Vamppasko tuo nainen just Kape Aihisen? Kaappaus keittiössä
Ohjelmassa.. Oli kyllä nyt niin estotonta flirttailua muikkelilta,että huuh 😮
Eikös Kape just eronnutkin pitkästä liitostaan..
Liekö syynä tuo daami..
Kommentit (73)
Onko Kape Aihinen hottis? Olen nähnyt hänet livenä hyvin läheltä. T. 44-v valkoinen heteromies
Karvaisine selkineen...rrrr.
Eroon flurtti johti
Niin siis kuka nainen siitä ohjelmasta?
Vierailija kirjoitti:
Onko Kape Aihinen hottis? Olen nähnyt hänet livenä hyvin läheltä. T. 44-v valkoinen heteromies
No jaa, kauneus on katsojan silmässä vai miten se nyt meni. Minusta ihan normi mies, ei mitenkään erityisen "hottis", mutta joku toinen voi pitää kovinkin komeana.
T. 38v. valkoinen heteronainen.
Katsokaa Katsomosta uusin jakso.
Ne intensiiviset pitkät katseet ja hymyily,turhan lämpimät halaukset ja Kapen heipat "kaikille kissoille" oli jo melekosta...
En kyllä itse ainakaan vaimonsa tykkäisi.
Halauksen jälkeenkin naisen käsi jäi Kapen olalle jo kiusallisen pitkäksi aikaa.. Aivan kuin jonkun romanttisen elokuvan kohtaus näköaloineen kaikkineen.
Halauksen jälkeenkin naisen käsi jäi Kapen olalle jo kiusallisen pitkäksi aikaa.. Aivan kuin jonkun romanttisen elokuvan kohtaus näköaloineen kaikkineen.
Joo kyllä olikin naisella pokkaa.
Katsoin vain puolivälistä/lopusta.. Kape näytti olevan sulaa vahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mielestäni,ennemminkin sellainen hyvä tyyppi ja sympaattinen heppu.
-nainen 31v.
Tanja Salo kangasala joku tietoliikenne arkkitehti oli tuo kissanainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivan tuntuinen ja näköinen mies. N30
Kape on ihan symppis, mutta muhun ei iske siinä mielessä että hottina pitäisin. N37
Katselin aikani ja juuri nuo oudon pitkät katseet oli niin noloja, etten voinut jatkaa ohjelman katsomista. Minusta se nainen kävi jotenkin hitaalla. Kurkkua ja omenaakin katsoi niinkuin ei olisi koskaan nähnyt vihannesta ja hedelmää. Ja tosiaan ne kädet kokin olkapäillä halauksen jälkeen. Tuskaa oli katsella tätä jaksoa, edes tuon verran:)
No tuskin on ollut syy eroon, jotain rajaa nyt sentään.
Minusta Kape on tosi mielenkiintoinen. Ei mikään hottisten hottis, mutta tarpeeksi kivan näköinen että yhdessä hitokseen mukavan luonteen ja huumorintajun kans ois ihan kiva tutustua. Se on yhtä aikaa luotettavan oloinen ja kuitenkin vähän ovela.
Mikä sen jakson numero on ? Minä vuonna on tehty, kun joku täällä sanoi, että on jo vanha jakso ?
Katsoin kans ohjelmaa ja kiinnitin kyllä kans huomion,kuinka tyrkky nainen oli