Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Antti Holman "Auta Antti" -podcastissa viehättää?

Vierailija
30.07.2019 |

Kuuntelin kokeeksi pari jaksoa.
Ei pudonnut minulle.
Mutta kysynkin, mikä sinusta oli niin hauskaa ja koukuttavaa?

Voin paljastaa myöhemmin, mitä ajattelin koko sarjasta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Antti-Holmalta-rohkea-paljastus-seksielam…

Tässähän sen taas näkee miten sivistyneestä ja fiksusta tapauksesta on kyse... eiku!

Onhan Päivi Räsänenkin kertonut telkkarissa, mitä laulua hän kotona rallattelee kun panettaa. Siinäpä sivistynyt ja fiksu nainen.

Minusta Antti on ihana. Antilla on niin ihana äänikin, joten kuuntelisin Anttia vaikka hän lukisi puhelinluetteloa.

Vierailija
22/33 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitti kommenteista.

Minulla kai on aina ollut työkavereina homoja, joten minusta Antin jutut on sellaista 'homohuumoria'. Eli tuo suorasukaisuus ja nasevat läpät, joista moni tuntuu tykkäävän, on minun korvaani sellaisia, joita joku työkaverinikin voisi letkautella. Minusta Antilla on siis paljon sellaista 'homoläppää'.

Sisällöllisesti taas minusta jutut olivat kyllä nokkelia ja analyyttisiäkin - pidän siis Holmaa kyllä lahjakkuutena, mutta ainakin ne jaksot, jotka itse kuuntelin, eivät tuoneet johonkin asiaan mitään sellaista, mitä en olisi jo tällä keski-ikäistyvän elämänkokemuksella ajatellut. Ehkä siis joku 20-35v., joka ei ole jotakin asiaa ennen päässään ruotinut, saattaa siten kuulla Antilta jotain tosi freesiä ajatusta?

Olen siis itse kriittinen kuuntelija siinä mielessä, että odotan, että podcast herättää ajatuksia, sellaista, mitä en ole aiemmin tullut ajatelleeksi. Tällaisia podcasteja kyllä on.

ap

Kovin olet pinnallisesti Antin podcastia kuunnellut, jos vain ne "homoläpät" ovat mieleesi jääneet, niitä kun ei mielestäni edes erityisen paljoa tuossa podcastissa ole, ei ainakaan liikaa.

Itse olin ravintola-alalla liki parikymmentä vuotta hommissa siihen aikaan, kun mieskyyppareista lähes kaikki olivat homoja. Olen siis oppinut tuntemaan satoja eri homoja ja voin sanoa, että heissä on samallalailla täysin erilaisia ihmisiä, kuin meissä heteroissakin. Jotkut olivat erittäin suorasukaisia ja viljelivät surutta sitä "homohuumoria". Oli kuitenkin paljon myös heitäkin, jotka eivät tuoneet homouttaan julki mitenkään ja kaikkea sitä väliltä. 

Olenpa nyt taas tämän keskustelun väärinymmärretty. Tietenkin homoissa on erilaisia ihmisiä. Se ei nyt ollut tässä se pointti. Tarkoitan 'homoläpällä' sellaista tietynlaista huumoria, mitä heittelevät homoiksi yleisesti tiedetyt ja tunnetut. Tämä ei ole nyt asia, josta "tunnistaa kaikki homot" tai hyvä tai paha asia. Se vain on. Ja tämä keskustelu ei nyt myöskään ole homoutta arvottava.

Olen tutustunut kyllä työkavereihini, joten ajattelen heidät kyllä yksilöinä, enkä "homoläpän" heittäjinä tai mikä ikinä nyt olisikaan hyvä stereotypia. Minusta on nyt turha leipoa tähän keskusteluun jotakin 'homoangstista' tms. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän sen taas näkee miten sivistyneestä ja fiksusta tapauksesta on kyse... eiku!

Mitäs pahaa tässä nyt sitten oli?

Että Holma on murjaissut vitsin ja sitten se toistetaan Seiskaan kuin hän olisi sen kirjaimellisesti tarkoittanut.

Kirjamellisesti? Kaikki tajusi kyllä että se oli vitsi, mutta tuollainen ei ole lainkaan siistiä huumoria.

No kirjoitetaanko kaikki sinun ohimennen sanomasi pieru- ja kakkavitsit lehteen? Tuskin. Mutta jos olet Antti Holma, niin näin varmasti tapahtuu.

Vierailija
24/33 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pahaa tässä nyt sitten oli?

Että Holma on murjaissut vitsin ja sitten se toistetaan Seiskaan kuin hän olisi sen kirjaimellisesti tarkoittanut.

Kirjamellisesti? Kaikki tajusi kyllä että se oli vitsi, mutta tuollainen ei ole lainkaan siistiä huumoria.

Se juuri Holman jorinoissa onkin parasta, etteivät ne ole missään määrin siistejä ja siloiteltuja, vaan hän sanoo täysin suoraan ja häpeilemättä kaiken ulos, mitä päässään pyörii.

Radio on täyynnä kaikenmaailman itsetäänselvyyksien jauhajia ja Holma erottuu todellakin edukseen tuosta höttömassasta. Kannattaa muuten kuunnella Radio Sodomaa, siinä podcastissa Antti on elementissään ;)

M48

Vierailija
25/33 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitti kommenteista.

Minulla kai on aina ollut työkavereina homoja, joten minusta Antin jutut on sellaista 'homohuumoria'. Eli tuo suorasukaisuus ja nasevat läpät, joista moni tuntuu tykkäävän, on minun korvaani sellaisia, joita joku työkaverinikin voisi letkautella. Minusta Antilla on siis paljon sellaista 'homoläppää'.

Sisällöllisesti taas minusta jutut olivat kyllä nokkelia ja analyyttisiäkin - pidän siis Holmaa kyllä lahjakkuutena, mutta ainakin ne jaksot, jotka itse kuuntelin, eivät tuoneet johonkin asiaan mitään sellaista, mitä en olisi jo tällä keski-ikäistyvän elämänkokemuksella ajatellut. Ehkä siis joku 20-35v., joka ei ole jotakin asiaa ennen päässään ruotinut, saattaa siten kuulla Antilta jotain tosi freesiä ajatusta?

Olen siis itse kriittinen kuuntelija siinä mielessä, että odotan, että podcast herättää ajatuksia, sellaista, mitä en ole aiemmin tullut ajatelleeksi. Tällaisia podcasteja kyllä on.

ap

Kovin olet pinnallisesti Antin podcastia kuunnellut, jos vain ne "homoläpät" ovat mieleesi jääneet, niitä kun ei mielestäni edes erityisen paljoa tuossa podcastissa ole, ei ainakaan liikaa.

Itse olin ravintola-alalla liki parikymmentä vuotta hommissa siihen aikaan, kun mieskyyppareista lähes kaikki olivat homoja. Olen siis oppinut tuntemaan satoja eri homoja ja voin sanoa, että heissä on samallalailla täysin erilaisia ihmisiä, kuin meissä heteroissakin. Jotkut olivat erittäin suorasukaisia ja viljelivät surutta sitä "homohuumoria". Oli kuitenkin paljon myös heitäkin, jotka eivät tuoneet homouttaan julki mitenkään ja kaikkea sitä väliltä. 

Olenpa nyt taas tämän keskustelun väärinymmärretty. Tietenkin homoissa on erilaisia ihmisiä. Se ei nyt ollut tässä se pointti. Tarkoitan 'homoläpällä' sellaista tietynlaista huumoria, mitä heittelevät homoiksi yleisesti tiedetyt ja tunnetut. Tämä ei ole nyt asia, josta "tunnistaa kaikki homot" tai hyvä tai paha asia. Se vain on. Ja tämä keskustelu ei nyt myöskään ole homoutta arvottava.

Olen tutustunut kyllä työkavereihini, joten ajattelen heidät kyllä yksilöinä, enkä "homoläpän" heittäjinä tai mikä ikinä nyt olisikaan hyvä stereotypia. Minusta on nyt turha leipoa tähän keskusteluun jotakin 'homoangstista' tms. :)

ap

Sinä tässä nyt taisit eniten väärinymmärtää :) En leiponut sinusta yhtään mitään. Olisin toki voinut jättää tuon työkaveri esimerkin poiskin, mutta kun sitä itsekin korostit, niin päätin sitten minäkin. Se ei kuitenkaan ollut viestini pääpointti, vaan mitätön sivujuonne, joten älä takerru siihen ;) 

Tiedän tasan tarkasti, mitä homoläpällä tarkoitat, olenhan kuullut sitä varmasti vähintään yhtä paljon kuin sinäkin ja allekirjoitan täysin sen, että Holma kyllä käyttää jutuissaan kyseistä homohuumoria välillä melkoisen suruttomastikin, mutta ei mielestäni lainkaan liikaa.

Mutta jos sinä tuon Antin podcastin keskeisimmän sisällön leimaat vain homohuumoriksi, kuuntelemalla Auta Anttia pari jaksoa, niin kovin kevyillä eväillä olet liikkeellä sinäkin. Kysyit avausviestissäsi, että mikä podcastissa oli hauskaa ja koukuttavaa ja vastaan ettei juuri mikään. Siksi se olikin niin hyvä, koska sen vahvuudet oli jossain aivan muualla ja mielestäni sen vahvuuksia on jo tässä ketjussa sen verran hyvin tuotu esiin, etten niitä käy enää toistelemaan.

Ehkä sinunkin kannattaisi kuunnella koko ohjelmasarja läpi ja muodostaa mielipiteesi vasta sitten. Tai sitten ei. Ehkä sarja vain ei ole sinua varten. Kaikki ohjelmathan ei miellytä kaikkia, eikä niiden ole tarkoituskaan miellyttää.

t: keski-ikäinen lihaa syövä heteromies

Vierailija
26/33 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varsin selvää, että tässä maassa on varsin paljon sellaisia, jotka eivät voi sietää Holman juttuja. Siksi olinkin hieman yllättynyt siitä, kuinka vähän tässä ketjussa on alatyylisiä viestejä. Ilmeisesti tänään ei ole palstapersuja paikalla, tai sitten he öyhöttivät täällä jo koko aamupäivän galluptuloksista ja ovat jo siirtyneet muille palstoille julistamaan "ilosanomaansa".

Auta Antti on minunkin mielestä aivan mainio podcast ja todella mainio ohjelma "unimusiikiksi".

Vierailija
27/33 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä nyt kehu vai ei, mutta keväällä elin ihan hirvittävän rankkaa elämänvaihetta ja tuo Auta Antin kuunteleminen oli suunnilleen ainoa joka rauhoitti iltaisin niin paljon että pystyin nukahtamaan. Käytin sitä siis unilääkkeenä :D En tiedä mikä siinä teki sen rauhoittavan vaikutuksen.

Ohis, mutta mua on auttanut Perttu Häkkisen kuunteleminen. Vieläkin harmittaa, että en laittanut hänelle kiitosmeiliä.

Holman Sodoma-jutut ei uppoa muhun, liian överiä huumoria. Tätä toista podcastia en ole kuunnellut.

Vierailija
28/33 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä nyt kehu vai ei, mutta keväällä elin ihan hirvittävän rankkaa elämänvaihetta ja tuo Auta Antin kuunteleminen oli suunnilleen ainoa joka rauhoitti iltaisin niin paljon että pystyin nukahtamaan. Käytin sitä siis unilääkkeenä :D En tiedä mikä siinä teki sen rauhoittavan vaikutuksen.

Ohis, mutta mua on auttanut Perttu Häkkisen kuunteleminen. Vieläkin harmittaa, että en laittanut hänelle kiitosmeiliä.

Holman Sodoma-jutut ei uppoa muhun, liian överiä huumoria. Tätä toista podcastia en ole kuunnellut.

Auta Antti podcast on täysin päinvastainen, kuin Holman toinen podcast Radio Sodoma. Se ei ole huumoriohjelma laisinkaan, vaikka toki Holma omintakeisella tyylillään sitä tekeekin ja saattaa johonkin väliin jotain humoristisia heittoja heittääkin.

Itselle uppoaa molemmat Antin podcastit, mutta ymmärrän kyllä, että etenkin naiset saattavat vierastaa Radio Sodoman ajoittain hyvinkin mustaa huumoria. Mutta siis Auta Anttia suosittelen lämpimästi kyllä sellaisillekin, jotka eivät Radio Sodomasta pidä.

Vierailija
29/33 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loista podcast. Kuuntelen havoin puheohjelmia, mutta tuon Holman ohjelma imaisi kyllä heti mukaansa, vaikka siinä ei sinällään ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
30/33 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/419e5022-7742-465f-a85f-8882e9…

Tämäkin on ketjun kirjoittajista varmaan "suloista"

Vierailija
31/33 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Näyttelijänä ok, kun on vuorosanat (leffa), mutta muuten aika ikävä tyyppi 😳

Vierailija
32/33 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/33 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/419e5022-7742-465f-a85f-8882e9…

Tämäkin on ketjun kirjoittajista varmaan "suloista"

No ei suloista, mutta onhan toi kuva nyt oikeasti hauska. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi