Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 13-15 -vuotiaat lapsesi ovat viettäneet lomaa?

Vierailija
31.07.2019 |

Omat samanikäiseni eivät vielä kesätöihin päässet.

Perheen kanssa lomailu kelpasi sen neljä viikkoa kun me vanhemmatkin lomailimme, näimme kyllä tosi paljon serkkuja ja ystäväperheitä, joissa samanikäistä seuraa oli tarjolla.

Aikaa heillä kuluu paljon myös urheiluharrastuksen parissa, on joukkuelaji niin näkevät kavereita siellä ja vanhin oli ystäviensä kanssa rippileirillä.

Muuten ihmeen hiljaista, kukaan kavereista ei ota yhteyttä tai ehdota näkemistä. Omat lapseni ovat tosi sosiaalisia ja turhautuvat ellei seuraa ole. Eivät halua nukkua iltapäivään asti eivätkä pelaa tietokonepelejä.
Ovat itse ottaneet yhteyttä tuttuihinsa ja ehdottaneet tekemistä & kutsuneet meille, mutta aika heikosti kutsu on kelvannut.

Lapset jo pohtivat mitä heissä on vialla ja tuntevat nyt olonsa yksinäiseksi. Itsekin olen asiasta aika ihmeissäni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla jotain kommentteja!

Ap

Vierailija
2/3 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 13-vuotias on viettänyt paljon aikaa urheiluharrastuksessaan. Siellä tapaa kavereita. Pari kertaa on yökyläillyt kavereiden kesken ja viettää myös muuten aikaa kavereiden kanssa. Joka päivä ei kuitenkaan käy kavereilla tai pyydä kotiin, koska viihtyy hyvin myös sisarusten ja perheen kanssa, ainakin vielä. Lisäksi tuntuu ihan tarvitsevan aikaa olla myös omissa oloissaan. Eli ei ole koko ajan kavereilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-v kuopus on ollut puoli kesää esikoisen apuna esikoisen neljävuotiaan seurana. Asumme siis samalla paikkakunnalla ja kuopus vie lasta aamupäivisin puistoon, esikoisella toisen lapsen laskettu aika tällä viikolla ja on koko kesän ollut väsynyt ja kipeä, hyvä kun pystyi olemaan äitiysloman alkuun töissä.

16v itse sanoo aamupäivien olevan välillä raskaita, kun on eläväinen ja touhukas seuralainen, mutta ainakaan ei tule nukuttua puoleen päivään. Ja palkka näyttää kyllä kelpaavan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän