Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jykevä Leukalinja

Vierailija
30.07.2019 |

Olen huomannut, että nainen katsoo ensimmäisenä miehessä leukalinjaa. Jos se on jykevä, nainen alitajuntaisesti kiinnostuu miehestä.

Onko sinun leukasi jykevä? Jos ei ole, onko leuka aiheuttanut eripuraa parisuhteessa?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jykevää leukaa eikä naista. Voi pannahinen sentään! Tästäkö kaikki ongelmani naisten kanssa ovatkin sitten johtuneet? Jos olisi jykevä leuka niin ei olisi koskaan kiusattu, ja minulla olisi nyt naisia jokaiselle sormelle niin, että ylimääräisiä joutuisi hätistelemään. Pienestä se on kiinni...

Terveisin Naispelko26

Vierailija
2/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jykevää leukaa eikä naista. Voi pannahinen sentään! Tästäkö kaikki ongelmani naisten kanssa ovatkin sitten johtuneet? Jos olisi jykevä leuka niin ei olisi koskaan kiusattu, ja minulla olisi nyt naisia jokaiselle sormelle niin, että ylimääräisiä joutuisi hätistelemään. Pienestä se on kiinni...

Terveisin Naispelko26

Oletko entinen Naisvihaaja 23?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositeltavaa, että olis jonkunlainen erottuva leuka. Ei niin, että on yritetty parransängellä rajata sitä kohtaa, missä leukalinja joskus muinoin kulki.......

Vierailija
4/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂 jykevä leuka, matala ääni ja lentäjäkirurgi.

Vierailija
5/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v*ttu. Luulin, että tämä jykevä leuka juttu olisi jäänyt jo jonnekin...

Vierailija
6/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa <20 seurustelevia pareja. Kaikilla miehillä niistä on laatikkoleuka. Naiset dissaa leuattomia miehiä.

Vierailija
7/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, mutta valitettavasti olen nainen.

8/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorialla aika paha.

Vierailija
9/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä tykkää jykevästä leuasta miehellä, on nou nou.

Vierailija
10/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂 jykevä leuka, matala ääni ja lentäjäkirurgi.

Juu, siinä joka naisen unelma. Kuutiopäät ovat kovaa valuuttaa.

Vierailija
11/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa <20 seurustelevia pareja. Kaikilla miehillä niistä on laatikkoleuka. Naiset dissaa leuattomia miehiä.

Ja edelleen vaan kuvitellaan että teinit on niitä joita aikuinen mies katselee ja vertaa omaa elämäänsä. Aikuiseksi on mahdollista kasvaa, aloita se jo tänään.

Vierailija
12/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei ole koskaan aloitusta siitä tärkeimmästä asiasta eli autismista ja mt-ongelmista. Paljon tärkeämpi asia kuin leuka. Ja vuorovaikutusta voi kehittää, toisin kuin leukaa.

Vierailija
13/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko leukaa kasvattaa vielä keski-iässä , jos alottaa ns. änäri-kuurin?

Vierailija
14/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi väkisin alkaa hymyilyttämään tuo jykevä leuka... Tulee aina mieleen nämä palstaulien höpinät...

Vierailija
15/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvonpiirteissä katson ensiksi hymyä, silmiä ja kulmakarvoja sekä hiusrajaa. Leukaan ei tule juurikaan kiinnitettyä huomiota, ellei se ole huomattavan jykevä tai täysin olematon, jotka ovat kumpikin turn off. Eikös ihmiset yleensä alitajuntaisesti etsi vähän samalaisia piirteitä kuin itsellään on? Mulla on siro leuka, mutta selkeä ja kulmikas leukalinja ilman velttoa kaulaa. Pidän sitä myös kauniin näköisenä muilla ihmisillä.

Vierailija
16/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvonpiirteissä katson ensiksi hymyä, silmiä ja kulmakarvoja sekä hiusrajaa. Leukaan ei tule juurikaan kiinnitettyä huomiota, ellei se ole huomattavan jykevä tai täysin olematon, jotka ovat kumpikin turn off. Eikös ihmiset yleensä alitajuntaisesti etsi vähän samalaisia piirteitä kuin itsellään on? Mulla on siro leuka, mutta selkeä ja kulmikas leukalinja ilman velttoa kaulaa. Pidän sitä myös kauniin näköisenä muilla ihmisillä.

Älä valehtele. Kaikki naiset haluavat jykeväleukaisen miehen.

Vierailija
17/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos hiusraja pakenee kovaa vauhtia?

Vierailija
18/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Oletko entinen Naisvihaaja 23?

Sama heppu. Olen myös Naispelko22 ja Naispelko23, sekä se mainitsemasi Naisvihaaja23 muistaakseni yhden päivän ajan.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
19/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämä sama jatkuu... Onko jossain ollut taas joku merkittävä av-mammat vs palstaulit väittely siitä millaisen miehen nainen haluaa vai mistä tämä aloitus?

Vierailija
20/84 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu, että jykevä leuka vapauttaa parisuhteessa naisella samoja mielihyvähormooneja, kuin seksi. Eli jos haluat hyvän seurustelukumppanin, checkaa leuka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän