Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovin hiljaista palstalla

Vierailija
29.07.2019 |

Mitä tekemistä teillä voi muka olla maanantai-iltana? Palstailkaa kanssani nyt herran tähden.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/13 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön sensuuri alkaa vaikuttaa ja porukat ei viitsi kirjoitella kun jutut kuitenkin poistetaan. Tätähän ne ovat halunneet jotka ilmoittaa tyyliin kaiken asiattomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode taisi vaihtua tai sitten mielensäpahoittajat ylikonservatiivit tulivat palstalle pilaamaan tunnelmaa.

Vierailija
4/13 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytön sensuuri alkaa vaikuttaa ja porukat ei viitsi kirjoitella kun jutut kuitenkin poistetaan. Tätähän ne ovat halunneet jotka ilmoittaa tyyliin kaiken asiattomaksi.

Mä ilmoitin sen muumimaailmaa haukkuneen jutun asiattomaksi, eikä se hävinnyt, vaan jutun ap poisti sen itse. Sentään joku järki päässä silläkin.

Vierailija
5/13 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Pelkkää eno-vouhotusta vaan. Tosin viestejä poistuu siihen malliin, että normaali keskustelu käy hyvin vaikeaksi. 

Vierailija
6/13 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin! Itse en enää kirjoittele, kun lyhyitä pätkiä, kohta en niitäkään.

Vierailija
7/13 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ilmoitin sen muumimaailmaa haukkuneen jutun asiattomaksi, eikä se hävinnyt, vaan jutun ap poisti sen itse. Sentään joku järki päässä silläkin.

Mistä tiedät että ap poisti. Onko sulla pääsy muiden koneisiin tai ip-osoitteisiin?

Vierailija
8/13 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että ap poisti. Onko sulla pääsy muiden koneisiin tai ip-osoitteisiin?

Koska se kirjoitus on täällä edelleen mutta teksti on poistunut. Jopa vastaukset siihen tekstiin on edelleen jäljellä. (alkuperäinen teksti oli siis kirjoitettu kirjautuneena)

Vierailija
9/13 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplussalle kävi näin. Palsta hiljeni lähes olemattomiin, kun siellä melskasi nämä tyypit, jotka halusivat päteä kuka saa kirjoittaa ja mitä.

Vierailija
10/13 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa ainakin näille oman elämänsä "sananvapaustaistelijoille". K-päät pilasivat palstan öyhötyksellään.

Vierailija
11/13 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Minä en myöskään, koska turhaan kutsut Herraa nimeltä.

Vierailija
12/13 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se kirjoitus on täällä edelleen mutta teksti on poistunut. Jopa vastaukset siihen tekstiin on edelleen jäljellä. (alkuperäinen teksti oli siis kirjoitettu kirjautuneena)

Alapeukuttajille kysymys, olisiko hauskaa, jos joku työkaverinne haukkuisi työnantajanne vauvapalstalla lyttyyn? Ja asiakkaat lukisivat sen?

Joku hemmetin roti se on itsesensuurissakin oltava, ettei kaikkee paskaa tartte julkisesti kirjoittaa.

Vierailija
13/13 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on kuin tuksun synttäreillä. Vai onko väki menossa sinne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä