Olen niin loppu!
Mun elämä ei vaan ota suuntaa parempaa vaikka kuinka yritän tehdä oikeita ratkaisuja. Aina joku suuttuu. Aina joku loukkaantuu. En ole ollut vuosiin töissä koska terveys on ollut todella heikko. Nyt alkaisi koulut ja masennus on ottanut vallan. Olen maannut kohta viikon sängyssä ja miettinyt miten edes saan rahani riittämään. Olen myynyt lähes kaiken mitä voin myydä. Olen niin yksin ja pelkään että tänä syksynä en enää oikeasti jaksa. Ystäviä minulla ei juurikaan ole. Jotain ns tuttuja. Nekin eivät edes pidä mitään yhteyttä. Koko elämä on ollut tätä samaa taistelua. Ja aina yksin jään. En pärjää täällä elämässä. Haluan kuolla. Haluan pois. En enää jaksa.
Kommentit (5)
Ot, jos sulla ei ole ketään, miten sun kaikki valinnat voi kuitenkin loukata muita?
Mitä opiskelet? Saisiko sieltä apua terveydenhuollosta?
Minä kävin sossussa. Valitin, että en saanut työtä, vaikka olisin tahtonut ja että olisin kohta pa. Sossu ohjasi minut kahden viikon palkalliseen työpaikkaan, joka kohensi talouttani.
Hain myös mansikanpoimijaksi. Niitä töitä riitti kolme viikkoa. Ei siellä muita suomalaisia ollut. Urakkapalkka jäi alle minimipalkan tason, vaikka en mielestäni ole muuten hidas. Veroja ei onneksi paljoa tarvitse maksaa, kun on niin pienet tulot. Nyt haen tuntitöitä henkilökohtaisena avustajana, kun siihen ei tarvita koulutusta.
Yleensä yritän laittaa 30 euroa kuussa purkkiin vararahastoon, etten olisi jatkossa pa ja stressi vähenisi. Sain siis kesältä tuloja, jotka jaan eri kuukausille, jos vain suinkin pystyn, enkä tuhlaa heti. Viime talvena jonain kuukausina en ole pystynyt säästämään, mutta nyt on joka kuulle 30 euroa ylimääristä varalla ja vielä sen ylikin, jotka voin kuluttaa ruokaan, asumiseen yms. Ainakin tämä aika on henkisesti rikasta, kun huomaa, että opiskelee oikeaa alaa ja opinnot sujuvat hyvin. On toivoa paremmasta tulevaisuudesta.
opiskelija
Hae sairaslomaa, et voi tuossa kunnossa opiskella tai tehdä töitä, vaan oma terveys ensin kuntoon ja sitten ne muut suunnitelmat vasta toteuttaa...
Tarvitset apua, mutta sinun täytyy hakea sitä. Apua saa kyllä. Voimia!