Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä jotka elävät täysin puolisonsa rahoilla?

Vierailija
30.07.2019 |

Millaisia pareja ovat oikeasti? Pitääkö paikkansa klisee että elättävä puoliso on vanhempi ja elätettävä on hemaisevan näköinen? Vai onko ihan erilaista?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen

Mies on menestyvä asianajaja. Nainen kotiäiti joka alkoi harrastaa kun lapset lähtivät pesästä. Ikäero? Ei juurikaan. Nainen edelleen kaunis vaikka ikä 55-60 seudulla.

Vierailija
22/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt puolisoni kanssa yhteistä taloutta 15 vuotta ja siitä päätoimisesti töissä olen ollut 2,5 vuotta, mies on ollut paria viikkoa lukuun ottamatta töissä. Olin yhteenmuuttaessamme 18-vuotias, opiskelin vielä 7 vuotta, olin vuoden töissä, 6,5 vuotta lasten kanssa kotona ja nyt olen ollut taas 1,5 vuotta töissä. Jatkossa on kyllä tarkoitus olla töissä kunnes pääsen eläkkeelle, mutta tähän mennessä taloudellinen panos yhteiseen kassaamme on kieltämättä ollut ohut. Lasten kotihoito oli kuitenkin yhteinen päätös, ja kun ehdottelin että lähtisin keikkatöihin jakaakseni edes vähän taloudellista vastuuta, niin mies totesi että tottakai jos haluan, mutta missään nimessä ei tarvitse, että rennompaahan se on ilman lastenhoitosäätöjä ja muuttuvia aikatauluja arjessa (yksi lapsista on semierityinen, rutiinit tärkeitä).

Olen puolisoni 10 vuotta nuorempi ja kaikkea muuta kuin hemaiseva. Ollaan ihan kauhean tylsä ja tasapainoinen keskituloinen perhekeskeinen pariskunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden. Olleet yhdessä parikymppisestä asti ja mies tienasi miljoonia jotain nelikymppisenä. Vaimo jäi kotiin koska mitäpä järkeä on jatkaa kohtalaisen tylsässä toimistohommassa pienellä palkalla kun ei ole pakko.

Vierailija
24/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Voisinpa palata takaisin menneisyyteen ja tehdä toisenlaisia päätöksiä. Häpeän elämääni 24/7/365.

Vierailija
25/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Nainen vähän reilu kolmekymppinen yrityspuolen juristi ja mies kymmenisen vuotta vanhempi. Ihan hyvännäköisiä kyllä molemmat. Mies on koulutukseltaan opettaja, mutta tekee vain välillä jotain pieniä sijaisuuksia. Muuten keskittyy pitämään vaimoaan onnellisena.

Vierailija
26/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö noihin suhteisiin usein se, että se rahakkaampi osapuoli ei kunnioita toista? Yrittävätkö jotkut rahalla "ostaa" oikeuden suhtautua toiseen niin?

Sydämeni särkyisi, jos mulla olisi sellainen mies, joka noin vain suostuisi maksamaan mulle silikonit. Hänen pitäisi sanoa, että en tarvitse.

Vierailija
27/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Voisinpa palata takaisin menneisyyteen ja tehdä toisenlaisia päätöksiä. Häpeän elämääni 24/7/365.

Vielä on mahdollista tehdä muutos. Puhelinmyyntifirmat palkkaavat kenet tahansa. Jopa eläkeläisiä. Sinne vain tienaamaan omaa rahaa. 

Vierailija
28/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko et kenenkään uraa saadaan toisen aivoilla? Huh huh..

Aivotutkijoilla ja aivokirurgeilla toisten aivoilla on hyvin keskeinen merkitys siinä urassa. Ne aivot kun muodostavat heidän työnsä sisällön.  

Vierailija
29/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin ennen ystäväni kautta tämän pariskunnan, enää emme ole tekemisissä.

Kyseessä siis wt:n multihuipentuma. Kaksi obeesia, nuorta ihmistä jotka olivat tatuoineet toisensa täyteen erilaisia sotkuja kännipäissään. Mies teki kahta eri hanttihommaa elättääkseen vaimonsa, joka ei vaan käynyt töissä koska ei halunnut. Lapsia ei onneksi ollut. Ilmeisesti kuvio vaan meni niin että miehen kuuluu elättää rouva, joka ei kyllä kotonakaan tehnyt yhtään mitään. Valitti kiukuissaan välillä että miksi mies ei töistä tullessaan viitsi edes imuroida.

Ovat sittemmin eronneet, ja tämä rouva päivittelee jatkuvasti Facebookiin erilaisia solvauspäivityksiä ex-miehestään.

Vierailija
30/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Mies on vaimoaan n 10 vanhempi, pitkäaikaistyötön ja lihava. Vaimo on kaunis ja hyvänkuntoinen, elättää molempia.

Vierailija
31/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö noihin suhteisiin usein se, että se rahakkaampi osapuoli ei kunnioita toista? Yrittävätkö jotkut rahalla "ostaa" oikeuden suhtautua toiseen niin?

Sydämeni särkyisi, jos mulla olisi sellainen mies, joka noin vain suostuisi maksamaan mulle silikonit. Hänen pitäisi sanoa, että en tarvitse.

Minusta on mieheltä oikein kilttiä ja huomaavaista ostaa vaimolle lahja, jota vaimo toivoo. Huolimatta siitä, tarvitseeko vaimo ko. lahjaa vai ei. En minäkään esim. suklaata tarvitse, mutta kyllä sitä on oikein mukava silti saada lahjaksi :)

Vierailija
32/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni tiedän. Aikoinaan teimme päätöksen, että lapset hoidetaan ja kasvatetaan kotona. Lasten kasvettua mies totesi, että elämä sujuu oikein mukavasti näin; minä hoidan siviilipuolen asiat ja kodin ja hän keskittyy uraansa.

Molemmat olemme ihan tavallisen näköisiä ja saman ikäisiä, pitkä avioliitto takana ja toivon mukaan myös vuosia paljon vielä edessä.

Vierailija
33/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Asuneet ulkomailla ja ovat olleet yhdessä nuoresta. Nainen hoitanut lapset ja kodin palvelijoiden avustuksella, miehellä siis työ ulkomailla eri maissa. Nainen on hiukan tehnyt oman alansa töitä, mutta rahallisesti harrastuspohjalta. Nainen on pitkä, hoikka ja todella hyvin säilynyt ja ei varmasti ole silareita tms. On vain luonnostaan hoikka ja vinttikoiramaisen upea, pitkät hiukset eikä käytä juurikaan meikkiä. Todella kiva perhe tai miestä en niin hyvin tunnekaan, mutta vaimon ja aikuiset lapset kyllä.

Vierailija
34/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimo, laiska läski, joka makaa kotona.

Vierailija
35/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä on mahdollista tehdä muutos. Puhelinmyyntifirmat palkkaavat kenet tahansa. Jopa eläkeläisiä. Sinne vain tienaamaan omaa rahaa. 

Jos pystyisin menemään puhelinmyyjäksi en olis tässä. Yritin toista samanmoista työtä ja melkein tein itsarin kun en jaksanut.

Vierailija
36/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tahansa suhteeseen voi liittyä se, ettei toinen kunnioita. En usko, että suomalaisissa kotiäitiperheissä on juurikaan tuollaista, koska naisilla on mahdollisuuksia elää yksinhuoltajana tai muuten yksin. Jostain kehitysmaista hommatuilla puolisoilla voi olla tuollaista, en tosin tunne sellaisia pariskuntia. Meillä ja muilla kotirouvilla on ihan tavalliset parisuhteet ja mies arvostaa meidän työtämme lasten ja kodin eteen. 

Vierailija
37/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Olemme molemmat korkeastikoulutettuja, mies tienaa liki 10 000€/kk + bonarit kvartaaleittain ja oma liksa on 4000€/kk + vuosibonus (ei kaksinen)

Meillä 4 paljon harrastavaa lasta, iso talo Espoossa, 2 autoa sekä purjevene. Minua ei haittaa elää näin

Vierailija
38/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni vaimo, laiska läski, joka makaa kotona.

Sä siis palstailet täällä? t. veljesi vaimo

39/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Haukio

Vierailija
40/46 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilla Halla-aho

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi