Vamppasko tuo nainen just Kape Aihisen? Kaappaus keittiössä
Ohjelmassa.. Oli kyllä nyt niin estotonta flirttailua muikkelilta,että huuh 😮
Eikös Kape just eronnutkin pitkästä liitostaan..
Liekö syynä tuo daami..
Kommentit (73)
Oli se Kari tosi ystävällisen oloinen sille siilitukkaisellekin nuorelle naiselle.
Ehkä se ei olekaan niin kylmä tyyppi kuin joskus on jossain netissä siitä sanottu.
Jotkut miehet on vaan sosiaalisempia.
Vaikuttaa vähän ujonpuoleiselta, ehkä telkkari saa sen aikaan useammassakin. En nyt ymmärrä teitä jos samaa jaksoa katsoin. Ei silmäpeliä. Mitäs, viisikymppinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäinen nainen tää on?
Mitä väliä, kuitenkin ylipakkeloitu +40 v. wanha kalkkuna se on.
Ei se nainen ihan nuori voinut olla kun mieskin oli siltä kuollut jo 18 vuotta sitten. Olisikohan jotain 45-50 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Halauksen jälkeenkin naisen käsi jäi Kapen olalle jo kiusallisen pitkäksi aikaa.. Aivan kuin jonkun romanttisen elokuvan kohtaus näköaloineen kaikkineen.
Nainen näytti siinä kohtaa ihan siltä, että se suutelee Kapea justiinsa.
Ehkä se kannatti koittaa vampata. Tiedä, jos ei vaikka tarvis ite sit opetellakaan kokkaan, kun saiskin koko kokin itelleen! ;-)
Jäin iteki kattoo että duunataanko täs safkaa vai jotain muuta. Heh heh.No 91r
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäinen nainen tää on?
Mitä väliä, kuitenkin ylipakkeloitu +40 v. wanha kalkkuna se on.
..onhan Kapekin jo 47,että ihan sopiva pari olisi. Ja Aihinen on söpö sekä vaikuttaa miellyttävältä ihmiseltä.
Katsoin illalla tuon jakson. Mielestäni ei mitään epämiellyttävää kummankaan puolelta. Ihan normaalia kanssakäymistä. Kape halusi aidosti kannustaa naista löytämään ruokailun ilon.
Kape on symppis, ainakin television välityksellä.
Hei!
Arvatkaas minkä juuri löysin! Tämä Kaappaus keittiössä nainen on laittanut asuntonsa myyntiin! Tsiigatkaa!
https://www.etuovi.com/kohde/7904214?haku=M1399661890
Onkohan se sittenkin vampannut Kapen?
Aika kiva kämppä. Mitäs tuo nainen tekikään työkseen? Eikös joku sen tiedon kaivanut esiin?
Vierailija kirjoitti:
Onko Kape Aihinen hottis? Olen nähnyt hänet livenä hyvin läheltä. T. 44-v valkoinen heteromies
Olen nähnyt myös ihan läheltä. Yllätyin, että hän on aika lyhyt. Telkkarissa näyttää pidemmältä. En osaa miettiä sanan hottis kautta, inhoan tuollaisia sanoja, mutta Aihinen on mun mielestä ihan hyvän näköinen ja mukavan oloinen persoonaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kape Aihinen hottis? Olen nähnyt hänet livenä hyvin läheltä. T. 44-v valkoinen heteromies
Olen nähnyt myös ihan läheltä. Yllätyin, että hän on aika lyhyt. Telkkarissa näyttää pidemmältä. En osaa miettiä sanan hottis kautta, inhoan tuollaisia sanoja, mutta Aihinen on mun mielestä ihan hyvän näköinen ja mukavan oloinen persoonaltaan.
Ai onko se lyhyt? Kuinka lyhyt? Telkkarista on vaikea sanoa.
Se nainen näyttäis olevan joku Database Architecht. Mikähän ammatti sellainen on?
Vierailija kirjoitti:
Katselin aikani ja juuri nuo oudon pitkät katseet oli niin noloja, etten voinut jatkaa ohjelman katsomista. Minusta se nainen kävi jotenkin hitaalla. Kurkkua ja omenaakin katsoi niinkuin ei olisi koskaan nähnyt vihannesta ja hedelmää. Ja tosiaan ne kädet kokin olkapäillä halauksen jälkeen. Tuskaa oli katsella tätä jaksoa, edes tuon verran:)
Kyllä, hirveä myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai onko se lyhyt? Kuinka lyhyt? Telkkarista on vaikea sanoa.
Mä olen 165cm itse, se oli aika vähän mua pidempi. Oisko 170-172cm ? Se piti mulle ovea auki ja päästi edellään kauppaan. Kohtelias mies myöskin.
Aina näitä mustasukkaisia täällä.