minulla on tänään syntymäpäivä, arvatkaapa mitä tuli mieheltä lahjaksi
Muut saavat koruja, hierontalahjakortteja, ravintolaillallisia... minä sain ESSUN! Olen 26v ja opiskelija
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen lahja kieltämättä. Teetkö sitten paljon ruokaa tai leivotko?
Mulle tuo lahja olisi ollut suoranaista kettuilua ja olisin räjähtänyt nauruun :D Mies meillä ruuat laittaa.
Ja unohdin onnitella! Onnea syntymäpäiväsi johdosta ❤🌻
Minä sain hieronnan, tarkkaan rajattuun kohtaan. Oikein hyvä lahja!
Juhliiko joku oikeasti synttäreitä vielä 12v ikävuoden jälkeen?? Eeeei ...ttu mikä nolis :'D
Muista ympyröidä joululahjat ajoissa elloksen kuvastosta, niin ehkä pukki tuo niistä jonkun.
Onko mies sovinisti? Vai voiko tuo selittyä sillä että oikeasti rakastat kokkailua?
Minä en saa korojua, hierontalahjakortteja, enkä ravintolaillallsia, koska mies tietää etten pidä koruja, en pidä hieronnasta, enkä edes ruokaravintoloista. Ja essu olisi enemmän minun näköinen lahja, koska tykkään esim. grillata.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies sovinisti? Vai voiko tuo selittyä sillä että oikeasti rakastat kokkailua?
Tai opiskelet alalla?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuo lahja olisi ollut suoranaista kettuilua ja olisin räjähtänyt nauruun :D Mies meillä ruuat laittaa.
En mitenkään erityisen paljoa. Enemmän kuitenkin kuin tuo mies. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta mutta en kyllä harrastakaan enkä opiskele mitään siihen liittyvää.
Minä en saa koskaan mitään. Emme arvosta vanhenemista, emmekä juhli myöskään niitä.
Tosi hyvä lahja. Mie sain myös nätin essun lahjaksi ja olin siitä tosi tyytyväinen. Tarpeeseen tuli.
Punainen ja valkoiset pilkut, naisellinen ja kotoinen olo tulee jo mielikuvasta.
Meillä on hääpäivä, mies toi mikrokuituliinoja!
Nättejä ja tarpeeseen, molemmille sopiva lahja.
Jos jokainen miehen antama lahja on pettymys/väärä/huono niin kannattaa sopia että mies maksaa itse valitsemasi lahjan,ja kumpikin on tyytyväisiä. Näin ollaan ukon kanssa tehty muutama vuosi . Saat just mitä haluut tai toivoit ja on aina oikeen värinen ,kokoinen jne.Ei tuu pahaa mieltä itselle eikä ukolle.
Minusta esiliina on oiva ja käytännöllinen lahja jos tulee keittiössä puuhailtua. Ilahtuisin!
Minä ottaisin essun tuhat kertaa mieluummin kuin hierontalahjakortin. Ja itse asiassa myös mieluummin kuin ravintolaillallisen.
Nyt aloin haluta essua :D
Laita essu päälle eikä muuta alle ja alat miehen kanssa kokkailemaan.