Palaatko kommentoimiisi kirjoituksiin myöhemmin?
Jos vaikka eilen olet kommentoinut jotain palaatko lukemaan tänään josko joku olisi sulle vastannut?
Kommentit (18)
Tietysti. Aika turha keskustella, jos käy vain kirjoittamassa kommentin eikä enää palaa asiaan. Varsinkin jos kysyy jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty, lähes kaikki poistettu. 😂
No tää kyllä kertoo enemmän sinusta, jos kaikki on poistettu.
Mulla on yli 20 keskustelua joita käyn katsomassa viimeisen viikon ajalta ja yhtään ei oo poistettu.
En enää seuraavana päivänä, paitsi jos olen kommentoinut hieman ennen palstan sulkeutumista.
Jep, aina monta välilehteä auki, että voi seurata mielenkiintoisimpien keskusteluiden etenemistä
Joskus, tosin en jaksa vahdata palstaa niin paljon että viitsisin selata keskusteluja läpi, välillä en edes muista minne olen kommentoinut. Ei sillä niin väliä ole.
Palaan katsomaan, jos kommentoin jotain "järkevää" tai kirjoitan itseäni erityisesti kiinnostavasta asiasta.
En silloin kun tiedän että kommenttini aiheuttaa tyhjänpäiväistä vänkäämistä. Asia on niin kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yli 20 keskustelua joita käyn katsomassa viimeisen viikon ajalta ja yhtään ei oo poistettu.
En usko!
Kyllä jos aihe on kiinnostava yai tärkeä. Lisään keskusteluja myös suosikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos löydän sen vielä.
Juuri näin minäkin teen
Vain, jos keskustelu on pysynyt aktiivisena. Tosin jotain yli 150 vastauksen jankkaamista en jaksa seurata. Yleensä katson sen verran, että onko joku vastannut minun viestiini, harvoin on. Varmaan liian järkeviä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo taas kertoo sinusta sen, että et keskustele mistään yhteiskunnallisesti merkittävästä asiasta, vaan jostain julkkisten pyllynpyörittämisistä.
Silloin jos haluan nähdä peukut, ja ne haluan joistain aiheista nähdä koska auttaa hahmottamaan muiden ja oman näkemyksen eroa tai samankaltaisuutta.
juu heti tulen kattomaa. yhkeksän päivää töitä. pääsen pois haukkuja kuulemasta!
Vierailija kirjoitti:
En silloin kun tiedän että kommenttini aiheuttaa tyhjänpäiväistä vänkäämistä. Asia on niin kuin se on.
Eli et tykkää perustella, vai?