Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen epäilee, että Thaimaassa vain seksilomaillaan tms.?

Vierailija
30.07.2019 |

Jos mies matkustaa ilman vaimoaan/perhettään Thaimaahan, epäillään heti ja järjestään, että säälittävää seksilomailua. Millaisella naisella on noin suppea maailman kuva ja miksi?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies sitten matkustaa thaikkuihin ilman vaimoa ja perhettä?

Jos mun mies nyt kertoisi että on ostanut ITSELLEEN liput Thaimaahan niin Ihmettelisin.

Millainen nainen olen? Ihan tavallinen, perusnätti kolmekymppinen naimisissa oleva perheenäiti. En ole mustasukkaista tyyppiä, olen sosiaalinen mutta viihdyn hyvin kotona. Löytyy laaja ystäväpiiri erilaisista ihmisistä ja tulen kaikkien kanssa toimeen. Omaan sosiaalista älyä.

Pidän huolta itsestäni ja haluan pukeutua kivasti ja meikkaan. Laitan hiuksia usein. Nyt kotiäitivuosien jälkeen olen alkanut haaveilla opiskeluista kun huvittaisi vaihtaa alaa.

Harrastan lenkkeilyä, lukemista, sisustamista ja joogaa. Öö mitähän vielä? Mutta siis tällainen nainen olen.

Kyllä jokaisella perheelliselläkin on oikeus omaan aikaan ja matkaan. Nykyinen elämä on niin täynnä aikataulua ja vaatimuksia, että minä ainakin haluan silloin tällöin matkailla itseni tai kaverini kanssa.

Oletko huomannut, että myös vaimosi on perheellinen, ja tarvitsee samalla tavalla omaa aikaa kuin sinäkin? Se, että hän hoitaa yksin lapset ja kodin sillä aikaa kun sinä ihailet Thaimaan kaunista luontoa, ei ole hänen omaa aikaansa.

Olen huomannut ja saa mennä vapaasti.

Vierailija
42/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaahan mennään nauttimaan talvella lämmöstä, auringosta, ennen kaikkea RUUASTA, nähtävyyksistä, viihteestä ja paremmasta teknologiasta mitä siellä on tarjolla (esimerkkinä elokuvateatterit, Bangkok), halvoista hieronnoista (ei, en tarkoita seksi/happyending hierontoja).

Jos siitä saa seksiin liittyvää, niin on oma ongelmansa. Sitä paitsi, kaikki miehet eivät varsinaisesti pidä aasialaisia tai thaimaalaisia naisia omana tyyppinään. Jotkut pitää, mutta kaikki ei todellakaan.

Aivan. Samoin rento suhtautuminen alkoholin käyttöön ja turhien  sääntöjen puuttuminen tuovat lomatunnelmaa, josta äijäporukat tykkäävät. Huomautan tähän vielä, että jotkut miehet ihan oikeasti ovat sitä mieltä, että kaikilla on ihmisarvo eivätkä osta seksiä köyhistä maista tai muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän