Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko jossain naista joka elättäisi minut?

Vierailija
31.07.2019 |

Olen ihan ok 35v perusjamppa. Mensaankin olisi mahdollista liittyä, en myöskään polta, enkä makaa päiviäni sohvalla. Tahtoisin olla kuitenkin kotona ja hoitaa sitten kodin ja muut ns.naistentyöt. Koulutustakin on, ja seuraan aktiivisesti maailman tapahtimia. Olen tullut tulokseen että tämänkaltainen järjestely sopisi minulle parhaiten. Yrityksistä huolimatta en ole tämänkaltaiseen järjestelyyn suostuvaista naista löytänyt. Uskon että jossain tälläinenkin nainen voisi olla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin ole rikas? Suomessa ei onnistu että vain toinen käy töissä, joten sen toisen täytyisi olla erittäin varakas/hyväpalkkainen. Toinen juttu onkin sitten se miten onnistut löytämään ja hurmaamaan sellaisen naisen. Todellinen uraohjus ei edes hanki niitä lapsia, koska sillä on todettu olevan negatiivinen vaikutus naisen uraan vielä äitiysloman jälkeenkin, joten tehtäväsi jäisi tyyliin siivoamiseen ja kokkailuun. Halvemmaksi tulee palkata kotiapulainen siihen hommaan kuin elättää jotain kotimiestä.

Vierailija
22/23 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi yläkerta vapaana, kun lapset ovat jo  lentäneet pesästä. Minä ja mieheni käydään töissä, sinä voisit puuhastella pikku remppojen parissa, siivoilla, hoitaa puutarhaa ja kokkailla. Laitanko osoitteen?

Oikeastaan laita vain, sillä tuo kuulostaa hyvältä. Olen ehtinyt hankkimaan jo sen verran varallisuutta että pystyn jäämään näin ns eläkkeelle. Tuo pieni puuhastelu pikku remppojen parissa käy siis hyvin. Ap

Loistavaa, Ja ethän sinä paljon varallisuutta edes tarvitsisi, katto pään päällä ja ruokapalkalla jos tulet. Oletko hyvä kokki?

AV, kysyn vielä mieheltä!

En ole kovin hyvä kokki, sellainen tavallinen, eli normisafkat onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin ole rikas? Suomessa ei onnistu että vain toinen käy töissä, joten sen toisen täytyisi olla erittäin varakas/hyväpalkkainen. Toinen juttu onkin sitten se miten onnistut löytämään ja hurmaamaan sellaisen naisen. Todellinen uraohjus ei edes hanki niitä lapsia, koska sillä on todettu olevan negatiivinen vaikutus naisen uraan vielä äitiysloman jälkeenkin, joten tehtäväsi jäisi tyyliin siivoamiseen ja kokkailuun. Halvemmaksi tulee palkata kotiapulainen siihen hommaan kuin elättää jotain kotimiestä.

En ole rikas, mutta jotain varallisuutta on. Myin asunnon ja ostin veneen ja mökin, joten tämä järjestely oliskin mitä hienoin. Säästöjäkin on jonkin verran kaikkeen ylimääräiseen kivaan, kuten matkusteluun ym.