Mitä ajattelet miehestä, joka sanoo että "luuletko minun viehättyvän raskausarvista, selluliitista ja rypyistä?"
Kommentit (66)
Ajattelen, että eipä ole viehättävä ja rakastava ihminen sisäisesti. Minulle tärkeintä on ihmisen sisäinen kauneus, ja nyt ei kyllä osunut.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että mies ei viehäty raskausarvista, selluliitista tai rypyistä joten on parempi olla hankkimatta sellaisia jos haluan pysyä viehättävänä miehen silmissä.
Noita nyt tulee, selluliittia ja ryppyjä nyt ainakin, iän myötä ihan hankkimatta. Joten mies ei ole parisuhdemateriaalia, jos haluaa vanheta yhdessä.
Miehiä ei pidä koskaan ottaa vakavasti. He eivät pohjimmiltaan arvosta naisia.
Rehellinen mies joka osaa lisäksi puhua tunteistaan.
Missä yhteydessä tämä tuli esille. Ei ihan small talkia.
Olisin varmaan jäänyt vielä hetkeksi trollaamaan idioottia. Sieltä olisi voinut irrota joku muukin hauska kommentti, joita voi sitten jälkeen päin nauraa ja päivitellä kavereiden kanssa.
Jos joku sanoo tuollaista ääneen, takana on halu loukata toista.
Eli ihmisenä täysi nolla, ilman järkeä. Ei itsetuntoa, ei muuta kuin viha naisia kohtaan.
Et menetä mitään tuollaisessa luuserissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi tapailua. Eniten ällöttää sellaiset miehet, jotka eivät ymmärrä että naisetkin ovat ihmisiä.
Kyllähän ne muualla maailmassa ovatkin, mutta suomalaiset naiset ovat miesvihasta sekaisin olevia piruja, eivät ihmisiä.
Ja juuri tällaiset viestit saavat minut halveksimaan miehiä entistä syvemmin. Jatka vaan niin jäät edelleenkin yksin.
Ajattelisin, että mies ei ole sopiva minulle ja olisin tyytyväinen, etten enää haaskaisi mieheen aikaa. Kurjempaa tuo olisi kuulla muutaman viikon jälkeen.
Hyvin mies rajaa. 90% naisista on selluliittia. Kannattaa kokeilla miehiä ja silloinkin nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei pidä koskaan ottaa vakavasti. He eivät pohjimmiltaan arvosta naisia.
On oikeasti hyviä ja kunnollisia miehiä. Jotka eivät puhu noin ja ovat muutenkin fiksuja. Eivät tunnu tällä palstalla viihtyvän, mutta oikeasta elämästä löytyy.
Varmaan ajattelisin, että onnea vaan tulevaan :) Ajattelisin, että en mitenkään voisi kelvata hänelle, mutta hän vielä vähemmän minulle. Olisin kiitollinen, että miehen arvot tulivat heti esiin, enkä tullut tuhlanneeksi häneen enempää aikaa. Tällaiselle tyypille olisi myös hirvittävän helppoa perustella, miksi ei kannata enää tavata :D
Toivottavasti lähdit kävelemään samantien ja jätit ääliön maksamaan laskun yksin.
Ajattelisin että miehellä on vähän räväkkä huumorintaju. Ehkä jos keskustelu on kovinkin hurttia huulenheittoa, tuollaisen kommentin voi johonkin väliin laukaista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen mies. Hän poikkeaa vain siten että sanoo asiat ääneen. Minulle mies sanoi suoraan että kasvoni pitäisi vaihtaa. Kerran hän sanoi että olen niin ruma että peili särkyy.
Hänellä on tapana sanoa suoraan mitä ajattelee.
Miehille kelpaavat vain täydelliset naiset. Tajutkaa jo tämä, hyvät ihmiset!
Höhöpö. Kyllä monia viehättää ihan tavallinen ihminen kaikkine vikoineen. Itse kyllä en kestä kuspäisiä idiootteja. Näiden suhteen toleranssi on 0.
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi tapailua. Eniten ällöttää sellaiset miehet, jotka eivät ymmärrä että naisetkin ovat ihmisiä.
Rehellinen, suoraselkäinen .
En minä sinun makuasi voi tietää. Jätän sinut ratkomaan ongelmaasi, ei soitella.
Jos noin sanoisi ihan normikeskustelussa, joutuisin toteamaan, että ei selvästikään sovita toisillemme. Jos oltaisiin jo lähemmässä kontaktissa, niin erittäin mautonta ja homma loppuis just siihen. Mulla on vähän aikaa sitten alkanut suhde uuden ihmisen kanssa; ikää liki 50 ja kun jotain mainitsin kiloistani, niin mies sanoi, että eihän tässä enää kaksikymppisiä olla eikä tarvitsekaan. Näillä mennään.
Ihan tavallinen mies. Hän poikkeaa vain siten että sanoo asiat ääneen. Minulle mies sanoi suoraan että kasvoni pitäisi vaihtaa. Kerran hän sanoi että olen niin ruma että peili särkyy.
Hänellä on tapana sanoa suoraan mitä ajattelee.
Miehille kelpaavat vain täydelliset naiset. Tajutkaa jo tämä, hyvät ihmiset!