Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huijarisyndrooma?

Vierailija
31.07.2019 |

Elikä siis minulla on jatkuvasti sellainen tunne, että pian muut ihmiset näkevät lävitseni ja alkavat pitää minua älykkäänä. Vaikka olen koko elämäni toiminut kuin ääliö, niin älykkääksi paljastumisen pelko kalvaa mieltä jatkuvasti. Erityisesti tämä tulee esiin miesporukoiden saunailloissa. Kun äijät jauhavat t*ss*tä ja pe*r**, niin olen koko ajan varuillani, etten kommentoisi mitään analyyttisempaa esim. naisten asemasta yhteiskunnassa. Tähän mennessä runsas kaljan juonti on auttanut pitämään jutut riittävän ala-arvoisina. Muita samanlaisia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tämä vaivaa erityisesti töissä. Olen teknisen alan vaativassa asiantuntija-ammatissa, mutta minulla on koko ajan tunne, että olen saanut DI:n paperit jotenkin tuurilla tai armosta koska olen nainen, ja että en oikeasti osaa mitään. Että tyhmyyteni paljastuu ihan pian tai teen jonkun virheen minkä takia saan potkut. 

Ja mitä enemmän minua kehutaan ja saan hyvää palautetta, sitä suuremmaksi käy ahdistus ja pelko. Koska jos kaikki tietäisivät että olen huononpuoleinen mutta sietäisivät minua silti, olisi edes rehellinen olo. Nyt kun saan kiitosta asiakkailta ja kollegoilta, niin koen huijaavani ja pelkään koko ajan että kohta on pudotus korkealta edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla