Arttu Wiskari avaa pian Espooseen ravintolan, Wiskarilan.
Kommentit (36)
Minusta tuo omasta nimestä väännetty ravintolan nimi on hieman nolo, mutta kai sitä ovat sitten brändisuunnittelijat pohtineet ja ajatelleet että näin on hyvä. Itselle tulee vain mieleen että tässä yritetään nyt kovasti saada asiakkaita Wiskarin kuuluisuutta apuna käyttäen. Ei kai siinä toisaalta mitään väärää ole mutta itseä jotenkin ärsyttää.
Kannattaa käydä mahdollisimman pian, jos aikoo käydä. En usko, että kauan kukoistaa.
Arttu luulee olevansa isokin stara.
Minä en tuolla tule vierailemaan.
Sai muuten paljon palstatilaa ip-lehdeltä...ei tavikset ravintolayrittäjät sitä saa. Siksi boikotoin.
Ja huom. En itse omista ravintolaa.
Eipä tuo kaukana himasta ole, mutta tuskin tulee käytyä. Muitakin rafloja Kivenlahdessa, ei ole tullut käytyä niissäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Arttu Wiskari?
Wannabe Gordon Ramsey.
Burgereita, wingsejä ja muuta läskiruokaa mistä Arttu tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo omasta nimestä väännetty ravintolan nimi on hieman nolo, mutta kai sitä ovat sitten brändisuunnittelijat pohtineet ja ajatelleet että näin on hyvä. Itselle tulee vain mieleen että tässä yritetään nyt kovasti saada asiakkaita Wiskarin kuuluisuutta apuna käyttäen. Ei kai siinä toisaalta mitään väärää ole mutta itseä jotenkin ärsyttää.
No näin me ajatellaan asioista eri tavalla. Minusta nimi on kiva juuri siksikin että se on nimestä johdettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Arttu Wiskari?
Wannabe Gordon Ramsey.
Ramsay
siis onko toi joku keskikaljaräkälä
Saatan käydäkin mutta kahvin otan kyllä mustana.
Vierailija kirjoitti:
siis onko toi joku keskikaljaräkälä
Teemu sanoi avajaisissa, että kyllä me täällä tullaan varmasti poikkeilemaan.
Ihan varmasti joo. :D
En ymmärrä näitä
”Haluamme olla ihmisten olohuone, jonne tullaan viettämään aikaa ja viihtymään”- ravintoloita.
Minun olohuoneessani ei dokata, rampata kusella, kuunnella kehnoa musiikkia ja mässytetä rasvankäryistä pikaruokaa...
Olen jo pitkään pohtinut onko Arttu sukua Kimi Räikköselle, ovat tuttuja ja heissä on jotain "samaa näköä"?
Ravintolassa en aio käydä, valitettava totuus on se, että hän ei ehkä ole paras mainoskasvo ravintolalle...
Onnea hänelle! En aio käydä liian kaukana.
Onko karaoke? Se voisi itse käydä vetäisemässä välillä parit tsibaleet.
Kiva, toivottavasti ravintola menestyy!
Vierailija kirjoitti:
Tottakai käyttää kuuluisuuttaan hyväksi,onhan se wiskarin oma ravintola:D
En