Zalando kusettaa
https://www.turkulainen.fi/artikkeli/788410-turkulaismies-luuli-ostanee…
Ostaa halvemmalla muualta ja myy kalliilla. Röyhkeää ja huijausta.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitähän on usein. Milloin myyvät feikkejä ja lähettää käytettyjä vaatteita
Onko linkkiä väitteeseesi?
Siis eri merkkinen tuote pakattu toisen merkin tuotepussiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään huijausta. Jälleenmyyjä saa itse hinnoitella tuotteet kuten haluaa. On selvää että moniakin tuotteita saa varmaan halvemmalla etsimässä netin läpi ja hakemalla tarjouksia, mutta ei sellaista viitsi eikä ehdi ainakaan meikäläinen tehdä. Selaan mieluummin sieltä Zalandolta jossa samassa kaupassa paljon vaihtoehtoja ja ostan sieltä jos hinta ok.
Samoin. Zalandolla on koottuna valtava valikoima tuotteita ja erinomainen tuotehaku. Säästän tunteja kun shoppailen siellä. Maksan siitä mielelläni.
Artikkelissa ei taidettu mainita paljonko toimituskuluja tuo toinen vaatekauppa veloittaa. Zalandolla ovat ilmaiset.
ilmaiset, koska toimituksen hinta on tuotteessa.
Totta kai, ei ole kyse hyväntekeväisyydestä. Mutta niistä ei veloiteta erikseen. Tuo toinen kauppa todennäköisesti mätkäisee vielä toimituskulut päälle joten paidan hinta nousee melkoisesti sielläkin.
Zalandolla ei ole aina ilmaiset postikulut:
"Emme peri toimituskuluja, mikäli tilauksesi vähimmäisarvo on 24,95 €.
Jos tilauksesi arvo on vähemmän kuin 24,95 €, lisäämme tilauskohtaisina toimituskuluina 3,95 €.
Jos päädyt palauttamaan tilauksesi kokonaisuudessaan ja olet maksanut normaaliin toimitukseen lisätyn summan 3,95 €, hyvitämme kyseisen summan palautuksesi rekisteröidyttyä varastollemme."
https://m.zalando.fi/faq/Toimitus/69466731/Toimituskulut.htm
Tarpeeksi ilmaiset ainakin minulle, kun ostan kerralla enemmän kuin yhdet sukat.
Kaikki tilaamani tuotteet ovat olleet ihan uuden näköisiä. Olen ollut tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta on se mikä lapussa on. Piste
Ei vaan se on se millä olet tehnyt sopimuksen.
Kuluttajansuoja on eri mieltä. Lapun hinta on oikea
Kerro vielä miten suomalainen kuluttajansuoja vaikuttaa ulkomaalaisiin verkkokauppoihin?
Jos olisit ikinä reissannut, olisit huomannut että ulkomailla voi olla monia euro-hintoja, ne kun voivat vaihdella alueittain. Mitä näistä noudatetaan kun tilaat netistä?
Zalando, kun ei valmista itse mitään niin ei luulisi olevan yllätys, että ostavat muualta myyvänsä tuotteet.
Tilasin polo paidat amazonilta kun ne oli tuplasti kalliimmat zalandossa. Ihan samat paidat kyseessä.
En tajua mikä tässä oli se asia, josta muhis pahoitti mielensä?
ilmaiset, koska toimituksen hinta on tuotteessa.