Mitä ajattelet miehestä, joka sanoo että "luuletko minun viehättyvän raskausarvista, selluliitista ja rypyistä?"
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että miehellä on vähän räväkkä huumorintaju. Ehkä jos keskustelu on kovinkin hurttia huulenheittoa, tuollaisen kommentin voi johonkin väliin laukaista.
Nainen voi sitten jatkaa samalla linjalla ja sanoa miehelle, että selluliitista pääsee hetkessä eroon. Sitten nainen vain ottaa ja lähtee eikä katso taakseen.
Mitä ap vastasi? Luulitko vai et?
Haluaisin myös tietää, mikä oli ap:n reaktio asiaan.
Itse ajattelen juuri nyt, että jos vielä sinkkuunnun, en halua koskaan enää deittimarkkinoille. Ikinä.
Se on jonkun muun tuleva mies sitten.
Osasiko hän muuten vastata muihin omia mielipiteitään koskeviin kysymyksiin itse?
Ahahhahaaa. Muistuipa mieleen taannoisen eksän lausahdus:
Sulla on muuten tosi vähän selluliittiä, mutta vasen tissi on pienempi
siis mitvit. En ollut ikinä aikaisemmin ajatellut mun selluliittejani ja oikeasti en edes huomannut, että toinen boobie on pienempi. Olen sentään kuitenkin todella visuaalinen ihminen, joten olisin kyllä nämä seikat huomannut. Mutta tuli olo kuin minua kehuttaisiin kuin mitäkin tuliterää bemaria, että ompas kivat vanteet.
Duh, eksä on. Meni muuten hiljattain naimisiin kunnon maatiaiskantturan kanssa. Lycka till. Vähän säälittää kyllä tätä vaimoa.
Jos hänellä ei ole fetissiä täydelliseen ihoon.