minulla on tänään syntymäpäivä, arvatkaapa mitä tuli mieheltä lahjaksi
Muut saavat koruja, hierontalahjakortteja, ravintolaillallisia... minä sain ESSUN! Olen 26v ja opiskelija
Kommentit (48)
Paljon onnea Sinulle päivänsankarille :))
Essu on kiva ja tarpeellinen lahja, jos tykkää kokata.
Itse pidän aina esiliinaa, kun keittiössä häärään.
Nyt vähän auttaisi jos muistelisit mitä miehellesi annoit lahjaksi hänen syntymäpäivänä. Ehkä ovat linjassa.
Kyllä mulle olisi essu kelvannut. Miehen kanssa annamme käytännöllisiä lahjoja, korut jne jäisivät nurkkiin pyörimään käyttämättöminä.
N28
Lopettakaa lahjojen ostaminen kokonaan, niin pääsette ongelmasta eroon. Kun ostat itse lahjan itsellesi, niin saat mieleistä.
Minä olisin pitänyt tuosta lahjasta, joudun jatkuvasti pesemään nykyistä. Usein sanonkin miehelle, että mikä olisi hyvä ja käytännöllinen lahja, olen myös kerännyt miehen koneelle kansioon tavaroita, joita tarvitsen tai haluan, voi sieltä sitten valita mitä ostaa lahjaksi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan aiheellista tietää, onko mieskin opiskelija.
On ja samanikäinen -ap
Mitä sitten? Ehkä hännen mielestään sä oet hyvä tekemään ruokaa, ja leipomaan. Siis mun mielestä toi riittää, jollet itse antanut vaihroehtoja. Ei aina tarvitse olla mitään hienoja lahjakortteja, koruja jne. Voit olla tuohon tyyrtväinen, sillä vaikkka oisit 15v nii ei se ikä kato sitä, että mitä kukin voi antaa. Kyllä kotsassa ylä-asteellakin jo 7-luokkalaiset käytt
vät essuja,. Eli yli 60-vuotiaat eivät pelkästään voi käyttää essuja. Ole tyytyväinen, että jollsin tavallla muisti. Toiset ei välttämättä muista millään tavalla, edes suklaa rasialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan aiheellista tietää, onko mieskin opiskelija.
On ja samanikäinen -ap
Eli rahaa on käytettävissä niukasti. Olisitko ollut oikeasti tyytyväisempi Rosson pizzaan tai kympin tarjouskorviksiin?
Vierailija kirjoitti:
Nyt vähän auttaisi jos muistelisit mitä miehellesi annoit lahjaksi hänen syntymäpäivänä. Ehkä ovat linjassa.
Viimeksi annoin liput moottoripyöränäyttelyyn ja lähdin itsekin seuraksi. Aika samanhintainen juttu ja tykkäsi, vaikka hän olisi varmaan mennyt sinne ilman minuakin.
Minä sain mieheltäni synttäripäivän aamuna mukin ja karkkia, kun täytin pyöreitä. Mutta se varsinainen lahja tulikin vasta iltapäivällä, kun mies tuli töistä.
Eli vielähän tuo kerkeää.
Tosin itse en saanut 26v synttärinä mitään lahjaa keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta söpöä!
Onko nätti essu?
Mitä tuohon nyt sanoisi? Punainen ja valkoisia pilkkuja, aika perus. -ap
Ole tyytyväinen, ettei tullut tippuria, kuppaa tai hiviä. Ei myöskään Aino-tossuja tai vaalenapunaista paksua trikooyöpaitaa.
Hieno lahja! Onnea!