Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen epäilee, että Thaimaassa vain seksilomaillaan tms.?

Vierailija
30.07.2019 |

Jos mies matkustaa ilman vaimoaan/perhettään Thaimaahan, epäillään heti ja järjestään, että säälittävää seksilomailua. Millaisella naisella on noin suppea maailman kuva ja miksi?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100 e/ puolituntia saa mistä tahansa Suomessakin palvelua. Siksi vähän ihmettelen, mutta toisaalta kun halpaa viinaa kumotaan ja tyttöjä on baarit täynnä, tulee luultavasti tehtyä tyhmyyksiäkin

Näin se menee. Ja jokainen sen tietää.

Vierailija
22/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No thaikkuihin harvemmin mennään pitkäksi viikonlopuksi tai viikoksi. Itseäni ottaisi päähän jo se, jos mies lähtisi yksin/poikaporukalla kolmeksi viikoksi reissuun - aivan sama minne. Mies ei myöskään ole sukeltaja- tai patikoijatyyppiä, saati pidä uinnista ja auringosta, joten kieltämättä heräisi kysymys miksi juuri thaikkuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Thaimaassa ja Vietnamissa tutulla miesporukalla säännöllisesti kerran kahdessa vuodessa kohta 20 vuoden ajan. Erittäin kiihottavaa on ollut - sukeltamassa. Kaikki ovat perheellisiä, ja Thai tytöt eivät ole kuuluneet matkan agendaan millää tavoin. 

Vaimot ovat vastaavasti olleet keskenään matkoilla milloin missäkin, ja ei ole tullut mieleenkään, että olisivat olleet hakemassa seksiä näiltä reissuilta.

Vierailija
24/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt Thaimaassa ja Vietnamissa tutulla miesporukalla säännöllisesti kerran kahdessa vuodessa kohta 20 vuoden ajan. Erittäin kiihottavaa on ollut - sukeltamassa. Kaikki ovat perheellisiä, ja Thai tytöt eivät ole kuuluneet matkan agendaan millää tavoin. 

Vaimot ovat vastaavasti olleet keskenään matkoilla milloin missäkin, ja ei ole tullut mieleenkään, että olisivat olleet hakemassa seksiä näiltä reissuilta.

Ja me kaikki uskotaan. Kiitos tästä.

Vierailija
25/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen matkaopas.

Vierailija
26/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän minne sinne matkustaa... Kyllä Thaimaa on paljon muutakin, kuin Pattaya ja ladyboyt.

Vierailija
27/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen matkaopas.

Jep. Ei tarvitse luulla. Tietää.

Vierailija
28/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100 e/ puolituntia saa mistä tahansa Suomessakin palvelua. Siksi vähän ihmettelen, mutta toisaalta kun halpaa viinaa kumotaan ja tyttöjä on baarit täynnä, tulee luultavasti tehtyä tyhmyyksiäkin

Näin se menee. Ja jokainen sen tietää.

Kysyykö kaikki miesturistit siis heti, että mistä täältä saa p*llua?

Vierailija
29/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehien Thaimaan lomailu halutaa demonisoida niin samalla voidaan demonisoida kaikki naisten tekemät etelänlomat. Eihän naiset pysty pitämään jalkoja kiinni ruskeiden silmien edessä.

Vierailija
30/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin sellaisella, joka on nähnyt suomalaisten miesten lomanviettoa Pattayalla... toki siellä oli muitakin ruroppalsia muehiä ihan samoissa puuhissa.

Vierailija
31/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin sellaisella, joka on nähnyt suomalaisten miesten lomanviettoa Pattayalla... toki siellä oli muitakin ruroppalsia muehiä ihan samoissa puuhissa.

Suomalaiset ja eurooppalaiset? miehet ovat Pattayalla vain panemassa ja samalla Pattaya=Thaimaa? Mielestäsi siis lennot Thaimaahan tehdään vain siksi, että päästään panemaan? Thaimaalaiset laittavat aamulla kellon soimaan jotta pääsevät palvelemaan panoasiakkaita, ei heillä oikein muuta elämää ole?

Vierailija
32/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva mies niin pihi että ottas naisensa mukaan thaikkuihin.

Kyllä pitää olla matkakassaa aina sen verran että opaspalveluja voi käyttää mielin määrin.

soi7

Vierailija
33/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ja eurooppalaiset? miehet ovat Pattayalla vain panemassa ja samalla Pattaya=Thaimaa? Mielestäsi siis lennot Thaimaahan tehdään vain siksi, että päästään panemaan? Thaimaalaiset laittavat aamulla kellon soimaan jotta pääsevät palvelemaan panoasiakkaita, ei heillä oikein muuta elämää ole?

Kyllä... tulierot ovat niin valtavia, että sää,iksi käy näiden thsimaalaiten sekdiuralle päätyminen.

Vierailija
34/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaahan mennään nauttimaan talvella lämmöstä, auringosta, ennen kaikkea RUUASTA, nähtävyyksistä, viihteestä ja paremmasta teknologiasta mitä siellä on tarjolla (esimerkkinä elokuvateatterit, Bangkok), halvoista hieronnoista (ei, en tarkoita seksi/happyending hierontoja).

Jos siitä saa seksiin liittyvää, niin on oma ongelmansa. Sitä paitsi, kaikki miehet eivät varsinaisesti pidä aasialaisia tai thaimaalaisia naisia omana tyyppinään. Jotkut pitää, mutta kaikki ei todellakaan.

Vierailija
35/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kiinnostuneet Turkin ja Gambian kulttuurista.

Vierailija
36/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehien Thaimaan lomailu halutaa demonisoida niin samalla voidaan demonisoida kaikki naisten tekemät etelänlomat. Eihän naiset pysty pitämään jalkoja kiinni ruskeiden silmien edessä.

:D Ma olen just lahdossa syksymmalla viikoksi etelaan aurinkolomalle ja mies jaa kotiin hoitamaan koiraa. On itsekin ruskeasilmainen niin kai sitten "uskaltaa" paastaa, kun ei ole mulle enaa erityisen eksoottista. :P 

Mut hei - millainen mies epailee, etta Gambiassa vain seksiloimaillaan? :) 

Vierailija
37/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen matkaopas.

Sekä mies- että naispuolisilla matkaoppailla on miespuolisia ystäviä aina lomakohteissa.

Vierailija
38/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Ma olen just lahdossa syksymmalla viikoksi etelaan aurinkolomalle ja mies jaa kotiin hoitamaan koiraa. On itsekin ruskeasilmainen niin kai sitten "uskaltaa" paastaa, kun ei ole mulle enaa erityisen eksoottista. :P 

Mut hei - millainen mies epailee, etta Gambiassa vain seksiloimaillaan? :) 

Itseasiassa gambialainen kulttuuri on monipuolisinta ja mielenkiintoisinta koko Afrikassa. 😯

Vierailija
39/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Järkevä ja kunnollinen nainen. Taikuissa käyneet äijät pitää laittaa ikuiseen boikottiin.

Miksi?

Tautipesäke. Moraali.

Sinun mielestä koko maa on vain panemista varten? Thaimaassa ei ole muutakuin panot ja seksi? :D

No eipä tuolta paljon muita uutisia tule 

Vierailija
40/43 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies sitten matkustaa thaikkuihin ilman vaimoa ja perhettä?

Jos mun mies nyt kertoisi että on ostanut ITSELLEEN liput Thaimaahan niin Ihmettelisin.

Millainen nainen olen? Ihan tavallinen, perusnätti kolmekymppinen naimisissa oleva perheenäiti. En ole mustasukkaista tyyppiä, olen sosiaalinen mutta viihdyn hyvin kotona. Löytyy laaja ystäväpiiri erilaisista ihmisistä ja tulen kaikkien kanssa toimeen. Omaan sosiaalista älyä.

Pidän huolta itsestäni ja haluan pukeutua kivasti ja meikkaan. Laitan hiuksia usein. Nyt kotiäitivuosien jälkeen olen alkanut haaveilla opiskeluista kun huvittaisi vaihtaa alaa.

Harrastan lenkkeilyä, lukemista, sisustamista ja joogaa. Öö mitähän vielä? Mutta siis tällainen nainen olen.

Kyllä jokaisella perheelliselläkin on oikeus omaan aikaan ja matkaan. Nykyinen elämä on niin täynnä aikataulua ja vaatimuksia, että minä ainakin haluan silloin tällöin matkailla itseni tai kaverini kanssa.

Oletko huomannut, että myös vaimosi on perheellinen, ja tarvitsee samalla tavalla omaa aikaa kuin sinäkin? Se, että hän hoitaa yksin lapset ja kodin sillä aikaa kun sinä ihailet Thaimaan kaunista luontoa, ei ole hänen omaa aikaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä