Kovin hiljaista palstalla
Mitä tekemistä teillä voi muka olla maanantai-iltana? Palstailkaa kanssani nyt herran tähden.
Kommentit (13)
Älytön sensuuri alkaa vaikuttaa ja porukat ei viitsi kirjoitella kun jutut kuitenkin poistetaan. Tätähän ne ovat halunneet jotka ilmoittaa tyyliin kaiken asiattomaksi.
Mode taisi vaihtua tai sitten mielensäpahoittajat ylikonservatiivit tulivat palstalle pilaamaan tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Älytön sensuuri alkaa vaikuttaa ja porukat ei viitsi kirjoitella kun jutut kuitenkin poistetaan. Tätähän ne ovat halunneet jotka ilmoittaa tyyliin kaiken asiattomaksi.
Mä ilmoitin sen muumimaailmaa haukkuneen jutun asiattomaksi, eikä se hävinnyt, vaan jutun ap poisti sen itse. Sentään joku järki päässä silläkin.
Niin on. Pelkkää eno-vouhotusta vaan. Tosin viestejä poistuu siihen malliin, että normaali keskustelu käy hyvin vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Näin! Itse en enää kirjoittele, kun lyhyitä pätkiä, kohta en niitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ilmoitin sen muumimaailmaa haukkuneen jutun asiattomaksi, eikä se hävinnyt, vaan jutun ap poisti sen itse. Sentään joku järki päässä silläkin.
Mistä tiedät että ap poisti. Onko sulla pääsy muiden koneisiin tai ip-osoitteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että ap poisti. Onko sulla pääsy muiden koneisiin tai ip-osoitteisiin?
Koska se kirjoitus on täällä edelleen mutta teksti on poistunut. Jopa vastaukset siihen tekstiin on edelleen jäljellä. (alkuperäinen teksti oli siis kirjoitettu kirjautuneena)
Kaksplussalle kävi näin. Palsta hiljeni lähes olemattomiin, kun siellä melskasi nämä tyypit, jotka halusivat päteä kuka saa kirjoittaa ja mitä.
Tervemenoa ainakin näille oman elämänsä "sananvapaustaistelijoille". K-päät pilasivat palstan öyhötyksellään.
Vierailija kirjoitti:
En.
Minä en myöskään, koska turhaan kutsut Herraa nimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se kirjoitus on täällä edelleen mutta teksti on poistunut. Jopa vastaukset siihen tekstiin on edelleen jäljellä. (alkuperäinen teksti oli siis kirjoitettu kirjautuneena)
Alapeukuttajille kysymys, olisiko hauskaa, jos joku työkaverinne haukkuisi työnantajanne vauvapalstalla lyttyyn? Ja asiakkaat lukisivat sen?
Joku hemmetin roti se on itsesensuurissakin oltava, ettei kaikkee paskaa tartte julkisesti kirjoittaa.
Hiljaista on kuin tuksun synttäreillä. Vai onko väki menossa sinne?
En.