Kymmenet nuoret uhkailevat ja terrorisoivat asukkaita Vuosaaressa
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006188927.html
Kymmenet lapset ja nuoret ovat häiriköineet viime aikoina Vuosaaressa niin, että monien aikuisten mitta on täyttynyt. Tuorein tapaus sattui maananantaina illalla Aurinkorannassa ja kauppakeskus Columbuksen ympäristössä, kun kymmenet lapset ja nuoret häiriköivät ja uhkailivat ihmisiä.
Keskustelu asiasta pyritään tukahduttamaan tällä sivulla poistamalla kaikki keskustelu aiheesta.
Kommentit (17)
Aihe ei olekaan "vapaa" vaan pohjoiskorealainen suv@kkimoderaattori päättää mistä saa puhua ja mistä ei.
Mites Lauri, Petteri ja Sami ovat nyt noin vauhkoontuneet?
Vai pitäisikö sanoa Mohamed, Muhamed ja Mohamud?
Eihän moderaattorin omista lapsista saa keskustella...
Kiva. Tässäkin sitten yhteiskunnan resurssit käytetään siihen ettei tavikset vaan saa keskustella ja esittää asiasta vapaasti mielipidettään sen sijaan että koitettaisiin pohtia mitä itse ongelmalle on tehtävissä.
Toki aihe on sellainen että taatusti ketjut on täynnä persuja sönköttämässä omaa roskapropagandaansa mutta ei sen estäminen korjaa sitä varsinaista ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Tässäkin sitten yhteiskunnan resurssit käytetään siihen ettei tavikset vaan saa keskustella ja esittää asiasta vapaasti mielipidettään sen sijaan että koitettaisiin pohtia mitä itse ongelmalle on tehtävissä.
Toki aihe on sellainen että taatusti ketjut on täynnä persuja sönköttämässä omaa roskapropagandaansa mutta ei sen estäminen korjaa sitä varsinaista ongelmaa.
Tarvitaan noiden tekijöiden käyttämille sivustoille sitä propagandaa miten käyttäytyä.
Näin siis tapahtuu kun tuo sivistymättömiä alkuasukkaita maahan.
Vierailija kirjoitti:
Persut sentään haluavat tehdä asialle jotain, muut puolueet lisätä ongelmaa.
Vihreiden eduskuntaryhmä on mukana!
Vuosaaressakin elää varmaan tuhansia kantismiehiä.
Kaikki kuohittu?
Mites mirjaana ajatteli ratkaista ongelman?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuohittu?
Pelaavat pleikkaria, eivät ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä ihmeessä ainooooopennan en suojelemaan sinua, pahoilta persuilta.
Maria Pettersson ajamaan nopeasti autolla Vuosaaren läpi ja toteamaan ettei ole mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuohittu?
Mites he voisivat puuttua ilman, että palstalla olisivat öyhöttäviä rasistijuntteja?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3520269/nain-useamman-lapsen-isana-olen…
Ketju ilmestyi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Eläköön Unkari
Miksei asiasta saa puhua täällä kun Hesarikin kuuluu Sanomaan?