Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka roteva miehen pitää olla?

Vierailija
30.07.2019 |

Parikin naista on ihmetellyt kuinka hoikkana olen pysytellyt näin 40v ikäiseksi. Minulla on kuulemma 20vee pojan vartalo, mikä sanottiin "kohteliaisuutena" vaikka en uskokaan että monikaan ikäiseni nainen sellaisesta pitää.

Tänään astuin ihan mielenkiinnosta vaa'alle, ja minähän olen 172cm/71kg. Eli BMI-taulukon perusteella lähellä ylipainoista! Lihaksikas en ole, joten sillä paino ei takuulla selity. Ainakin omasta mielestä ylimääräistä on, vaikka olenkin yleensä se hoikin kaveri porukasta. Optimipaino olisi varmaankin <65kg.

Onko ylipainosta tullut normi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt v.ttu tämän palstan sensuurin kanssa.

"l.ihava" -> kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Tiivistettynä. Kun naiset ovat isompia, he haluavat miesten olevan isompia. Jos normaalikokoinen on epänormaalin hoikka, hupsista ylipainoinen onkin normaalikokoinen.

Vierailija
2/9 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumppaan hyvää ketjua.

Itse olen 37v, 174cm, 78kg. Urheilen jonkun verran, mutta mukana on myös läskiä varsinkin mahan kohdalla. Olen 20kg painavampi kuin 18-vuotiaana, ja BMI:n mukaan ylipainoinen. Siitä huolimatta olen naisten mielestä ilmeisesti liian hoikka. Mitä vittua naiset?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan naisten mielestä anorektinen 180/76 :o

Vaikuttaisi siltä että tytöt ovat potristuneet männä vuosina, kun taas moni poika on vain kiinteytynyt :O

Vierailija
4/9 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bump

Vierailija
5/9 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkistä pitää nousta sadalla kilolla kymmenen toistoa, niin aletaan puhua oikeasta miehestä.

Vierailija
6/9 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman roteva, ilman isoa ylipainoa. Tämä on huomattu.

t.180cm/111,5kg

Vierailija
7/9 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kuulostat ainakin mittojen perusteella suht rotevalta. Toisaalta joillakin kroppa on sen mallinen, että painoa voi todellisuudessa olla paljon enemmän kuin mitä päällepäin näyttäisi.

Vierailija
8/9 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Vierailija
9/9 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä kuulostat ainakin mittojen perusteella suht rotevalta. Toisaalta joillakin kroppa on sen mallinen, että painoa voi todellisuudessa olla paljon enemmän kuin mitä päällepäin näyttäisi.

Näin sanovat. Olen kyllä iso punttimies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi