Oletteko maistaneet vegaanista kebabia?
Hyvää! Laitoin sitä just uuniin ranskanperunoiden kanssa. Maku ei mielestäni mitenkään oleellisesti eroa lihaversiosta, joten yhtä hyvin voin syödä tuota jos tuollaista ruokaa ylipäätään haluan. Nyt haluan, palstailua ja mättöruokaa, ihanaa kun on vielä loma!
Kommentit (65)
Olen maistanut, oli kuivaa kökkärää.
Mitä pidät vegaanisesta lipeäkalasta.
Itse maistoin seitan-kebabia kun kerran oli -30% kaupassa. En noin muuten ole lihaisien kasvisruokien perään. Tuli kokeiltua, ei pahaa mutta tuskin ostan uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tää tuli jo selväks!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tuli jo selväks!
Ap
Minäkin olen maistanut ja oli minustakin kuivaa kökkärää.
Eikö näiden lihaan valheellisesti viittaavien nimien käyttö pitänyt lopettaa?
Ap, mitä tuotetta kokeilit? Olen usein laittanut Vöneriä ja se on minusta tosi lähellä kebabia. Aikaisemmin Hälsans Kökillä oli pakkasessa kasviskebua ja se oli tosi hyvää. Hyvät kastikkeet kylkeen, ni hyvää on.
Ei sellaista olekaan kuin vegaanista kebabia. Jotain sahajauhopuristetta voi olla, mutta kebabia se ei ole.
Kerran maistoin ja oli mielestäni kuivaa kökkärää.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä tuotetta kokeilit? Olen usein laittanut Vöneriä ja se on minusta tosi lähellä kebabia. Aikaisemmin Hälsans Kökillä oli pakkasessa kasviskebua ja se oli tosi hyvää. Hyvät kastikkeet kylkeen, ni hyvää on.
No kastike on ainoa mikä siinä muistuttaa kebabista, muu on kuivaa kökkärää.
Vierailija kirjoitti:
Ok :)
Ap
Mä vastasin 1 ja 2. Tuli vahingossa tuplavastaukset 2 kertaa enteriä.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, tuotteen nimihän voisi olla paremminkin vegaaninen kuiva kökkärä.
T. Ap, jolla on eväs nyt edessä lautasella, ketsupilla ja majoneesilla höystettynä
En ole maistanut mutta olen kuullut että se on kuivaa kökkärää.
Vierailija kirjoitti:
Tää on joku Vegem (vegem.fi) näköjään. Virallisesti pakkauksessa lukee seitan-kebab, vehnägluteeni-kikhernevalmiste, tämä vastauksena myös kommentoijalle nro 11. Nimen perusteella kuulostaa karsealta, mutta näyttää kebabilta eikä ole minusta kuivaa kökkärää. (sorry juutuin nyt tähän :D :D :D) Joskus aiemmin oon kokeillut jotain toista, merkkiä en muista, ei ollut kökkärää sekään.
Kaveri maistoi ja sanoi että oli kuivaa kökkärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, tuotteen nimihän voisi olla paremminkin vegaaninen kuiva kökkärä.
T. Ap, jolla on eväs nyt edessä lautasella, ketsupilla ja majoneesilla höystettynä
Toivottavasti ne keksii sellaisen vegaanimixtuuran joka on (lähes) yhtä hyvää kuin kebab :)
Kyllä meiltä saa myös kasviskebab, mutta minä varoitta, se on aika kuiva kökkärä.
-Ibrahim