Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, joka sanoo että "luuletko minun viehättyvän raskausarvista, selluliitista ja rypyistä?"

Vierailija
30.07.2019 |

Tällaisen kanssa ajauduin treffeille.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen.

Vierailija
42/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tilanteesta ja asiayhteydestä, missä sanoi noin. Jos olitte treffeillä uimarannalla, mies katseli vartaloasi ja sanoi tuon, tottakai mies oli ihan moukka ja epäkohtelias. Mutta jos istuitte treffeillä jossain kahvilassa ja keskustelitte sinun miesmaustasi ja hänen naismaustaan, en nyt heti vetäisi hernettä nenääni. Varsinkaan, jos olisin itse sanonut esimerkiksi, että en pidä ylipainoisia  ja kaljuuntuvia miehiä viehättävinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että NEXT.

Vierailija
44/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen mies, sanoisin.

Vierailija
45/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen mies. On kiinnostunut korjaamaan väärinkäsitykset ja on kiinnostunut ajatuksistasi.

Vierailija
46/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellu50 kirjoitti:

Jos noin sanoisi ihan normikeskustelussa, joutuisin toteamaan, että ei selvästikään sovita toisillemme. Jos oltaisiin jo lähemmässä kontaktissa, niin erittäin mautonta ja homma loppuis just siihen. Mulla on vähän aikaa sitten alkanut suhde uuden ihmisen kanssa; ikää liki 50 ja kun jotain mainitsin kiloistani, niin mies sanoi, että eihän tässä enää kaksikymppisiä olla eikä tarvitsekaan. Näillä mennään.

Jos joku mainitsisi minulle kiloistaan, iästään, jne en jatkasi suhdetta.

Vierailija
47/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin nuijana. Jokainen tajuaa, ettei selluliitti, raskausarvet yms. kuulu kauneusihanteisiin ja harva niitä itsessään pitää viehättävänä. Sama pätee miesten pakenevaan hiusrajaan yms, mutta kun en minä peruukkia nainut, vaan koko miehen.

Juju on siinä, että jos oikeasti pitää ja välittää toisesta, pienet kauneusvirheet ovat sivuseikka. Pinnallinen urpå ei kykene näin syvälliseen ihmissuhteeseen.

Vierailija
48/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen kuka viehättyy tällaisista miehistä. Hyvä kun ilmaisi ajatuksensa mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, niin ette hukanneet kummankaan aikaa.

Vierailija
49/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mies oli rehellinen. Minä en välittänyt uuden naisen leikkaus/raskauspatinoista, mutta meitä on niin moneen lähtöön.

Vierailija
50/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän kysyi? Hän halusi nähdä miten pinnallisina sinä näet miehet ja oletko näitä naisia, joiden mielestä kaikki miehet on sikoja?

Vierailija
51/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvitteli, että ap luulee hänen viehättyvän raskausarvista, selluliitistä ja rypyistä? Outo lausahdus

Vierailija
52/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin nuijana. Jokainen tajuaa, ettei selluliitti, raskausarvet yms. kuulu kauneusihanteisiin ja harva niitä itsessään pitää viehättävänä. Sama pätee miesten pakenevaan hiusrajaan yms, mutta kun en minä peruukkia nainut, vaan koko miehen.

Juju on siinä, että jos oikeasti pitää ja välittää toisesta, pienet kauneusvirheet ovat sivuseikka. Pinnallinen urpå ei kykene näin syvälliseen ihmissuhteeseen.

Tämä pätee ilmeisesti myös naisiin jotka eivät pidä kaljuuntuvista miehistä. Hyvä että selvensit ajatuksiani.

Vierailija
53/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus sarvet on miehelle ehdoton no-no

Vierailija
54/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on fetissi täydelliseen ihoon? Voi kyllä olla vaikeaa löytää ihastuttavaa ihmistä

Vierailija
55/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että mies ei viehäty raskausarvista, selluliitista tai rypyistä joten on parempi olla hankkimatta sellaisia jos haluan pysyä viehättävänä miehen silmissä.

Miten ihminen välttyisi, oli sitten mies tai nainen, ihonsa kimmoisuuden, ryppyjen ja veltostuminen 25-ikävuoden jälkeen.

Vai onko vaatimukset yksipuolisia?

Vierailija
56/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon ja kypsymätön liikaa käsiteltyjä naiskuvia netistä plarannut äidinkulta

Vierailija
57/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut selluliittia jo 12-vuotiaasta, vaikka silloinkin olin erittäin siro 160/38. Harrastin silloin myös taitoluistelua.

Vierailija
58/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen mies. Hän poikkeaa vain siten että sanoo asiat ääneen. Minulle mies sanoi suoraan että kasvoni pitäisi vaihtaa. Kerran hän sanoi että olen niin ruma että peili särkyy.

Hänellä on tapana sanoa suoraan mitä ajattelee.

Miehille kelpaavat vain täydelliset naiset. Tajutkaa jo tämä, hyvät ihmiset!

Höhöpö. Kyllä monia viehättää ihan tavallinen ihminen kaikkine vikoineen. Itse kyllä en kestä kuspäisiä idiootteja. Näiden suhteen toleranssi on 0.

Höpsistä. Jokainen mies haluaa täydellisen naisen. Pienikin virhe on heille maailmanloppu.

Jos virheitä ei ole, he keksivät jonkun virheen kuitenkin. En arvosta miehiä, muutaman oikeasti fiksun tunnen.

Naisilla on utopia.

Se utopia liittyy miehiin.

Vierailija
59/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia ittensä kanssa.. :)

Vierailija
60/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että mies ei viehäty raskausarvista, selluliitista tai rypyistä joten on parempi olla hankkimatta sellaisia jos haluan pysyä viehättävänä miehen silmissä.

Miten ihminen välttyisi, oli sitten mies tai nainen, ihonsa kimmoisuuden, ryppyjen ja veltostuminen 25-ikävuoden jälkeen.

Vai onko vaatimukset yksipuolisia?

Vaatimukset ovat aina yksipuolisia eikä se muuksi muutu. Näin on ollut ja tulee aina olemaan.

Joko päätät elää jonkun k -pään kanssa, tai sitten olet yksin. Vähemmällä pääset jos olet yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi