisin että voisi edes vähän haukkua sitä ä mmää. Lapsetkin puhuvat vähän väliä äidistään ja miten hän on maailman paras yms. Ei tosiaan jaksaisi kokoajan kuunnella eksästä. 

Eksä on muutenkin sottainen ja homssuinen rastojensa ja hippi aatteensa kanssa. Ärsyttää kun käy leikkaamassa MINUN anoppini hiuksia edelleen. Mitähän sekään tietää parturoinnista kun itellään on rastat. Hän on kuulemma niiin maanläheinen ja empaattinen ja rauhallinen. Rauhallinen on kyllä ja vaikuttaa siltä että olisi jottain pilvessä kokoajan, mitä varmaan onkin. Oon käynyt hänen kotonaan ja voi luoja. Jotain kirpparikamaa jostain 60 tai 80 luvulta nurkat täynnä ja kasveja joka paikassa. Ihan kun ois käyny jossain antiikki viidakossa. Kädet täynnä rumia tatskoja ja ajaa jollain vanhalla pakulla vielä. Taino ei taida olla hipillä rahaa parempaakaan. 

En tajua mitä mies on nähnyt eksässä. Hän on kuitenkin rikas, komea, pukeutuu siististi ja fiksu. No onneksi kuitenkin erosivat ja pian on heillä ero selvä ja voidaan alkaa suunnittelee meidän häitä ja omaa perhettä pikkuhiljaa. Ei tarvi katella häntä enää. Mutta kateellinen en ole naiselle mistään todellakaan. En missään tapauksessa haluaisi olla samanlainen haiseva hippi kuin hän.

Vierailija
39/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti vihaan mieheni eksää. Tuntuu ettei hänestä pääse mitenkään eroon ja hän on niiiin mahtava. Ymmärrän että hän on miehen lapsien äiti, mutta silti. 

Mies ei ikinä puhu rumasti eksästä vaikka lapset eivät ole paikalla. Joskus toivoisin että voisi edes vähän haukkua sitä ä mmää. Lapsetkin puhuvat vähän väliä äidistään ja miten hän on maailman paras yms. Ei tosiaan jaksaisi kokoajan kuunnella eksästä. 

Eksä on muutenkin sottainen ja homssuinen rastojensa ja hippi aatteensa kanssa. Ärsyttää kun käy leikkaamassa MINUN anoppini hiuksia edelleen. Mitähän sekään tietää parturoinnista kun itellään on rastat. Hän on kuulemma niiin maanläheinen ja empaattinen ja rauhallinen. Rauhallinen on kyllä ja vaikuttaa siltä että olisi jottain pilvessä kokoajan, mitä varmaan onkin. Oon käynyt hänen kotonaan ja voi luoja. Jotain kirpparikamaa jostain 60 tai 80 luvulta nurkat täynnä ja kasveja joka paikassa. Ihan kun ois käyny jossain antiikki viidakossa. Kädet täynnä rumia tatskoja ja ajaa jollain vanhalla pakulla vielä. Taino ei taida olla hipillä rahaa parempaakaan. 

En tajua mitä mies on nähnyt eksässä. Hän on kuitenkin rikas, komea, pukeutuu siististi ja fiksu. No onneksi kuitenkin erosivat ja pian on heillä ero selvä ja voidaan alkaa suunnittelee meidän häitä ja omaa perhettä pikkuhiljaa. Ei tarvi katella häntä enää. Mutta kateellinen en ole naiselle mistään todellakaan. En missään tapauksessa haluaisi olla samanlainen haiseva hippi kuin hän.

No nyt tulee niin katkeraa settiä, ettei tosikaan. Miksi miehesi saatikka heidän YHTEISTEN lapsien pitäisi häntä haukkua ? Kannattaa ottaa se lapseton mies, ettei vaan joudu kuuntelemaan miten lapset TYKKÄÄVÄT omasta äidistään. Voi luoja.

Vierailija
40/66 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen viimeisintä exää inhoan. Hän yritti seurustelumme alussa saada exää takaisin ja kontrolloida hänen elämäänsä muutenkin ties millä tavalla. Pari kertaa tapasin hänet kasvokkain ja hän käyttäytyi minua kohtaan todella inhottavasti ja epäkohteliaasti, vaikka olin kohtelias ja ajattelin, että kerta hän pyytää baarissa samaan pöytään istumaan, voidaan jutella ihan normaalisti. Onneksi kyseinen mätisäkki muutti toiselle puolelle Suomea.

Yksi miehen lyhytaikainen seurustelukumppani on tosi hauska tyyppi ja hänellä on upea pukeutumistyyli. Harmittaa, että mies ei itse halua olla häneen kummemmin yhteyksissä, koska uskon että voisimme olla kavereita.

Miehen nuoruudenrakkautta en ole tavannut, mutta somen perusteella hän vaikuttaa fiksulta, kauniilta ja ihanalta tyypiltä, eikä minulla ole mitään sitä vastaan, että välillä vaihtavat mieheni kanssa kuulumisia ja seuraavat toisiaan instassa ja facebookissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä