Olisiko jossain naista joka elättäisi minut?
Olen ihan ok 35v perusjamppa. Mensaankin olisi mahdollista liittyä, en myöskään polta, enkä makaa päiviäni sohvalla. Tahtoisin olla kuitenkin kotona ja hoitaa sitten kodin ja muut ns.naistentyöt. Koulutustakin on, ja seuraan aktiivisesti maailman tapahtimia. Olen tullut tulokseen että tämänkaltainen järjestely sopisi minulle parhaiten. Yrityksistä huolimatta en ole tämänkaltaiseen järjestelyyn suostuvaista naista löytänyt. Uskon että jossain tälläinenkin nainen voisi olla.
Kommentit (23)
Tietenkin on. Etkö ole kuullut kun naiset ovat sanoneet että kaikilla on erilainen miesmaku ja tasoja ei ole.
Mä voisin muuten mutta mulla on jo yksi LOINEN kotona.
Minua ei juuri nyt kiinnosta. Olen useampaa jo elättänyt.
Ala runoilijaksi niin joku yksinäinen runotyttö majoittaa.
Ihan neuvona elättäjä naisen etsintään, että ei mitään kotitöitä, ei minkäänlaista vaivannäköä niin johan löytyy. Pieni päihdeongelma on plussaa. Maailmannapa asenne ilmaan mitään meriittejä on myös hottia
Meillä olisi yläkerta vapaana, kun lapset ovat jo lentäneet pesästä. Minä ja mieheni käydään töissä, sinä voisit puuhastella pikku remppojen parissa, siivoilla, hoitaa puutarhaa ja kokkailla. Laitanko osoitteen?
Ap, mulle ehkä kävisi. Siis ei niin, että "tuommoisenkin huolisin", vaan nimenomaan olen etsinyt älykästä, koulutettua kotimiestä. Riippuu vain siitä, onko meillä keskinäistä kemiaa.
Olen hyvin säilynyt 6-kymppinen. ;-)
Kylla varmaan jossain on - mina olen talla hetkella kuvailemasi kaltainen nainen. Avomies on tyoton (ja on ollut jo suhteemme alusta asti), eli hoitaa kodin 100% sis. ruuanlaiton, pyykit, siivous, astiat, puutarhan ja koiran hoito. Mina kayn "vain" toissa ja kotona paasen valmiiseen poytaan viinilasin kanssa. Illalla sitten seksia ennen nukkumaanmenoa, viikonloppuisin aamuin ja illoin.
Mies ei tosin halua loppuelamaansa viettaa tyottomana, eli joskus tulee loppu naillekin kissanpaiville :D
Mä yritin tuota kerran, mutta sitten kävi niin, että se mies kuitenkin odotti mun pyykkäävän, silittävän, ja laittavan ruokaa, outsaavan jäökaappia ja siivoavan ja korjaavan vaatteitaan. Ei siitä mitään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä olisi yläkerta vapaana, kun lapset ovat jo lentäneet pesästä. Minä ja mieheni käydään töissä, sinä voisit puuhastella pikku remppojen parissa, siivoilla, hoitaa puutarhaa ja kokkailla. Laitanko osoitteen?
Jaa että hoitaa puutarhaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan laita vain, sillä tuo kuulostaa hyvältä. Olen ehtinyt hankkimaan jo sen verran varallisuutta että pystyn jäämään näin ns eläkkeelle. Tuo pieni puuhastelu pikku remppojen parissa käy siis hyvin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että hoitaa puutarhaa.
Niin. Ei tosin mitään Ilkka Kanervan puutarhaa, vaan ihan ruohonleikkuuta ja lumenluontia :)
Varmasti löytyy tuollainen nainen jos et ole turhan kranttu. Vanhempi nainen uskoisin että helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan laita vain, sillä tuo kuulostaa hyvältä. Olen ehtinyt hankkimaan jo sen verran varallisuutta että pystyn jäämään näin ns eläkkeelle. Tuo pieni puuhastelu pikku remppojen parissa käy siis hyvin. Ap
Loistavaa, Ja ethän sinä paljon varallisuutta edes tarvitsisi, katto pään päällä ja ruokapalkalla jos tulet. Oletko hyvä kokki?
AV, kysyn vielä mieheltä!
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin tuota kerran, mutta sitten kävi niin, että se mies kuitenkin odotti mun pyykkäävän, silittävän, ja laittavan ruokaa, outsaavan jäökaappia ja siivoavan ja korjaavan vaatteitaan. Ei siitä mitään tullut.
Noin siinä käy. Mies tekee ne hommat mitkä itse katsoo tarpeelliseksi (lämmittää ruokansa mikrossa ja siivoaa osan tekemistään päivän sotkuista) ja nainen sitten työpäivän jälkeen loput.
Miksi elättäjän pitää olla nainen? Samat speksit ja etsit miestä, jos sulla on tiukka hanuri (siis vielä), niin varmasti löytyy.
Kyllähän nuo vanhemmat, etenkin lapsettomat naisimmeiset tuntuu niitä nuorempia jannuja elättelevän, saa jopa tupakoidakin kunhan välillä viihdyttää elättäjää lakanoiden välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä käy. Mies tekee ne hommat mitkä itse katsoo tarpeelliseksi (lämmittää ruokansa mikrossa ja siivoaa osan tekemistään päivän sotkuista) ja nainen sitten työpäivän jälkeen loput.
Oma kokemus taysin painvastainen. Mies laittaa terveellista, laadukasta ja maistuvaa ruokaa ilman puolivalmisteita (eineksista puhumattakaan) ja leipookin valilla, talo ei koskaan ole ollut nain siisti ja puhtaat vaatteet ovat paremmassa jarjestyksessa kuin ikina. :) Koirankin oli pessyt. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuo vanhemmat, etenkin lapsettomat naisimmeiset tuntuu niitä nuorempia jannuja elättelevän, saa jopa tupakoidakin kunhan välillä viihdyttää elättäjää lakanoiden välissä.
Ja itseasiassa - mikapa tassa kuviossa on vikana, jos kumpikin saa, mita tarvitsee? :)
Jatka etsimistä ja tee selväksi heti mihin pyrit. Voi löytyäkin.