Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: "Maastohiihtäjä Mona-Liisa Nousiainen (ent. Malvalehto) on kuollut 

Kommentit (229)

Vierailija
41/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen uutinen. Seuraavaksi sitten kaikki maajoukkuehiihtäjät avautuvat aiheesta. Hohhoijaa (ei aiheelle, vaan näille avautumisille)

Yllättäen Aikku on jo avautunut.

Vierailija
42/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullinen uutinen. Seuraavaksi sitten kaikki maajoukkuehiihtäjät avautuvat aiheesta. Hohhoijaa (ei aiheelle, vaan näille avautumisille)

Yllättäen Aikku on jo avautunut.

Kuten myös Pirjo Muranen. Toki hän on Ylen hiihtoasiantuntija, joten sitä kautta tavallaan "velvoitettukin" kommentoimaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää nyt ymmärtää, että nimenomaan toimittajat soittelevat näille ex-hiihtäjille ja muille, jotka edesmenneen tunsivat. Ei toisinpäin. Tuskin kenestäkään on kuolinuutista kovin mukava kommentoida.

Vierailija
44/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää nyt ymmärtää, että nimenomaan toimittajat soittelevat näille ex-hiihtäjille ja muille, jotka edesmenneen tunsivat. Ei toisinpäin. Tuskin kenestäkään on kuolinuutista kovin mukava kommentoida.

Ei sillä ole väliä kuka soittaa ja kenelle. Avautuminen on aina sen avautujan oma valinta. Toimittajille ei ole mikään pakko vastata. 

Vierailija
45/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen uutinen, vaikka tiesin saattohoidossa olleenkin. Vuosi sitten oli saannut 3kk elinaikaennusteen.

Vierailija
46/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole väliä kuka soittaa ja kenelle. Avautuminen on aina sen avautujan oma valinta. Toimittajille ei ole mikään pakko vastata. 

Ihmisillä on nyt yleensä tapana vastata puhelimeen. Aina ei voi tietää, että soittaja on toimittaja.

Siinä ei ole mitään pahaa, jos ex-joukkuetoverit ja muut tutut lausuvat muutaman kauniin sanan edesmenneestä. Ei se ole heillekään mukava paikka.

Vierailija
47/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sitten haittaa ja ketä loukkaa, kun vastaa toimittajalle, että joo onpa hirveä uutinen ja Mona-Liisa oli tosi kiva ja mukava joukkuekaveri ja ystävä, ja toivottaa samalla voimia omaisille?

Vierailija
48/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten sai 3 kk elinaikaa.

Vierailija
49/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole avautumista jos toteaa että otan osaa, oli hieno urheilija ja joukkuetoveri.

Vierailija
50/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla melko v'ttumainen luonne, että työkseen haluaa soitella läheisensä edellispäivänä menettäneille ja vaatia lausuntoa. 

Vierailija
51/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avautuvat eli vastaavat kun lehdistä soitetaan ja kysytään kommenttia? Luuletko sä että ne itse soittaa lehtiin että hei oon tätä mieltä nyt. Aina on tietenkin mahdollisuus sanoa ettei halua kommentoida mutta eiköhän monella ole Mona-Liisa ja Ville mielessä nyt ja halu kertoa mukavia muistoja ja kauniita sanoja edesmenneestä. Eihän sun ole pakko niitä juttuja lukea jos sua ei kiinnosta. 

Ohis: Mistäköhän ne toimittajat kaivaa näiden avautujien numerot? Tuskin ihan fonecta finderilla kuitenkaan löytyy.

En muuten tiedä, mutta jostain kaivavat, kun itsellä on salainen numero ja mulle soitettiin, ei siis tähän asiaan liittyen vaan erääseen toiseen.

Vierailija
52/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mona-Lisan ei tarvinnut ilmoitella someen sairaudestaan, hän ansaitsi paikkansa julkisuudessa urheilu-uransa ansiosta.

Toiset "julkkiset" myyvät ihosyöpänsä ja silikonitissikasvaimensa instan kautta seiskaan, koska muuten unohtuvat.

Ihmisiä on erilaisia mutta ensimmäistä ryhmää arvostetaan ja toista naureskellen halveksutaan.

Toivottavasti Mona-Lisan omaiset eivät lue tätä palstaa mutta esitän kuitenkin osanottoni.

Vierailija
53/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avautuvat eli vastaavat kun lehdistä soitetaan ja kysytään kommenttia? Luuletko sä että ne itse soittaa lehtiin että hei oon tätä mieltä nyt. Aina on tietenkin mahdollisuus sanoa ettei halua kommentoida mutta eiköhän monella ole Mona-Liisa ja Ville mielessä nyt ja halu kertoa mukavia muistoja ja kauniita sanoja edesmenneestä. Eihän sun ole pakko niitä juttuja lukea jos sua ei kiinnosta. 

Ohis: Mistäköhän ne toimittajat kaivaa näiden avautujien numerot? Tuskin ihan fonecta finderilla kuitenkaan löytyy.

Kyllä toimittajat tietävät näiden "avautujien" numerot. Saattavat ihan työn puolesta tunteakin heidät.

Olen itse toimittajana joutunut tekemään tällaisia juttuja. Voin sanoa, ettei se ole kenellekään kivaa. 

Vierailija
54/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä tiedät?

Vierailija
55/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mona-Lisan ei tarvinnut ilmoitella someen sairaudestaan, hän ansaitsi paikkansa julkisuudessa urheilu-uransa ansiosta.

Ihminen päättää itse, kerrotaanko sairaudesta vai ei. Hiihtopiireissä sairaudesta tiedettiin, mutta siitä oltiin hiljaa, koska omaiset niin toivoivat. Varmasti myös jotkut toimittajat tiesivät asian, mutta olivat omaisten toiveesta hiljaa.

Vierailija
56/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toimittajat tietävät näiden "avautujien" numerot. Saattavat ihan työn puolesta tunteakin heidät.

Olen itse toimittajana joutunut tekemään tällaisia juttuja. Voin sanoa, ettei se ole kenellekään kivaa. 

Miksi te sitten ahdistelette läheisiä melkein jo ennen kuin ruumis on kylmennyt? Varmasti löytyisi jotain muutakin kiinnostavaa kirjoitettavaa kun läheisten pakotettuna antamat "olen surullinen"-kommentit. Jokainen kun tietää muutenkin, että läheisensä menettänyt on järkyttynyt ja surullinen. Ei se mikään uutinen kenellekään ole. 

Vierailija
57/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä tiedät?

Iltasanomien jutussa ainakin mainittiin. -eri

Vierailija
58/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä tiedät?

Uutisista.

Vierailija
59/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä tiedät?

Tuollahan tuo iltiksen jutussa lukee.

Vierailija
60/229 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen päättää itse, kerrotaanko sairaudesta vai ei. Hiihtopiireissä sairaudesta tiedettiin, mutta siitä oltiin hiljaa, koska omaiset niin toivoivat. Varmasti myös jotkut toimittajat tiesivät asian, mutta olivat omaisten toiveesta hiljaa.

Omaiset niin toivoivat? Eiköhän hän toivonut niin ihan itse, ja se on ainoa mikä ratkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän