Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te miehet jotka valitatte ettette löydä ihmissuhdetta(ette saa), avatkaa silmänne

Vierailija
30.07.2019 |

Teillä on vääristynyt käsitys naisista. Näätte vaan ne kauniit 16-24 vuotiaat, hoikat ja urheilulliset tytöt jotka meikkaa ja pukeutuu hyvin. Niin, heitä on ja samanlaisia samanikäisiä miehiä myös, he pariutuvat keskenään.
Valtaosa ihmisistä on rupisia ja kuluneita mutta rakastettavia. Kukaan ei säily virheettömänä lapsinuorena. Kannattaa miettiä miksi sen ystävän pitäisi olla mallinukke, ihmiset ei ole semmoisia. Jos haluaa ihmissuhteen kannattaa olla muille ja itselleen armollinen. Jos sait nuorena kaiken mitä halusit, kuten minä, ja enemmänkin niin hyviä muistoja mutta kannattaa miettiä ettei yksinäistä itseään jollain kuvitelmien muureilla, parikymppisten vartalot on kauniita(ja kasvot) mutta ihmisyys on valtaosin älyssä ja henkisyydestä joilla vuorovaikutetaan, ei perseissä ja rintalihaksissa. Yksinkin on mukavaa, just nyt ainakin nautin

M44

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi. Ja hymy

Vierailija
2/5 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä huomaan oman ikäiset naiset (40-45 v.). Itse asiassa en edes todellisuudessa kuvittele mitään niin epärealistista kuin nuorta naista kumppaniksi. En ryyppää, rellestä tai jakele mustia silmiä. Ongelma on siinä, että olen ylipainoinen ja se on naisille totaalinen turn-off. Pullukatkin halua nykyään laihan tai lihaksikkaan miehen ja jos eivät saa sellaista ovat mielummin yksin ja käyvät panettamassa itseään sitten jonkun em. kaltaisen miehen kanssa.

Olen myös polttanut sen verran usein näppini, että en tee enää (kovin usein) aloitteita. Naisen pitää selvästi osoittaa, että hän haluaa minun tekevän aloitteen. Siihen ei siis riitä hymyily, hiusten heiluttelu, tikusta asian tekeminen tai telepaattinen viestintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy riittää. Moni suhde alkaa vaikka kauhistuksen ilmeestä mut jokainen joka rakastuu osaa hymyillä. Yrmyily ei auta koska silloin ei oo vuorovaikutuksessa positiivisesti

Vierailija
4/5 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, koskaan lähtis steissile tai vuosaaren möykkän ellei mun sexipartner oo linjan cool cool Way- nowaynocando mut festareille ja sit sisävesilaivoille haluun romanttisen kiharapään. Ihan Kaikki muu on Jyväskylässäkin sso out-so gone, haluun suhteeseen koko yöks

Vierailija
5/5 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toki muistaa että huippuluokan ulkonäkö ei poissulje huippuluokan älykkyyttä. Tietenkin se on harvinaista että ne yhdistyvät samassa henkilössä, mutta silloin kun niin käy, on turha laskea standardejaan. Tästä olen pitänyt kiinni. M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi