Arttu Wiskari avaa pian Espooseen ravintolan, Wiskarilan.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään pohtinut onko Arttu sukua Kimi Räikköselle, ovat tuttuja ja heissä on jotain "samaa näköä"?
Ravintolassa en aio käydä, valitettava totuus on se, että hän ei ehkä ole paras mainoskasvo ravintolalle...
No ei kyllä ole.
Teemua vitutti hänen nimellä ratsastaminen
Vierailija kirjoitti:
Teemua ei vituta ystäviensä jeesaaminen.
Siis kymää lenkkiä ja pannussa liian kauan seisonutta kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemua ei vituta ystäviensä jeesaaminen.
Vituttaapa!
Mä tunnen Teemun, oon pari kertaa sen ihan tavannutkin ja somessa laitan hälle aina peukkuja. Et ihan turha tulla tänne sössöttämään miltä Teemusta tuntuu ja miltä ei, kun et koko kaveria ees tunne!
Vierailija kirjoitti:
Siis kymää lenkkiä ja pannussa liian kauan seisonutta kahvia.
kylmää*
Wiskari & co on kyllä ihan Suomen tällä hetkellä vahvin musaa+muuta brändäävien joukosta. Hän osaa somehommat, ja todellakin tutut julkkikset mainostavat toisiaan, sehän on selvä. Tällä tavoin tavoitettavuus tuplaantuu joka kerta kun joku julkkis jakaa julkkiksen somepäivityksen. Muun hyvän lisäkis Arttu on helkkarin mukava jätkä, kten loppu bändinsäkin, ja ihan pro-sakkia jokainen.
Aion käydä myös, vaikka Espooseen ei mitään asiaa muuten olekaan. Keikalle siis ollaan menossa. Esiintymään.
Soikohan siellä Artun biisit taukoamatta? Seinällä roikkuu tietenkin ne Tähdet tähdet ohjelmassa revenneet boxerit tai jotkut muut Artun käyttämät kalsarit.
Vierailija kirjoitti:
Soikohan siellä Artun biisit taukoamatta? Seinällä roikkuu tietenkin ne Tähdet tähdet ohjelmassa revenneet boxerit tai jotkut muut Artun käyttämät kalsarit.
Kattoon on viritetty Suomen muotoinen pilvi ja kahvimaito tarjoillaan tissin näköisistä kannuista.
Wiskarilasta tulee mieleen teemapuisto.
Ei tuu käytyä aivan liian pitkällä pkseutulaiselle.
Vierailija kirjoitti:
siis onko toi joku keskikaljaräkälä
Ei vielä, mutta pian varmaan on. En usko, että Kivenlahdessa muuntyyppiset kuppilat menestyy.
Hei, olen juuri nyt lähdössä käymään siellä. Tottakai jokainen käyttää omia vahvuuksiaan hyväksi.
Kyllä on kummallista tämä mollaaminen näillä palstoilla, ilman tutustumista. Kateutta vaan.
Toivotan hyvää jatkoa ravintolalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään pohtinut onko Arttu sukua Kimi Räikköselle, ovat tuttuja ja heissä on jotain "samaa näköä"?
Ravintolassa en aio käydä, valitettava totuus on se, että hän ei ehkä ole paras mainoskasvo ravintolalle...
No ei kyllä ole.
Wt suoralippa riittännee
Mun mielestä on hienoa, että ihmiset yrittää. Päivisin on tarjolla "kotiruoka-lounasta" ja iltaisin myös esiintyjiä. Aion käydä kun melko lähellä asun. Tykkään nimestäkin. Heidän kotinsakin on Wiskarila - siitä nimi.
Wiskarin rouva on kokki, joten tää vaikuttaa musta ihan luontevalta jutulta kaikin puolin. Onnea ja menestystä heille!