kärsin vuokra-asunnossa elämisestä
kaikista pahin on toi kissan ulkoilutuskielto.. olen tottunut asumaan sukuni rintamamies talossa mutta se myytiin ja tässä vuokra asunnossa eläminen ei ole ihmisarvoista. olen tottunut tekemään itse omat sääntöni.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
No sitten vain ostat itsellesi oman talon saatana.
Miksi sinä et ole ostanut omaa taloa? Ai ei ole rahaa, vai?
Köyhät vinkumassa. Juuri tästä syystä muutimme vaimoni kanssa ranchille, ei tarvitse kuunnella köyhän ulinaa. Rahaa saa seinästä ja minulla sitä riittää, kiitos kysymästä
En aio tulla töihin Kelaan enkä Elyyn enkå Verovirastoon enkä Valtioneuvoston kansliaan, että ihan turha yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et ole ostanut omaa taloa? Ai ei ole rahaa, vai?
Enhän minä ole valittanut vuokralla asumisesta, idiootti. Minulla on ollut oma talo. Myin sen voitolla, maksoin asuntolainan pois ja muutin vuokralle.
Mä kärsin omistusasunnossa. Ei mee kaupan ja joudun tässä asumaan. Säästän joka sentin, jotta ees muutamam vuoden päästä pääsisin muuttamaan. Vaikkei sillonkaan menis kaupan, saan laitettuu asunnon vuokralle. Muutan korpeen
Niin mäkin. Just nyt mun ärsyttävä naapuri koputtaa jollain esineellä betoniseinään. Tehnyt sitä jo tovin. Haluaisin, että on hiljaista.
Sitä se kaupunkissa eläminen on ,maalla on toisin ja eläimet voi paremmin kuin asfalttilähiössä ja kerosstaloissa,se on piinaa eläimille.
Et sä asunnolla voi kiristää minua takaisin valtiolle töihin. Etkä millään muullakaan asialla. Eiköhän kiristäminen keinona ole muutenkin aika arveluttavaa kun työnantajana on valtio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et ole ostanut omaa taloa? Ai ei ole rahaa, vai?Enhän minä ole valittanut vuokralla asumisesta, idiootti. Minulla on ollut oma talo. Myin sen voitolla, maksoin asuntolainan pois ja muutin vuokralle.
Mutta vihainen tunnut olevan. Tyytymätön elämään? :D
Rikkaat piereskelemässä aivopierujaan siksi käyn aina heidän ranchin pihalla paskalla.