Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään, että joudun ihan pohjalle psykiatrisen hoidon aloitettuani

Vierailija
29.07.2019 |

Tänään oli vasta ensimmäinen kerta ja olen ihan rikki ollut koko päivän. Itkenyt, päätä särkee ja väsyttää. Pelkään, että toimintakykyni lamautuu, kun hoito alkaa kunnolla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mutta usko kun sanon, että kyllä se jossain kohtaa helpottaa. Kannattaa ottaa myös lääkehoitoa vastaan, niin pääsee sen alun paskimman vaiheen yli edes jotenkin järjissään. Nyt vaan lepäät ja annat itsellesi luvan olla. Ja menet siihen seuraavaankiin tapaamiseen vaikka kuinka ahdistaisi. 

terv. samassa veneessä

Vierailija
2/11 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olisinko ikinä mennyt psykiatriseen hoitoon, jos oisin tiennyt seuraukset.

Ok, tilanne oli sillon se, ettei vaihtoehtoja ollut. Oisin varmaan t*ppanut itseni, kun ajoin autolla valtateitä aikomuksena ajaa rekan alle. Joo..

Mutta kaiken kaikkiaan elämä pitänyt rakentaa täysin uudestaan. Luojan kiitos oon varakkaasta perheestä ja turvaverkot on hyvät.

Silti osa näistä asioista ja diagnoosi seuraa mua mukanani varmaan loppuelämäni.

Tekisi mieli 'paeta'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä tämmöinen psykiatrinen hoito jonka voi aloittaa? Oletko ehkä mennyt vapaaehtoisesti jonnekin osastolle? Missä saa puhua asioistaan ja missä muka autetaan?

En ymmärrä. Valaiskaa!

Vierailija
4/11 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun olin harkinnut hakeutuvani hoitoon masennusoireiden takia...

Miksi se on niin rankkaa? Olen itse ollut teini-ikäisenä psykoterapiassa ja silloin sessioiden jälkeen oli hyvä fiilis.

Vierailija
5/11 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkellisesti niin voi käydäkin, mutta joskus sen vanhan pitää hajota että jotakin uutta voi rakentua. Kun olet käynyt tuon prosessin läpi, olet vahvempi. Se on vaikeaa, mutta sen arvoista. Jaksamista sinulle!

Vierailija
6/11 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis jos suhteuttaisit lyhyen ja ohimenevän kärsimyksen loppuiän mittaiseen kärsimykseen? Onko parempi kärsiä lyhyempi vai pitempi aika?

Elämä paranee tuosta. Älä vaadi liikoja itseltäsi äläkä mieti. Alitajunta hoitaa hommat sillä aikaa kun lepäät.

Vierailija
7/11 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke lihotti 30kg, teki lähes impotentiksi ja saa nähdä pystynkö nukkumaan ilman sitä koskaan. Sellaista hoitoa sain.

Vierailija
8/11 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen vaikuttaa millaista hoitoa ja millainen lääkitys sillä jos se on ihan väärä ja sopimaton niin todennäköisesti joutuukin todella pohjalle mutta se tuntuu olevan täällä kaikkien ja varsinkin terveydenhoidon tarkoitus

Vierailija
9/11 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääke lihotti 30kg, teki lähes impotentiksi ja saa nähdä pystynkö nukkumaan ilman sitä koskaan. Sellaista hoitoa sain.

Aina voit kääntyä homoksi ja ruveta bottomiksi.

Vierailija
10/11 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain asioita, joita et ole pystynyt kohtaamaan ja tarvitset siihen apua? Olen käsitellyt yksinäni ja ystävien kanssa ongelmani, mutta aivot ja keho ollut tiltissä (paniikkia, uupumusta, hermostuneisuutta, masentuneisuutta, trauma) ja koska asiallista keskusteluapua on äärimmäisen vaikea saada, kokeilen nyt neurofeedbackia ja kokemukset muutaman käynnin jälkeen vaikuttavat lupaavilta. 

Vierailija
11/11 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ainakaan sinkkuja tai epämääräisissä suhteessa olevia hakeutumaan kys, ennen kuin olette maksaneet asuntolainanne sekä säästäneet rahallista varallisuutta hoidon ajaksi yhtiövastike/vuokra ja lämmityskuluihin.

Jos on sossun varassa ja koko omaisuus kirpputorilta hankittua, jonka vuokran purussa hoidon aikana kaatopaikalle joutuminen ei haitta, niin sitten voi vapaammin mennä niihin hoitoihin.

Valitettavasti ihmiset eivät typeryyttään ymmärrä tätä, joka on raaka fakta. Ensin talous hoidon ajaksi kuntoon, sitten vasta hoitoon.