YLE: "Maastohiihtäjä Mona-Liisa Nousiainen (ent. Malvalehto) on kuollut
Kommentit (229)
Todella shokkiuutinen, tuli aivan puskista. Voimia läheisille. Kyseessä ilmeisesti hyvin aggressiivinen syöpä. Sellainen voi iskeä kehen tahansa, myös nuoreen ja hyväkuntoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en hiihdä.
Ei hiihtämättömyys suojaa yhtään miltään. Eikä syöpä hiihtämisestä tule.
Todella surullinen uutinen. En tiennyt hänen sairastaneen. Niin nuorikin vielä, vain pari vuotta itseäni vanhempi. Tuntuu surulliselta. :(
Kaikki eivät levittele sairauttansa somessa. Lämmin osanotto ja voimia läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en hiihdä.
Suksivoiteiden kärystä voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en hiihdä.
Kyllä näyttää suojelevan. Oon jo 50v.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät levittele sairauttansa somessa. Lämmin osanotto ja voimia läheisille.
Veit sanat suustani. Ärsyttää kun ihmiset kuvittelevat, että kaikki pitäisi raportoida someen ja lehdille jos on vähänkään tunnettu ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en hiihdä.
Ex-ammattihiihtäjä Harri Kirvesniemi on jo 61.
Surullinen uutinen. Seuraavaksi sitten kaikki maajoukkuehiihtäjät avautuvat aiheesta. Hohhoijaa (ei aiheelle, vaan näille avautumisille)
Vierailija kirjoitti:
Surullinen uutinen. Seuraavaksi sitten kaikki maajoukkuehiihtäjät avautuvat aiheesta. Hohhoijaa (ei aiheelle, vaan näille avautumisille)
Avautuvat eli vastaavat kun lehdistä soitetaan ja kysytään kommenttia? Luuletko sä että ne itse soittaa lehtiin että hei oon tätä mieltä nyt. Aina on tietenkin mahdollisuus sanoa ettei halua kommentoida mutta eiköhän monella ole Mona-Liisa ja Ville mielessä nyt ja halu kertoa mukavia muistoja ja kauniita sanoja edesmenneestä. Eihän sun ole pakko niitä juttuja lukea jos sua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suustani. Ärsyttää kun ihmiset kuvittelevat, että kaikki pitäisi raportoida someen ja lehdille jos on vähänkään tunnettu ihminen.
Nämä on kyllä huvittavia, "tuli puskista, en yhtään tiennyt". Oikeastiko teille olisi pitänyt etukäteen ilmoittaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avautuvat eli vastaavat kun lehdistä soitetaan ja kysytään kommenttia? Luuletko sä että ne itse soittaa lehtiin että hei oon tätä mieltä nyt. Aina on tietenkin mahdollisuus sanoa ettei halua kommentoida mutta eiköhän monella ole Mona-Liisa ja Ville mielessä nyt ja halu kertoa mukavia muistoja ja kauniita sanoja edesmenneestä. Eihän sun ole pakko niitä juttuja lukea jos sua ei kiinnosta.
Idiootti. Tietenkään ei ole pakko lukea, mutta vaikea niitä on välttääkään kun lööpit ovat niitä täynnä. Kaupassa kun on aikalailla pakko käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis: Mistäköhän ne toimittajat kaivaa näiden avautujien numerot? Tuskin ihan fonecta finderilla kuitenkaan löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en hiihdä.
Voi pahus! Kumosit teoriani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en hiihdä.
Entäs Äitee Siiri Rantanen 94 vee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on kyllä huvittavia, "tuli puskista, en yhtään tiennyt". Oikeastiko teille olisi pitänyt etukäteen ilmoittaa?!
Ollaan totuttu siihen, että julkut kertoo kaiken yksityisen. Esim. yks triatleetti kertoi, kuinka selkä meni pskaksi salapanon rynkyttäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en hiihdä.
Entäs Äitee Siiri Rantanen 94 vee?
Äiteen aktiiviaikoina ei tainnut pahemmin suksivoiteita olla. Mutta aiheeseen, pysäyttävää että nuorellekin ihmiselle voi tulla aggressiivinen syöpä joka ei paljon itsestään varoittele ennen kuin se onkin menoa. Toisaalta lähteminen "saappaat jalassa" voi olla kaikin puolin helpompikin kuin saada vuoron perään vähän toivoa ja huonoja uutisia sekä roikkua vuosia löysässä hirressä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan totuttu siihen, että julkut kertoo kaiken yksityisen. Esim. yks triatleetti kertoi, kuinka selkä meni pskaksi salapanon rynkyttäessä.
Ei järkevät julkut jaakaan vaan ainoastaan nämä turhat joilla ei edes ole mitään syytä olla julkisuudessa..
On kyllä epäreilua tämä maailmanmeno. Pahantekijät saavat mellastaa miten sattuu ja sitten tällainen nuori kunnollinen perheenäiti otetaan pois aivan liian varhain. Hyvin surullista.
Onhan sitä joo nuorillakin, mutta eniten todetaan kylläkin 60-69- vuotiailla naisilla.