Minkä tuotteen olemassaoloa et ymmärrä ollenkaan?
Minulla nyt melko moni outokin asia menee jakeluun, miksi joku muu sitä tarvitsee, mutta että tuoksukynttilät? Se lemu on karmea ja miksi juuri kynttilän pitää tuoksua?
Kommentit (959)
Kasvishömpötykset. Miksi kun on lihaakin tarjolla.
Koronarokote. Miksi rokottaa jonkun flunssan takia.
Vierailija kirjoitti:
CD ja DVD -levyt. Enne musuuiikia pystyi hyvin kuuntelemaan iPodilta ja nykyään sen pystyy tekemään netissä. En ole koskaan ymmärtänyt mihin näitä on koskaan tarvittu.
Minä olen kuunnellut musiikkia CD -levyltä monta vuotta ennen kuin iPodia oli vielä edes keksittykään.
Minun mielestäni älykellot ynnä muut tällaiset laitteet, jotka mittaavat esimerkiksi unenlaatua ja rentoutumista (tosin sykemittarit ja askelmittarit ihan jees, ja totta kai muutaman päivän hyvinvointimittaukset töihin) ovat aika turhia. Eikö sen aamulla huomaa omasta olosta, että onko nukkunut hyvin? Ja jos tuntee itsensä levänneeksi, vaikka laite näyttäisi että olet nukkunut huonosti, niin eikö kaikki silloin ole ihan hyvällä mallilla? Ja eikö sen myös kehossaan tunne, että ei palaudu/rentoudu? Itse ainakin stressaantuisin vielä enemmän, jos pitäisi unenlaadustakin stressata jonkun laitteen kautta.
Muoviasettimella varusteltu tampooni. Miksei voi työntää vaan sormella sisään? Pelottaako koskea itseensä? Turhaa lisäjätettä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni älykellot ynnä muut tällaiset laitteet, jotka mittaavat esimerkiksi unenlaatua ja rentoutumista (tosin sykemittarit ja askelmittarit ihan jees, ja totta kai muutaman päivän hyvinvointimittaukset töihin) ovat aika turhia. Eikö sen aamulla huomaa omasta olosta, että onko nukkunut hyvin? Ja jos tuntee itsensä levänneeksi, vaikka laite näyttäisi että olet nukkunut huonosti, niin eikö kaikki silloin ole ihan hyvällä mallilla? Ja eikö sen myös kehossaan tunne, että ei palaudu/rentoudu? Itse ainakin stressaantuisin vielä enemmän, jos pitäisi unenlaadustakin stressata jonkun laitteen kautta.
Olen alkanut harkita tuollaista. Nukun huonosti, tiesin toki sen, mutta asia vahvistui parin päivän mittauksissa. Ihan mielenkiintoista, mutta ei vie eteenpäin. Jatkuvalla seurannalla ehkä löytäisi jotain iltarutiineja, jotka auttaisivat nukkumaan hiukan vähemmän huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut harkita tuollaista. Nukun huonosti, tiesin toki sen, mutta asia vahvistui parin päivän mittauksissa. Ihan mielenkiintoista, mutta ei vie eteenpäin. Jatkuvalla seurannalla ehkä löytäisi jotain iltarutiineja, jotka auttaisivat nukkumaan hiukan vähemmän huonosti.
No kyllähän ne peruskeinot nyt ihan ilman mittareitakin tietää: ei kahvia myöhään illalla, ruudut kiinni vähintään tunti ennen nukkumaanmenoa, tuuletettu makkari?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Muoviasettimella varusteltu tampooni. Miksei voi työntää vaan sormella sisään? Pelottaako koskea itseensä? Turhaa lisäjätettä.
Se on hygieenisempi ja kätevämpi käyttää, kun liukuu paikoilleen helposti. Ei niitä myytäisi, jos niistä ei olisi monille hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän ne peruskeinot nyt ihan ilman mittareitakin tietää: ei kahvia myöhään illalla, ruudut kiinni vähintään tunti ennen nukkumaanmenoa, tuuletettu makkari?
- eri
Meditointi on kanssa todella hyvä vinkki rauhoittua, samoin villasukat jalassa jotenkin nukuttaa paremmin?
Nimim. aikoinaan unettomuudesta kärsinyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtipuhallin. Kauheaa melusaastetta. Lehdet voi haravoida.
Lehtipuhallin on rakkain laite joka kotoani löytyy. Hyvin voisin luopua mikroista, vedenkeittimistä ja robotti-imurista mutta lehtipuhaltimesta en. Meillä on ihan jumalattoman kokoinen piha joka hoituu lehtipuhaltimella kädenkäänteessä mutta haravoiden menisi useampi päivä.
töissä lehtipuhallin on todella kätevä vehje, vaikkei meillä ole siellä kyllä lehden lehteä. kuivattavia laajoja pintoja ja paikoja täynnä muhjua jonkun turvekuorman jäljiltä kylläkin, säästää aika tuhdin määrän tunteja kun täsäyttää puhaltimella pölyt kasaan ja vedet tuuliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenärenkaat ihmisellä
Naisten viginakorut
Miesten piniskorut
Nännikorut !
Meillä oli harjoittelija, joka hommas sellaisen.
On kokoa xs, hänellä varmaan näyttääkin kivalta, jos jollain näyttää.Muuten kiva, mutta tuli töihin ohuella topilla ja toimistossa on ilmastointi.
Esimies sanoi hänelle hyvin asiallisesti toimistopukeutumisesta ja passitti kotiin vaihtamaan vaatteet. Ei tullut enää takaisin.Hänen perehdyttäjä laittoi opettajalle viestiä tämän jälkeen tapahtuneesta.
olis siellä näkyny jotain ilman korujakin, ne kun on kiinni niissä: nänneissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hygieenisempi ja kätevämpi käyttää, kun liukuu paikoilleen helposti. Ei niitä myytäisi, jos niistä ei olisi monille hyötyä.
jep. ja omat sormet on ainakin niin lyhyet, että tamponin asettaminen on hankalaa.
+ en todellakaan ala olee pilkkomatta chiliä menkkojen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekko kirjoitti:
𝙅𝙪𝙤𝙢𝙖𝙡𝙖𝙨𝙞𝙩 𝙟𝙖 𝙩𝙖𝙡𝙤𝙪𝙨𝙥𝙖𝙥𝙚𝙧𝙞. 𝙄𝙝𝙖𝙣 𝙩äysin turhia ainakin mun taloudessani.
Talouspaperi on turhaa, mutta juomalasit? Mistä te juotte? Kahvikupeista, muovimukeista, leileistä, tuohiropeista?
Olutta suoraan tölkistä ja maitoa suoraan purkista, ja muuta ei tarvitse juodakaan. Ei vaan, eiköhän tuo juomalasi-kommentti ollut vain joku trolli. Ainakin toivottavasti...
itse en tee juomalaiseilla mitään. Tommonen isompi purkki hoitaa vesimukin virkaa, kun joku juomalasi pitäis täyttää 8 kertaa samassa ajassa kun tuommosen juo.
Jo Josef pelasti henkiä katovuosien varalle kerätyllä viljalla. On se vaan niin hyvää kaurapuurossa, pullassa, sämpylässä, kauratoscaomenoissa, myslissä...
VIINA JA KAIKKI ALKOHOLITUOTTEET!!
Se on hiillekile ei Glitter näin
Dildot ja muut sauvat ovat turhia keksintöjä, sillä maailma on täynnä himokkaita miehiä
"Älypuhelin". Tuhoaa maailman sekä ympäristön fyysisesti ja emotionaalisesti. Ei siis jatkoon ikinä. Tulossa on kehittyneempiä kommunikaatiotapoja!
Freddy farkut.Eikö olisi halvempaa vaan treenata iso p erse.