Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vamppasko tuo nainen just Kape Aihisen? Kaappaus keittiössä

Vierailija
29.07.2019 |

Ohjelmassa.. Oli kyllä nyt niin estotonta flirttailua muikkelilta,että huuh 😮
Eikös Kape just eronnutkin pitkästä liitostaan..
Liekö syynä tuo daami..

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin aikani ja juuri nuo oudon pitkät katseet oli niin noloja, etten voinut jatkaa ohjelman katsomista. Minusta se nainen kävi jotenkin hitaalla. Kurkkua ja omenaakin katsoi niinkuin ei olisi koskaan nähnyt vihannesta ja hedelmää. Ja tosiaan ne kädet kokin olkapäillä halauksen jälkeen. Tuskaa oli katsella tätä jaksoa, edes tuon verran:)

Kyllä, hirveä myötähäpeä.

Minä en mitään sellasta huomannut. Kai sitä jännitti koko tilanne? Enpä tiedä miten itse reagoisin.

Vierailija
42/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Ape Kaihinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! 

Arvatkaas minkä juuri löysin! Tämä Kaappaus keittiössä nainen on laittanut asuntonsa myyntiin! Tsiigatkaa!

https://www.etuovi.com/kohde/7904214?haku=M1399661890

Onkohan se sittenkin vampannut Kapen? 

Täytyy myöntää että sen asunto näyttää kyllä hyvältä. Mihinkähän se muuttaa?

Vierailija
44/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! 

Arvatkaas minkä juuri löysin! Tämä Kaappaus keittiössä nainen on laittanut asuntonsa myyntiin! Tsiigatkaa!

Onko toi hinta joku vitsi. 72 neliöö 229 tonnia keskellä ei mitään

Vierailija
45/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää aihista, ällöttävä turun murteineen ja slangisanoineen. Esittää "äijää" vaikkei ole, ja taitaa olla vähän sovinistikin.

Tämä oli minun vastaus siihen hottiskysymykseen.

Vierailija
46/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! 

Mä katoin kartasta ni on toi aika lähellä Kangasalan keskustaa. Google Mapsin mukaan puoli tuntia Tampereelle. Kämppä näyttää kyl aika uudelta.

Vierailija
47/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen ihan nuori voinut olla kun mieskin oli siltä kuollut jo 18 vuotta sitten. Olisikohan jotain 45-50 vuotta?

Mä löysin jostai jonku tiedon et se olis vähän päälle nelkyt. Sehä on ollu ihan hiton nuori ku sen äijä on kuollu

Vierailija
48/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Ape Kaihinen?

Hahahaaa :D

Vierailija
49/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma sarja on kyllä ihan järkky ! Tämä Aihinen menee muka "pelastamaan" jonkun keittiön ! Huh huh miten naurettavaa! Kaikki nämä kaapatut keittiöt ja  ne ihmiset niissä on täysin uusavuttomia tai sellasia idiootti ihmisiä jotka eivät viitsi/jaksa/halua kokkailla ! Eli ei ole kyse siitä etteivät osaisi kokata ,eivät vaan viitsi! Niin mitä ihmettä tämä yks äijä menee sinne höösäämään tyyliin, nyt ostetaan tomaattia, ja maistapa tätä paprikaa ja aletaan tekeen nyt safkaa jne yms. Mutta pakko melkein katsoa tätä kun on niin kamalan naurettavaa ja hölmöläisten touhua ! 

Vierailija
50/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jokin viidennen kauden jakso. En löydä mtv:n sivuilta :(

Vierailija
51/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapella on ihan toiset kuviot.

Vierailija
52/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jokin viidennen kauden jakso. En löydä mtv:n sivuilta :(

Onhan tämä siltä uudelta kaudelta mikä tuli just keväällä ja nyt uusintana. Kai ne on sit viime vuonna kuvattu?

Vierailija
53/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiömestari Kari 'Kape' Aihinen jatkaa taistelua paremman arkiruokailun puolesta ja kiertää eri puolilla suomea kannustamassa perheitä kokkaamaan yhdessä. Kapen rohkaisemana perheet pääsevät näyttämään, että jo pienillä muutoksilla voidaan keittiöstä tehdä perheen paras yhteinen paikka. 5. tuotantokausi.

https://www.mtv.fi/sarja/kaappaus-keittiossa-33009020

Vierailija
54/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi typerä ohjelma ! Ei pysty kattomaan kun ihmiset ei viitsi tehdä ruokaa. Säälittävää ja tunnen todella suurta myötähäpeää näitä ihmisiä kohtaan. 

Vierailija
55/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! 

Missä sä sit asut? Tolla hintaa ei sais Hesast just mitää

Vierailija
56/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avointa flirttiä naiselta, Kape oli vähän häkeltynyt minusta. Tuli ihan sellainen oli, että tämän mirri oli ilmoittautunut ohjelmaan vain Aihisen takia. Kiusallista katsottavaa.

Toinen jakso, josta vaimo on voinut pahoittaa mielensä, oli pikkupoikien äidin kanssa. Kape oli superihastunut tämän daamin lapsiin ja nainen vaikutti tästä huomiosta hieman häkeltyneeltä. Kapenivat kommentti jakson lopussa kummeksutti ja oisin itse vaimona saanut pultit. Sanoi naiselle ja pojalle lopputarkistuskäynnin jälkeen, että tulee heille myöhemminkin kyläilemään. Tuskin kovin paljon ehtii omienkaan myksujensa kanssa viettää aikaa... En tajua!

Vierailija
57/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avointa flirttiä naiselta, Kape oli vähän häkeltynyt minusta. Tuli ihan sellainen oli, että tämän mirri oli ilmoittautunut ohjelmaan vain Aihisen takia. Kiusallista katsottavaa.

Toinen jakso, josta vaimo on voinut pahoittaa mielensä, oli pikkupoikien äidin kanssa. Kape oli superihastunut tämän daamin lapsiin ja nainen vaikutti tästä huomiosta hieman häkeltyneeltä. Kapenivat kommentti jakson lopussa kummeksutti ja oisin itse vaimona saanut pultit. Sanoi naiselle ja pojalle lopputarkistuskäynnin jälkeen, että tulee heille myöhemminkin kyläilemään. Tuskin kovin paljon ehtii omienkaan myksujensa kanssa viettää aikaa... En tajua!

Miks mä en muista sellasta jaksoo?

Vierailija
58/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä kaudelt se oli?

Vierailija
59/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää aihista, ällöttävä turun murteineen ja slangisanoineen. Esittää "äijää" vaikkei ole, ja taitaa olla vähän sovinistikin.

Tämä oli minun vastaus siihen hottiskysymykseen.

Juu. Mies jonka mielestä naiset eivät pärjää ravintola-alalla, koska naisten pitää kuskata lapsia päiväkotiin. Not hot.

Vierailija
60/73 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä kaudelt se oli?

Mä en tiiä yhtää mist jaksost sä puhut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan