Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika outoa, että yhdellä naapurilla on aina verho kiinni

Vierailija
30.07.2019 |

Salaileekohan jotain? Ei tämä henkilö käy edes ulkona juuri ikinä. En tiedä tekeekö töitäkään. Ettei vaan jotain hämärähommia? Ei ole normaalia mun mielestä tuollainen. Pitäisikö ilmoittaa poliisille varmuuden vuoksi?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enohan se siellä puuhaa omiaan.

Vierailija
22/41 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä provohan tämä on poliisille soittamisineen, mutta esimerkiksi anoppini sanoi monesti aamulla hänen luona vieraillessamme, että avatkaa ne verhot, mitä ne naapuritkin ajattelee, jos täällä on verhot kiinni. Ja siinä ei ollut naapureita lähelläkään, ja tiellekin jotain sata metriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa, että yhdellä naapurilla on aina verho auki ja naama ikkunassa

Tarkkaileekohan jotakuta? Ei ole normaalia mun mielestä tuollainen. Pitäisikö ilmoittaa poliisille varmuuden vuoksi?

Vierailija
24/41 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verhojen kiinni pitämiseen voi liittyä montakin eri syytä. Tiedän henkilön jolla aina verhot kiinni.  Sisällä on suttuista, vaatteet lattialla kengät hujan hajan jne.  Ikkunat eivät avaudu yleiselle kulkuväylälle.  

Mitä väliä? Ei toisten tarvitse nähdä kotiin oli se millainen tahansa tai syy mikä tahansa. Oudompi se ihminen on joka tykkää esitellä itseään kuin kalaa akvaariossa.

Vierailija
25/41 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voisivat pitää välillä sen turpansakin kiinni.

Vierailija
26/41 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitan sun stalkkauksesta kohta kytille.

Vierailija
27/41 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista pska ap ja elä ihan omaa elämääsi!

Vierailija
28/41 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa kuumasti ja yläkerran asukas kyttää alas meille, siksi verhot kiinni.

Vierailija
29/41 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytännössä aina verhot kiinni, olen niin vähän valoisaan aikaan kotona (ja kesällä ne hieman pimentää, kun muuten aurinko tulee illalla suoraan silmiin) etten viitsi verhoja aukoa ja sulkea.

Vierailija
30/41 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän auki ja olen kaljamahani kanssa ihan kiusallani alasti yksin himassa. Saa sitten kyylät ihastella kaljamahaani.

Vierailija
31/41 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvioisin, että jotain outoa on, jos verhot kiinni jatkuvasti. Voi olla ihmis pelkoinen tai sitten ei ole puhtaat jauhot pusseissa, eli jotain syntistä mitä "yritetään" piilotella.

Vierailija
32/41 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa että sinulla ei ole mitään omaa elämää ja sen vuoksi on aikaa kytätä naapurin verhoja.

Minäkin pitäisin verhot kiinni naapurissasi.

Vierailija
33/41 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että se pelästyi kun vastapäisen talon yhdessä ikkunassa joku läski kyylää sitä alasti kiikareilla aamusta iltaan ja pumputtaa 10cm munaa.

Vierailija
34/41 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on verhot aina kiinni.

Miksi ne pitäisi olla auki? o_O

Vierailija
35/41 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu pitämään verhot kiinni, kun naapuri kyylää eikä mun työt kuulu sille. 

Vierailija
36/41 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pudän kiinni, koska vastapäätä toinen talo, mistä suora näköyhteys.

Usein sama mummo kyylää verhojen takaa, rillit kimaltavat auringossa, eikä tajua, että näyttää naurettavalta kyyläys.

Vierailija
37/41 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi... meillä on aina makuuhuoneen verhot kiinni. On sen verran raskaat pimennysverhot, että ei maksa vaivaa avata päivittäin.

Muista huoneista kyllä päivittäin avataan.

Vierailija
38/41 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on aina kadun puolen ikkunoissa (makkarit) verhot kiinni. Meidän koira menee sänkyyn ainoastaan silloin, kun verho on auki. Silloin se näkee kadulle ja haukkuu jokaisen ohikulkijan. Rasittavaa. En myöskään erityisemmin pidä koirankarvoista sängyssä, mutta en kyllä viitsi sänkyä joka päivä pedatakaan. Joten paras ratkaisu on pitää verhot jatkuvasti kiinni. Teinit pitävät omansa kiinni, koska haluavat yksityisyyttä. Olkkarissa ja keittiössä, jotka ovat pihan puolella, on seinän kokoiset ikkunat molemmissa, eikä niissä ole verhoja ollenkaan. Kaihtimet lasketaan kesäiltana, jos halutaan katsella tv:tä. Muuten ovat aina auki ja valoa tulee riittävästi myös makkariin. Pihan puolella ei ole yhtään naapuria näköetäisyydellä, tontti rajoittuu laajaan metsäalueeseen. Saadaan olla "akvaariossa" ihan rauhassa.

Mutta tosiaan kadun puolella verhot ovat lähes aina kiinni ja naapurit ja ohikulkijat saavat ajatella asiasta ihan vapaasti, mitä haluavat.

Vierailija
39/41 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kait sä olet ap raportoinut jo poliisille, supolle ja karpolle? Tee kansalaisaloite verhojen auki pitämisestä. Pitäähän nyt naapureita pystyä kyttäämään.

Hah hah, repesin :D

Vierailija
40/41 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina toisen puolen kämpän verhot kiinni ku en jaksa katsella rumaa pihaa ja naapureita. Vituttaa AP kaltaiset elämättömät kyylät.