Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen epäilee, että Thaimaassa vain seksilomaillaan tms.?

Vierailija
30.07.2019 |

Jos mies matkustaa ilman vaimoaan/perhettään Thaimaahan, epäillään heti ja järjestään, että säälittävää seksilomailua. Millaisella naisella on noin suppea maailman kuva ja miksi?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viennin puolen miesten vaimot _tietävät_ - ei tarvitse luulla. Aasiaan hakeudutaan ilman kumppania vain yhdestä syystä. Tai kahdesta. Ja se toinen on raha.

Vierailija
2/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies sitten matkustaa thaikkuihin ilman vaimoa ja perhettä?

Jos mun mies nyt kertoisi että on ostanut ITSELLEEN liput Thaimaahan niin Ihmettelisin.

Millainen nainen olen? Ihan tavallinen, perusnätti kolmekymppinen naimisissa oleva perheenäiti. En ole mustasukkaista tyyppiä, olen sosiaalinen mutta viihdyn hyvin kotona. Löytyy laaja ystäväpiiri erilaisista ihmisistä ja tulen kaikkien kanssa toimeen. Omaan sosiaalista älyä.

Pidän huolta itsestäni ja haluan pukeutua kivasti ja meikkaan. Laitan hiuksia usein. Nyt kotiäitivuosien jälkeen olen alkanut haaveilla opiskeluista kun huvittaisi vaihtaa alaa.

Harrastan lenkkeilyä, lukemista, sisustamista ja joogaa. Öö mitähän vielä? Mutta siis tällainen nainen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies nyt kertoisi että on ostanut ITSELLEEN liput Thaimaahan niin Ihmettelisin.

Millainen nainen olen? Ihan tavallinen, perusnätti kolmekymppinen naimisissa oleva perheenäiti. En ole mustasukkaista tyyppiä, olen sosiaalinen mutta viihdyn hyvin kotona. Löytyy laaja ystäväpiiri erilaisista ihmisistä ja tulen kaikkien kanssa toimeen. Omaan sosiaalista älyä.

Pidän huolta itsestäni ja haluan pukeutua kivasti ja meikkaan. Laitan hiuksia usein. Nyt kotiäitivuosien jälkeen olen alkanut haaveilla opiskeluista kun huvittaisi vaihtaa alaa.

Harrastan lenkkeilyä, lukemista, sisustamista ja joogaa. Öö mitähän vielä? Mutta siis tällainen nainen olen.

Kyllä jokaisella perheelliselläkin on oikeus omaan aikaan ja matkaan. Nykyinen elämä on niin täynnä aikataulua ja vaatimuksia, että minä ainakin haluan silloin tällöin matkailla itseni tai kaverini kanssa.

Vierailija
4/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaisella perheelliselläkin on oikeus omaan aikaan ja matkaan. Nykyinen elämä on niin täynnä aikataulua ja vaatimuksia, että minä ainakin haluan silloin tällöin matkailla itseni tai kaverini kanssa.

Kyllä - olen samaa mieltä. Olen 50+ ja Aasia kutsuu parin mätisäkkiystävän kanssa pari kertaa vuoteen. Poikien reissu. Ihan vaan kukkulattomia maisemia katsellaan ja nautitaan sinisiä vitamiineja. Vaimo kotona ymmärtää tämän oman ajan tarpeen täysin.

Vierailija
5/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se monien kohdalla ihan realismia. Mutta tunnen kyllä yhden reppureissaajamiehen, joka ihan varmasti ei siellä käy hyväksikäyttämässä naisia. Toisen matkailut taas ovat sellaisia, että on mennyt maku koko miehestä. 

Vierailija
6/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projisointia ja itse olisivat muidut heti musta makkara suussa jossain tyttöjen gambian reissulla.

7/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä ja kunnollinen nainen. Taikuissa käyneet äijät pitää laittaa ikuiseen boikottiin.

Vierailija
8/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Järkevä ja kunnollinen nainen. Taikuissa käyneet äijät pitää laittaa ikuiseen boikottiin.

Samaa mieltä.

Vierailija
9/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miamissa käynti on samaa naisille.

Vierailija
10/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan luonto on upea ja siellä on paljon nähtävää... En ihmettelisi ollenkaan, jos joku vaikka sukeltamisesta ja patikoinnista kiinnostunut mies/nainen haluaa sinne mennä ilman mitään seksiaikeitakin...

Vierailija
11/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
12/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Miksi?

Tautipesäke. Moraali.

Vierailija
13/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaan luonto on upea ja siellä on paljon nähtävää... En ihmettelisi ollenkaan, jos joku vaikka sukeltamisesta ja patikoinnista kiinnostunut mies/nainen haluaa sinne mennä ilman mitään seksiaikeitakin...

Etenkin poikienreissuun tai yksin. Kyllä. Luontomatkailua.

Vierailija
14/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku möhömaha alkon suurkuluttaja tuskin haluaa lähteä sinne patikoimaan...

Vierailija
15/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Miksi?

Tautipesäke. Moraali.

Sinun mielestä koko maa on vain panemista varten? Thaimaassa ei ole muutakuin panot ja seksi? :D

Vierailija
16/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se monien kohdalla ihan realismia. Mutta tunnen kyllä yhden reppureissaajamiehen, joka ihan varmasti ei siellä käy hyväksikäyttämässä naisia. Toisen matkailut taas ovat sellaisia, että on mennyt maku koko miehestä. 

Mihinkäs tämä analyysi nyt perustuu, omiin luuloihisi? "Ei varmasti"- mies mukava ja komea johon koet ehkä vetoakin, mutta tämä " varmasti"-mies sellainen epämiellyttävä inhottava niljake?

Vierailija
17/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Miksi?

Tautipesäke. Moraali.

Sinun mielestä koko maa on vain panemista varten? Thaimaassa ei ole muutakuin panot ja seksi? :D

Setämiesten reissuina näin. Maa ei missään tapauksessa ole ”panemista varten” - vika on länsimaisisaa sioissa ja hyväksikäyttäjissä.

Vierailija
18/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 e/ puolituntia saa mistä tahansa Suomessakin palvelua. Siksi vähän ihmettelen, mutta toisaalta kun halpaa viinaa kumotaan ja tyttöjä on baarit täynnä, tulee luultavasti tehtyä tyhmyyksiäkin

Vierailija
19/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiki tulee jo pelkästä Singhan kittaamisesta.

Vierailija
20/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut on eriasia kun keski-ikäinen siiderinlipittäjävalas haluaa nauttia Madeiran luonnon kauneudesta. Se on niin oikein, miesten kohdalla ihan eri asia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi