Miten Iphonen voi päivittää jos ei omista tietokonetta?!
Ongelma! Kun pitäisi päivittää mutta ei ole tietokonetta. Exällä oli iphone niin jotenkin sen kautta sai päivitettyä mutta koska olemme eronneet niin ei onnistu enää niinkään. Miten sen nyt saa päivitettyä? En ole mikään tekniikan ihmelapsi muutenkaan.
Kommentit (25)
Päivitys ei tosiaan ilman wifiä onnistu. Applen esto "ettei tule kuluja kansalaisille joista voisi syyttää meitä koska ihmiset nyt ovat tyhmiä, näkeehän sen kun jengi ostaa näitä meidän puhelimia"
eli mene johonkin jossa on wifi-verkko. Kirjastoissa voi olla, kahviloissa, lentokenttä, veli, koulu, duuni...
Liity wifiin näillä ohjeilla jos et osaa muuten (surullista mutta mahdollista)
https://support.apple.com/en-gb/HT202639
päivitä puhelin näillä ohjeilla
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut iphonen ostamista mutta jos siinä on tuollaisia järjettömiä rajoituksia niin en edes harkitse. Älypuhelimen pitäisi helpottaa eikä vaikeuttaa elämää.
No jos lataat Mauritiuksella roamingilla 1.5 Gt päivityksen kun 1Mt maksaa 10€ ...
Huudatko Elisalle, Applelle vai peilin edessä?
Entä kun neljä henkisestä perheestä kaikki tekee tämän?
Vierailija kirjoitti:
Päivitys ei tosiaan ilman wifiä onnistu. Applen esto "ettei tule kuluja kansalaisille joista voisi syyttää meitä koska ihmiset nyt ovat tyhmiä, näkeehän sen kun jengi ostaa näitä meidän puhelimia"
eli mene johonkin jossa on wifi-verkko. Kirjastoissa voi olla, kahviloissa, lentokenttä, veli, koulu, duuni...
Liity wifiin näillä ohjeilla jos et osaa muuten (surullista mutta mahdollista)
https://support.apple.com/en-gb/HT202639
päivitä puhelin näillä ohjeilla
No anteeksi kauheasti,ei kaikki ole tekniikka neroja.Minulla on tämä saakelin iphone koska exälläkin oli joten helpotti kaikkea kun kummallakin oli saman merkkinen. Päivitykset tehtiin sillon puhelimien välityksellä ei tarvittu tietokonetta.Nyt on edelleen tämä iphone mutta ei miestä joka neuvoisi.Eikä kavereilla ole iphonea eikä ne ymmärrä iphoneja.
Olen harkinnut iphonen ostamista mutta jos siinä on tuollaisia järjettömiä rajoituksia niin en edes harkitse. Älypuhelimen pitäisi helpottaa eikä vaikeuttaa elämää.